Λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρας (home port) γίνεται φέτος, για πρώτη φορά ύστερα από 15 χρόνια, ο λιμένας Θεσσαλονίκης, στον οποίο θα «δέσει» συνολικά 14 φορές το «Celestyal Olympia», με πρώτη στις 29 Ιουνίου 2021. Πέρυσι, το μοναδικό κρουαζιερόπλοιο, που είχε ρίξει άγκυρα στη Θεσσαλονίκη ήταν το World Explorer, στις 26/9, κυρίως λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
«Φέτος και για πρώτη φορά μετά από περίπου 15 χρόνια, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έχοντας εφαρμόσει όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης για την υγεία και την ασφάλεια και έχοντας ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις συστάσεις των εθνικών και περιφερειακών αρχών υγείας και πολιτικής προστασίας, γίνεται και πάλι home port, δηλαδή λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρας», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εκτελεστικός πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, Θάνος Λιάγκος.
Για το 2021 έχουν προγραμματιστεί 14 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων, με έναρξη στις 29 Ιουνίου 2021 και «πλέον δίνεται η δυνατότητα επιβίβασης ή/και αποβίβασης επιβατών», υπογράμμισε και σημείωσε ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης βρίσκεται σε στρατηγική τοποθεσία στην «καρδιά» της πόλης, και σε πολύ κοντινή απόσταση από σημαντικά αξιοθέατα της ευρύτερης περιοχής. Κατά κοινή ομολογία των παραγωγικών φορέων στην πόλη, η έλευση κρουαζιερόπλοιων στην πόλη της Θεσσαλονίκης, συμβάλλει καθοριστικά στην τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Στο μεταξύ, όπως σημείωσε ο κ. Λιάγκος, «στο εν εξελίξει επενδυτικό μας πλάνο, ύψους 180 εκατ. ευρώ, και στο πλαίσιο αναβάθμισης των υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών μας συμπεριλαμβάνονται σημαντικές επενδύσεις στο κτίριο του υφιστάμενου Επιβατικού Σταθμού, που αξιοποιείται για την ακτοπλοΐα και την κρουαζιέρα».
Το φετινό πρόγραμμα κρουαζιέρας
Σύμφωνα με το πρόγραμμα άφιξης κρουαζιερόπλοιων που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της η ΟΛΘ ΑΕ, το Celestyal Olympia θα αφιχθεί τον Ιούνιο στο λιμάνι της πόλης μία φορά και συγκεκριμένα στις 29/6 στις 9.30 το πρωί, προερχόμενο από το Λαύριο. Θα αναχωρήσει την ίδια ημέρα, στις 18.00, για τη Μύκονο.
Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, το ίδιο κρουαζιερόπλοιο θα «δέσει» στο λιμάνι της πόλης από τέσσερις φορές, αρχής γενομένης από τις 6/7 και ως τις 24/8, με ώρα άφιξης και αναχώρησης τις ίδιες με τον Ιούνιο, ενώ επίσης θα πλέει από το Λαύριο για Θεσσαλονίκη, απ’ όπου και θα αναχωρεί για τη Μύκονο.
Για τον Σεπτέμβριο μέχρι στιγμής δεν έχει προγραμματιστεί κάποια κρουαζιέρα με σταθμό το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ για τον Οκτώβριο το «Celestyal Olympia» θα κάνει και πάλι την άφιξή του, στις 17 και 27/10 κατά τις ώρες 09:00-20:00 από Λαύριο για Καβάλα και 09:00-18.30 από Τσανάκαλε για Βόλο αντίστοιχα.
Η σεζόν, όπως φαίνεται από το αναρτημένο πρόγραμμα κρουαζιέρας, θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο, οπότε και έχει προγραμματιστεί το «Celestyal Olympia» να «δέσει» στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης τρεις φορές συνολικά, στις 3, 10 και 14 Νοεμβρίου.
«Παρών» στο ψηφιακό «Posidonia Sea Tourism Forum 2021»
Σύμφωνα με τον κ. Λιάγκο, η ΟΛΘ ΑΕ θα δώσει και φέτος το «παρών», στο «Posidonia Sea Tourism Forum 2021», που διοργανώνεται φέτος στις 25 Μαΐου 2021 ψηφιακά και έχει καθιερωθεί ως μία από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις της βιομηχανίας κρουαζιέρας σε διεθνές επίπεδο.
Όπως εξήγησε, στο συγκεκριμένο φόρουμ συμμετέχουν ηγετικά στελέχη του κλάδου και επικεφαλής ορισμένων από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας παγκοσμίως. «Στρατηγικός μας στόχος», τόνισε, «είναι η προώθηση της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της Β. Ελλάδας ως ιδανικός προορισμός κρουαζιέρας και η ανάδειξη των μοναδικών εμπειριών που προσφέρει σε πολλαπλά επίπεδα (παράδοση, πολιτισμός, γαστρονομία κ.α.) και των ποικίλων ευκαιριών της ευρύτερης περιοχής».
Διαβεβαίωσε δε, ότι στην ΟΛΘ Α.Ε. «αναβαθμίζουμε διαρκώς το φάσμα και την ποιότητα των υπηρεσιών μας, χτίζοντας περαιτέρω σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τις εταιρείες κρουαζιέρας για την προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων στον λιμένα, με σκοπό να υποστηρίξουμε την οικονομία και την κοινωνία, αυξάνοντας την τουριστική κίνηση. Δημιουργούμε υπεραξίες για την πόλη της Θεσσαλονίκης και τη Βόρεια Ελλάδα».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση