Στο ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται ότι στρέφονται χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις.
Το μεγάλο στοίχημα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου είναι η επιτάχυνση του ψηφιακού τους μετασχηματισμού και η προσαρμογή στα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν στην αγορά τον τελευταίο χρόνο.
Η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών επηρέασε όχι μόνο τις οικονομικές επιδόσεις του λιανεμπορίου τον τελευταίο χρόνο, αλλά και τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις του κλάδου τα επόμενα χρόνια.
Στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ, Γιώργος Καββαθάς τόνισε ότι «η πανδημία χτύπησε ιδιαίτερα άνισα τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις» επισημαίνοντας ότι οι ίδιες επιχειρήσεις ήταν εκείνες που είχαν βρεθεί «πίσω» στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της αγοράς μόλις το 17% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εν μέσω πανδημίας διέθετε e-shop για διαδικτυακές πωλήσεις, κάτι που τους «κόστισε» τις περιόδους που τα καταστήματα έμειναν κλειστά.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών σε συνεργασία με τη Google ξεκινούν ένα πρόγραμμα με στόχο να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τις δυνατότητες της τεχνολογίας και σε εργοδότες και εργαζόμενους στο λιανεμπόριο, να αναβαθμίσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.
Η συνεργασία
Εργοδότες και εργαζόμενοι που δραστηριοποιούνται στον τομέα του λιανικού εμπορίου, συμμετέχοντας σε ατομικές συνεδρίες με εξειδικευμένους Έλληνες συμβούλους, θα μπορέσουν να επωφεληθούν από τα κάτωθι :
Ολοκληρωμένη παρουσία της επιχείρησης στο Google My Business, για τη δωρεάν προβολή της στην Αναζήτηση και στους Χάρτες της Google.
Βασικά βήματα που είναι απαραίτητα για τη δημιουργία ενός πλάνου ψηφιακού μάρκετινγκ.
Ενημέρωση για τα δωρεάν διαθέσιμα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιούν καθημερινά, βελτιώνοντας τη στρατηγική και την παραγωγικότητά τους.
Η εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη Δωρεάν Εξατομικευμένη Συμβουλευτική, θα πραγματοποιηθεί μέσω της ειδικής φόρμας που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Ε.Σ.Α www.esathena.gr Στη συνέχεια θα ορισθεί η διαδικτυακή συνάντηση, όπου θα πραγματοποιηθούν τα εξής:
1. Σύντομη αξιολόγηση της ψηφιακής ετοιμότητας της επιχείρησής και των ατομικών δεξιοτήτων.
2. Παροχή εξατομικευμένων συμβουλών.
3. Δημιουργία εξατομικευμένου πλάνου ψηφιακού μάρκετινγκ και προτεραιοποίηση των αναγκών.
4. Αξιολόγηση προόδου και δυνατότητα δεύτερης συνάντησης για διενέργεια διορθωτικών κινήσεων, για την αποτελεσματικότερη προβολή της επιχείρησης και την επιβεβαίωση της ατομικής επίδοσης.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων