
Η American Hellenic Hull γίνεται μέλος της διεθνούς πρωτοβουλίας για την ανακύκλωση πλοίων, Ship Recycling Transparency Initiative (SRTI). Το SRTI αποτελεί τη διεθνή πλατφόρμα συλλογής δεδομένων μέσω της οποίας οι πλοιοκτήτες αναδεικνύουν τις πολιτικές και πρακτικές για την ανακύκλωση πλοίων, δίνοντας τη δυνατότητα στους ασφαλιστές, στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, στους ιδιοκτήτες φορτίου και σε άλλους ενδιαφερόμενους να αξιοποιούν τα δεδομένα της πλατφόρμας κατά τη λήψη αποφάσεών, αλλά και κατά την αναγνώριση καλών πρακτικών στη ναυτιλία.
Ο Ηλίας Τσακίρης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Ως μέλος του SRTI φιλοδοξούμε να συμβάλουμε στη διαμόρφωση μιας βιώσιμης στρατηγικής για τη ναυτιλία και τη γαλάζια ανάπτυξη. Η ναυτασφαλιστική αγορά διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην κατεύθυνση αυτή, αναδεικνύοντας τις βιώσιμες πρακτικές ανακύκλωσης πλοίων για την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών, κοινωνικών και διακυβερνητικών ζητημάτων στη ναυτιλία.»
Ο Andrew Stephens, Εκτελεστικός Διευθυντής του SRTI, δήλωσε: «Η ανακύκλωση πλοίων περιλαμβάνει σημαντικούς περιβαλλοντικούς, κοινωνικούς και διακυβερνητικούς κινδύνους, αποτελώντας σημαντικό ζήτημα για τους χρηματοοικονομικούς φορείς. Μέσω του SRTI οι ασφαλιστές, οι δανειστές και οι επενδυτές διαθέτουν σημαντικά εργαλεία για να απαιτήσουν διαφάνεια στις πολιτικές και πρακτικές ανακύκλωσης των πλοίων και να βελτιώσουν τον κλάδο. Καλωσορίζουμε την American Hellenic Hull Insurance Company στην κοινότητα SRTI, στην οποία τα ενδιαφερόμενα μέρη έχουν δεσμευτεί σε πολιτικές που προάγουν την ανακύκλωση πλοίων με διαφάνεια και υπευθυνότητα.».
Η American Hellenic Hull Insurance Company αποτελεί το 29ο μέλος της πρωτοβουλίας.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)