Στο ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται ότι στρέφονται χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις.

Το μεγάλο στοίχημα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου είναι η επιτάχυνση του ψηφιακού τους μετασχηματισμού και η προσαρμογή στα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν στην αγορά τον τελευταίο χρόνο.

Η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών επηρέασε όχι μόνο τις οικονομικές επιδόσεις του λιανεμπορίου τον τελευταίο χρόνο, αλλά και τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις του κλάδου τα επόμενα χρόνια.

Στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ, Γιώργος Καββαθάς τόνισε ότι «η  πανδημία χτύπησε ιδιαίτερα άνισα τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις» επισημαίνοντας ότι οι ίδιες επιχειρήσεις ήταν εκείνες που είχαν βρεθεί «πίσω» στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της αγοράς μόλις το 17% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εν μέσω πανδημίας διέθετε e-shop για διαδικτυακές πωλήσεις, κάτι που τους «κόστισε» τις περιόδους που τα καταστήματα έμειναν κλειστά.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών σε συνεργασία με τη Google ξεκινούν ένα πρόγραμμα με στόχο να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τις δυνατότητες της τεχνολογίας και σε εργοδότες και εργαζόμενους στο λιανεμπόριο, να αναβαθμίσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

Η συνεργασία

Εργοδότες και εργαζόμενοι που δραστηριοποιούνται στον τομέα του λιανικού εμπορίου, συμμετέχοντας σε ατομικές συνεδρίες με εξειδικευμένους Έλληνες συμβούλους, θα μπορέσουν να επωφεληθούν από τα κάτωθι :

Ολοκληρωμένη παρουσία της επιχείρησης στο Google My Business, για τη δωρεάν προβολή της στην Αναζήτηση και στους Χάρτες της Google.
Βασικά βήματα που είναι απαραίτητα για τη δημιουργία ενός πλάνου ψηφιακού μάρκετινγκ.
Ενημέρωση για τα δωρεάν διαθέσιμα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιούν καθημερινά, βελτιώνοντας τη στρατηγική και την παραγωγικότητά τους.

Η εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη Δωρεάν Εξατομικευμένη Συμβουλευτική, θα πραγματοποιηθεί μέσω της ειδικής φόρμας που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Ε.Σ.Α www.esathena.gr Στη συνέχεια θα ορισθεί η διαδικτυακή συνάντηση, όπου θα πραγματοποιηθούν τα εξής:

1. Σύντομη αξιολόγηση της ψηφιακής ετοιμότητας της επιχείρησής και των ατομικών δεξιοτήτων.

2. Παροχή εξατομικευμένων συμβουλών.

3. Δημιουργία εξατομικευμένου πλάνου ψηφιακού μάρκετινγκ και προτεραιοποίηση των αναγκών.

4. Αξιολόγηση προόδου και δυνατότητα δεύτερης συνάντησης για διενέργεια διορθωτικών κινήσεων, για την αποτελεσματικότερη προβολή της επιχείρησης και την επιβεβαίωση της ατομικής επίδοσης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις