
H πτήση 342 της Air France-KLM από το διεθνές αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκολ προς το Μόντρεαλ του Καναδά θα έχει ξεχωριστή θέση στην ιστορία του Ομίλου, αν όχι στο ευρύτερο κεφάλαιο της πράσινης στροφής των αεροπορικών εταιρειών σε μια προσπάθεια να επιτευχθούν οι στόχοι για την αντιμετώπιση του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Κι αυτό διότι, η συγκεκριμένη πτήση ήταν η πρώτη υπερατλαντική της εταιρείας που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση βιώσιμων καυσίμων (Sustainable Aviation Fuel – SAF) σε ποσοστό 16% στις τεράστιες δεξαμενές του Airbus 350. Τα συγκεκριμένα καύσιμα ήταν μάλιστα παραγωγή της γαλλικής Total από την επεξεργασία… μαγειρικού λαδιού!
«Η πτήση είναι αποτέλεσμα της φιλοδοξίας μας να μειώσουμε τους ρύπους άνθρακα από τις αεροπορικές μεταφορές και να αναπτύξουμε ένα δίκτυο προσφοράς SAF στη Γαλλία» ανέφερε το ανακοινωθέν του Ομίλου, σε συνεργασία και με την εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου.
Σημειωτέον πως από την επόμενη χρονιά, όλες οι πτήσεις που αναχωρούν από τη Γαλλία θα είναι υποχρεωτικό να χρησιμοποιούν βιώσιμα καύσιμα έστω και σε ποσοστό 1%, στο πλαίσιο και της επίτευξης των ευρωπαϊκών στόχων που θέλουν τη χρήση των SAF στο 2% μέχρι το 2025 και στο 5% μέχρι το 2030.
Οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης προσπάθησαν να αποφύγουν την χρήση βιώσιμων καυσίμων στις μακρινές πτήσεις, θεωρώντας ότι η συγκεκριμένη απαίτηση σε επίπεδο Ε.Ε. τους δημιουργούσε ανταγωνιστικό μειονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους. Όμως, η κίνηση αυτή συνάντησε την έντονη αντίδραση των low-cost εταιρειών, όπως η Ryannair και η EasyJet, που με επιστολή τους το Μάρτιο απαίτησαν από την Κομισιόν οι κανόνες να εφαρμοστούν για όλες ανεξαιρέτως τις πτήσεις που αναχωρούν από την Ευρώπη.
Η Air France-KLM, από την πλευρά της, θέλησε να βγει… μπροστά επιδεικνύοντας την περιβαλλοντολογική ανησυχία της για την ανάγκη μείωσης των ρύπων και η σημερινή πτήση προς την έτερη ακτή του Ατλαντικού είχε ακριβώς το σκοπό αυτό.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων