Υπεγράφη η προγραμματική σύμβαση μεταξύ της ΜΟΔ ΑΕ και του Δήμου Θερμαϊκού για την εκπόνηση της μελέτης και την κατάρτιση των τεχνικών δελτίων για την κατασκευή μαρίνας στον Δήμο Θερμαϊκού.
Το παραπάνω ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, κατά τη σημερινή του επίσκεψη στη Νέα Μηχανιώνα.
Τη σύμβαση υπέγραψαν ο Πρόεδρος της ΜΟΔ, κ. Γιώργος Παπαδημητρίου και ο Δήμαρχος Θερμαϊκού, κ. Γιώργος Τσαμασλής, παρουσία μεταξύ άλλων και του Βουλευτή Β’ Θεσσαλονίκης, πρ. Υπουργού Μακεδονίας – Θράκης, κ. Θόδωρου Καράογλου.
Η ΜΟΔ θα αναλάβει πλήρως την κατάρτιση των μελετών και των τεχνικών δελτίων για τη μελέτη, έτσι ώστε να προχωρήσει το συντομότερο δυνατόν στο διαγωνισμό με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και να προχωρήσει αυτό το έργο ώστε να γίνει πραγματικότητα. «Σήμερα λοιπόν ξεκινάμε το πρώτο βήμα και σε λίγα χρόνια, κύριε Δήμαρχε, θα είμαστε εδώ για να το εγκαινιάσουμε», τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.
Διευκρίνισε δε, ότι οι μελέτες για την κατασκευή του έργου ενδεχομένως να ολοκληρωθούν εντός του 2021, ώστε το πρότζεκτ να δημοπρατηθεί εντός του 2022.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Γεωργιάδης επισήμανε ότι στα επόμενα χρόνια η Ελλάδα αναμένεται να είναι η πρωταθλήτρια της ΕΕ στην ανάπτυξη. “Γυρίζουμε σελίδα, αφήνουμε πίσω μας την πανδημία”, τόνισε ο υπουργός και πρόσθεσε: “προχωράμε για να κατακτήσουμε ένα λαμπρό μέλλον”.
Στο πλαίσιο αυτό και μεταξύ των πολλών έργων που θα γίνουν στη χώρα, ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε: “θα ήταν αδικία αυτός ο υπέροχος δήμος, ο δήμος Θερμαϊκού να μείνει πίσω, και να μην απολαύσει ένα σημαντικό έργο που θα αλλάξει εντελώς το παραλιακό μέτωπο της περιοχής και τις δυνατότητες της”.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Θερμαϊκού, Γιώργος Τσαμασλής δήλωσε ότι οραματίζεται τη δημιουργία τουλάχιστον 200 θέσεων ελλιμενισμού τουριστικών σκαφών, ώστε να είναι η μαρίνα οικονομικά βιώσιμη, αλλά και τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση του αλιευτικού καταφυγίου. Όπως είπε, η σκέψη είναι η επέκταση του υφιστάμενου λιμενοβραχίονα προς τα βορειοδυτικά, για τη δημιουργία της μαρίνας τουριστικών σκαφών.
Μάλιστα, σημείωσε ότι ήδη καταγράφεται έντονο το ενδιαφέρον για ελλιμενισμό σκαφών από ιστιοπλόους και ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής, “καθώς ο χρόνος πλεύσης από τη Μηχανιώνα ως τη Μαρίνα Αρετσούς είναι δύο ώρες”.
Χρηματοδότηση
Αναφορικά με τη χρηματοδότηση, ο ίδιος ανέφερε πως «Έχουμε εξασφαλίσει ένα ποσό που είναι ως 2 εκατομμύρια. Θα χρησιμοποιήσουμε εδώ αυτό που χρειάζεται».
Για τη χρηματοδότηση του έργου από αναπτυξιακά προγράμματα τόνισε χαρακτηριστικά: «Πρώτα από όλα, όπως ξέρετε, σε ένα έργο το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι μελέτη για να ξέρουμε για πόσα λεφτά μιλάμε. Αυτή τη διαδικασία ξεκινάμε από σήμερα. Την Δευτέρα εγκρίθηκε η χρηματοδότηση της ΜΟΔ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την εκπόνηση αυτής της μελέτης. Όταν σε λίγο καιρό θα την έχουμε στα χέρια μας και θα ξέρουμε γιατί ποσό πρόκειται, θα το εντάξουμε είτε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων μέσω της Περιφέρειας, είτε στο νέο ΕΣΠΑ το οποίο σχεδιάζουμε και από το τέλος του χρόνου θα αρχίσει να υλοποιείται.Σήμερα ήρθαμε εδώ για να κάνουμε το πρώτο βήμα. Να το θυμάστε και να το σημειώνετε γιατί εμένα μου αρέσει το αποτέλεσμα και από την ώρα που το ξεκινάμε θα τελειώσει».
Τέλος, για τη μαρίνα Καλαμαριάς ανέφερε: «Είμαστε υπέρ του να γίνει το έργο αυτό και να προχωρήσει και πιστεύω ότι είναι αναπτυξιακό. Ξέρω ότι υπάρχουν και διάφορες άλλες γνώμες στην τοπική κοινωνία. Δεν θέλω εγώ να εμπλακώ σε μία τοπική διαμάχη. Εφόσον η τοπική κοινωνία θέλει να το κάνει και ο Δήμαρχος το υποστηρίζει, πιστεύω θα είναι καλό για την πόλη. Άρα είμαστε σε αυτή την πλευρά».
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,