
Λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρας (home port) γίνεται φέτος, για πρώτη φορά ύστερα από 15 χρόνια, ο λιμένας Θεσσαλονίκης, στον οποίο θα «δέσει» συνολικά 14 φορές το «Celestyal Olympia», με πρώτη στις 29 Ιουνίου 2021. Πέρυσι, το μοναδικό κρουαζιερόπλοιο, που είχε ρίξει άγκυρα στη Θεσσαλονίκη ήταν το World Explorer, στις 26/9, κυρίως λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
«Φέτος και για πρώτη φορά μετά από περίπου 15 χρόνια, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έχοντας εφαρμόσει όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης για την υγεία και την ασφάλεια και έχοντας ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις συστάσεις των εθνικών και περιφερειακών αρχών υγείας και πολιτικής προστασίας, γίνεται και πάλι home port, δηλαδή λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρας», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εκτελεστικός πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, Θάνος Λιάγκος.
Για το 2021 έχουν προγραμματιστεί 14 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων, με έναρξη στις 29 Ιουνίου 2021 και «πλέον δίνεται η δυνατότητα επιβίβασης ή/και αποβίβασης επιβατών», υπογράμμισε και σημείωσε ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης βρίσκεται σε στρατηγική τοποθεσία στην «καρδιά» της πόλης, και σε πολύ κοντινή απόσταση από σημαντικά αξιοθέατα της ευρύτερης περιοχής. Κατά κοινή ομολογία των παραγωγικών φορέων στην πόλη, η έλευση κρουαζιερόπλοιων στην πόλη της Θεσσαλονίκης, συμβάλλει καθοριστικά στην τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Στο μεταξύ, όπως σημείωσε ο κ. Λιάγκος, «στο εν εξελίξει επενδυτικό μας πλάνο, ύψους 180 εκατ. ευρώ, και στο πλαίσιο αναβάθμισης των υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών μας συμπεριλαμβάνονται σημαντικές επενδύσεις στο κτίριο του υφιστάμενου Επιβατικού Σταθμού, που αξιοποιείται για την ακτοπλοΐα και την κρουαζιέρα».
Το φετινό πρόγραμμα κρουαζιέρας
Σύμφωνα με το πρόγραμμα άφιξης κρουαζιερόπλοιων που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της η ΟΛΘ ΑΕ, το Celestyal Olympia θα αφιχθεί τον Ιούνιο στο λιμάνι της πόλης μία φορά και συγκεκριμένα στις 29/6 στις 9.30 το πρωί, προερχόμενο από το Λαύριο. Θα αναχωρήσει την ίδια ημέρα, στις 18.00, για τη Μύκονο.
Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, το ίδιο κρουαζιερόπλοιο θα «δέσει» στο λιμάνι της πόλης από τέσσερις φορές, αρχής γενομένης από τις 6/7 και ως τις 24/8, με ώρα άφιξης και αναχώρησης τις ίδιες με τον Ιούνιο, ενώ επίσης θα πλέει από το Λαύριο για Θεσσαλονίκη, απ’ όπου και θα αναχωρεί για τη Μύκονο.
Για τον Σεπτέμβριο μέχρι στιγμής δεν έχει προγραμματιστεί κάποια κρουαζιέρα με σταθμό το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ για τον Οκτώβριο το «Celestyal Olympia» θα κάνει και πάλι την άφιξή του, στις 17 και 27/10 κατά τις ώρες 09:00-20:00 από Λαύριο για Καβάλα και 09:00-18.30 από Τσανάκαλε για Βόλο αντίστοιχα.
Η σεζόν, όπως φαίνεται από το αναρτημένο πρόγραμμα κρουαζιέρας, θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο, οπότε και έχει προγραμματιστεί το «Celestyal Olympia» να «δέσει» στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης τρεις φορές συνολικά, στις 3, 10 και 14 Νοεμβρίου.
«Παρών» στο ψηφιακό «Posidonia Sea Tourism Forum 2021»
Σύμφωνα με τον κ. Λιάγκο, η ΟΛΘ ΑΕ θα δώσει και φέτος το «παρών», στο «Posidonia Sea Tourism Forum 2021», που διοργανώνεται φέτος στις 25 Μαΐου 2021 ψηφιακά και έχει καθιερωθεί ως μία από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις της βιομηχανίας κρουαζιέρας σε διεθνές επίπεδο.
Όπως εξήγησε, στο συγκεκριμένο φόρουμ συμμετέχουν ηγετικά στελέχη του κλάδου και επικεφαλής ορισμένων από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας παγκοσμίως. «Στρατηγικός μας στόχος», τόνισε, «είναι η προώθηση της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της Β. Ελλάδας ως ιδανικός προορισμός κρουαζιέρας και η ανάδειξη των μοναδικών εμπειριών που προσφέρει σε πολλαπλά επίπεδα (παράδοση, πολιτισμός, γαστρονομία κ.α.) και των ποικίλων ευκαιριών της ευρύτερης περιοχής».
Διαβεβαίωσε δε, ότι στην ΟΛΘ Α.Ε. «αναβαθμίζουμε διαρκώς το φάσμα και την ποιότητα των υπηρεσιών μας, χτίζοντας περαιτέρω σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τις εταιρείες κρουαζιέρας για την προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων στον λιμένα, με σκοπό να υποστηρίξουμε την οικονομία και την κοινωνία, αυξάνοντας την τουριστική κίνηση. Δημιουργούμε υπεραξίες για την πόλη της Θεσσαλονίκης και τη Βόρεια Ελλάδα».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)