Την απογοήτευση των επαγγελματιών των Παρόχων Καταδυτικών Υπηρεσιών εξέφρασε με επιστολή του προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ο Σύνδεσμος Καταδυτικών Κέντρων Ελλάδας, για τον ακραίο, όπως τον χαρακτηρίζει, περιορισμό των 4 επιβατών στα καταδυτικά σκάφη με την επαναλειτουργία των Καταδυτικών Κέντρων.
Όπως επισημαίνεται, «μετά από 9 μήνες οικονομικής εξαθλίωσης στην οποία έχουν οδηγηθεί οι καταδυτικές επιχειρήσεις, λόγω των συνεχών lockdowns παραμένοντας κλειστές, το εικονικό άνοιγμα της αγοράς έρχεται για να δώσει τη χαριστική βολή στις επιχειρήσεις του κλάδου και να τις οδηγήσει σε αφανισμό».
Σύμφωνα με τους επιχειρηματίες του κλάδου, «ο περιορισμός των 3 επιβαινόντων στα καταδυτικά σκάφη έως και έξι μέτρα και 4 σε μεγαλύτερα, που ανακοινώθηκε με εγκύκλιο από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, είναι αδικαιολόγητος, ακραίος, αυθαίρετος, ή εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα. Είναι προφανές ότι στην περίπτωση των καταδυτικών σκαφών δεν εφαρμόζεται κανένα από τα μέτρα που η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει όσον αφορά στην τήρηση αποστάσεων ασφαλείας (1,5 ή 2 μέτρων) για την αποφυγή μετάδοσης του υιού, και μόνο στόχο έχει την καταστροφή της καταδυτικής αγοράς και των επιχειρήσεων του κλάδου.
Αντίθετα σε άλλα επαγγελματικά σκάφη, για την “ασφάλεια” των επιβαινόντων επιτρέπεται το 80% συνολικής πληρότητας τους (π.χ. σε σκάφος 12 μέτρων με άδεια 49 επιβαινόντων επιτρέπονται, με τους ισχύοντες «περιορισμούς, 39 επιβάτες). Ωστόσο, αν και η άδεια των επαγγελματικών καταδυτικών σκαφών έως και 10 μέτρων, επιτρέπει μόνο 12 άτομα, αριθμός που καλύπτει τις απαιτήσεις τήρησης αποστάσεων 1,5 μέτρου λόγω του μεγέθους των σκαφών, χωρίς να υπάρχει κάποια λογική εξήγηση το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, επέβαλε τον περιορισμό των 3 ή 4 επιβαινόντων (μαζί με το πλήρωμα φυσικά), σημειώνουν οι επαγγελματίες του κλάδου».
Latest News
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Cenergy Holdings: Η Σωληνουργεία Κορίνθου αναλαμβάνει σημαντικά έργα στη Βόρεια Θάλασσα.
Τα έργα, Bestla στη Νορβηγία και Bittern στο Ηνωμένο Βασίλειο, εδραιώνουν περαιτέρω την ισχυρή γεωγραφική παρουσία της εταιρείας
Ο Πύργος Πειραιά λαμβάνει πιστοποίηση LEED Platinum - Ο πρώτος πράσινος ουρανοξύστης στην Ελλάδα
Ο Πύργος Πειραιά υπερβαίνει κατά τρεις βαθμίδες τις ενεργειακές απαιτήσεις της ελληνικής νομοθεσίας για υφιστάμενα κτήρια και κατατάσσεται στην κατηγορία A+, σύμφωνα με το πρότυπο ΚΕΝΑΚ
Συνάντηση της προέδρου του ΣΒΕ με τον Επιτρόπο Απόστολο Τζιτζικώστα
Συζητήθηκε η ανάγκη εκσυγχρονισμού των μεταφορικών υποδομών στην Ελλάδα, με την πρόεδρο του ΣΒΕ να επισημαίνει ειδικά την υστέρηση στην περιφέρεια
Νέος ρόλος για την Unilever Ελλάδος: Αναλαμβάνει την ευθύνη 14 αγορών
Τη θέση Γενικού Διευθυντή στο νέο Business Unit, με ευθύνη για 14 αγορές, θα αναλάβει ο Γιώργος Τζαβάρας
Χατζηδάκης: Μειώνονται οι τραπεζικές προμήθειες - Πότε θα γίνουν οι ανακοινώσεις
Από το 2025 οι τραπεζικές προμήθειες θα είναι αρκετά χαμηλότερες, με τις παρεμβάσεις που δρομολογεί κυβέρνηση, λέει ο Χατζηδάκης
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Κρίστιαν Χατζημηνάς (ΕΕΝΕ): Επιτακτική ανάγκη η χώρα να εκμεταλλευθεί τα εύρωστα δημοσιοοικονομικά της
Θα πρέπει να εκμεταλλευθεί και τους ευρωπαϊκούς πόρους, δήλωσε ο Κρίστιαν Χατζημηνάς, πρόεδρος της ΕΕΝΕ
Placement στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Σε διεθνείς επενδυτές και Περιστέρη το 2,53%
Το Latsco Family Office διέθεσε μετοχές σε διεθνείς επενδυτές, στον Γιώργο Περιστέρη και άλλα στελέχη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή
Τιμή στόχο στα 27 ευρώ ανά μετοχή για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από την Παντελάκης Χρηματιστηριακή
Περιθώριο ανόδου 50% βλέπει για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η Παντελάκης Χρηματιστηριακή, συστήνει Overweight - Επανεκκίνηση κάλυψης