
Στο ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται ότι στρέφονται χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις.
Το μεγάλο στοίχημα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου είναι η επιτάχυνση του ψηφιακού τους μετασχηματισμού και η προσαρμογή στα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν στην αγορά τον τελευταίο χρόνο.
Η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών επηρέασε όχι μόνο τις οικονομικές επιδόσεις του λιανεμπορίου τον τελευταίο χρόνο, αλλά και τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις του κλάδου τα επόμενα χρόνια.
Στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ, Γιώργος Καββαθάς τόνισε ότι «η πανδημία χτύπησε ιδιαίτερα άνισα τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις» επισημαίνοντας ότι οι ίδιες επιχειρήσεις ήταν εκείνες που είχαν βρεθεί «πίσω» στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της αγοράς μόλις το 17% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εν μέσω πανδημίας διέθετε e-shop για διαδικτυακές πωλήσεις, κάτι που τους «κόστισε» τις περιόδους που τα καταστήματα έμειναν κλειστά.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών σε συνεργασία με τη Google ξεκινούν ένα πρόγραμμα με στόχο να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τις δυνατότητες της τεχνολογίας και σε εργοδότες και εργαζόμενους στο λιανεμπόριο, να αναβαθμίσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.
Η συνεργασία
Εργοδότες και εργαζόμενοι που δραστηριοποιούνται στον τομέα του λιανικού εμπορίου, συμμετέχοντας σε ατομικές συνεδρίες με εξειδικευμένους Έλληνες συμβούλους, θα μπορέσουν να επωφεληθούν από τα κάτωθι :
Ολοκληρωμένη παρουσία της επιχείρησης στο Google My Business, για τη δωρεάν προβολή της στην Αναζήτηση και στους Χάρτες της Google.
Βασικά βήματα που είναι απαραίτητα για τη δημιουργία ενός πλάνου ψηφιακού μάρκετινγκ.
Ενημέρωση για τα δωρεάν διαθέσιμα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιούν καθημερινά, βελτιώνοντας τη στρατηγική και την παραγωγικότητά τους.
Η εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη Δωρεάν Εξατομικευμένη Συμβουλευτική, θα πραγματοποιηθεί μέσω της ειδικής φόρμας που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Ε.Σ.Α www.esathena.gr Στη συνέχεια θα ορισθεί η διαδικτυακή συνάντηση, όπου θα πραγματοποιηθούν τα εξής:
1. Σύντομη αξιολόγηση της ψηφιακής ετοιμότητας της επιχείρησής και των ατομικών δεξιοτήτων.
2. Παροχή εξατομικευμένων συμβουλών.
3. Δημιουργία εξατομικευμένου πλάνου ψηφιακού μάρκετινγκ και προτεραιοποίηση των αναγκών.
4. Αξιολόγηση προόδου και δυνατότητα δεύτερης συνάντησης για διενέργεια διορθωτικών κινήσεων, για την αποτελεσματικότερη προβολή της επιχείρησης και την επιβεβαίωση της ατομικής επίδοσης.


Latest News

Το στοίχημα εξωστρέφειας της Sarantis - Πώς στέλνει τα προϊόντα της στις αγορές του κόσμου
Όχημα στην εξαγωγική δραστηριότητα της Sarantis αποτελεί το Carroten - Ο ρόλος της σειράς Clinea

Νέος πρόεδρος της ΚΕΕΕ ο Γιάννης Βουτσινάς
Στη ψηφοφορία o Γιάννης Βουτσινάς επικράτησε του Γιάννη Μπρατάκου, με 69 έναντι 49 ψήφων

Η μεγάλη ευκαιρία της ΕΕ να φτάσει τις ΗΠΑ στις startups - Τι γίνεται στην Ελλάδα
Η Ευρώπη επενδύει πολλά στο κομμάτι των startups, ειδικά στην ΑΙ, ώστε να κλείσει το κενό με τις ΗΠΑ - Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία

Vodafone: Ολοκλήρωση δύο έργων για την ψηφιακή αναβάθμιση του Δημοσίου Τομέα
Τα έργα που ολοκλήρωσε η Vodafone είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο μετασχηματισμός των υπηρεσιών στα ελληνικά Προξενεία

Οι αυξήσεις στις τιμές ρίχνουν το τζίρο στις επιχειρήσεις εστίασης
«Όσο μπορούμε κρατάμε τις τιμές, αλλά ο κόσμος κάνει πλέον μικρό λογαριασμό» λένε οι επαγγελματίες της εστίασης παραδεχόμενοι ότι η ακρίβεια αποτελεί πρόβλημα

Πενήντα χρόνια χωρίς τον Αριστοτέλη Ωνάση - Ο βίος και η πολιτεία του Έλληνα κροίσου
Ο επιχειρηματίας που άφησε το στίγμα του στην ιστορία της Ελλάδας - Τα μυστικά της επιτυχίας του

Ανατροπή στις επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ – Τι αλλάζει
Το βαθύ discount στις μετοχές των Ανώνυμων Εταιρειών Επενδύσεων σε Ακίνητη Περιουσία (ΑΕΕΑΠ) και οι προσδοκίες – Οι αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο

Με ταχείς ρυθμούς ο «γάμος» Entersoft-Softone
Η ενιαία Entersoft-Softone βρίσκεται σε διαδικασία επιλογής εμπορικής ονομασίας, ενοποίησης διοικητικών δομών αλλά και διαμόρφωσης του protfolio λύσεων που θα προσφέρει προς τους πελάτες της

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία