Το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) «LNG Energy Integrity» παρέλαβε στις 14 Μαϊου η Alpha Gas της οικογένειας Άννας Αγγελικούση και Φραγκίσκου και Αντώνη Κανελλάκη.
Το πλοίο είναι μεταφορικής ικανότητας 173.400 κυβικών μέτρων και κατασκευάσθηκε στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) στην Κορέα. Είναι το τρίτο νεότευκτο LNG Carrier που παραλαμβάνει η Alpha Gas από ένα πρόγραμμα ναυπήγησης τεσσάρων LNG Carrier.
Το πρώτο πλοίο το «Energy Pacific» παρελήφθη το Σεπτέμβριο του 2020, το δεύτερο το «Energy Endeavour» παρελήφθη τον Ιανουάριο του 2021. Μένει επίσης υπό ναυπήγηση ένα ακόμη το «Energy Intellignce» το οποίο αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία εντός του δευτέρου τριμήνου του 2021.
Όλα τα πλοία είναι μεταφορικής ικανότητας 173.400 κυβικών μέτρων.
Η Alpha Gas S.A. είναι μία εταιρεία διαχείρισης πλοίων LNG Carriers που ιδρύθηκε το 2012.
Εκτός από τα τέσσερα προαναφερόμενα πλοία έχει στον στόλο της και πέμπτο LNG Carrier, το «Energy Atlantic» το οποίο ναυπηγήθηκε το 2015 και είναι μεταφορικής ικανότητας 159.881 κυβικών μέτρων.
Η Alpha Gas είναι μέλος του ναυτιλιακού ομίλου της Άννας Αγγελικούση και των παιδιών της Φραγκίσκου και Αντώνη Κανελλάκη, ο οποίος περιλαμβάνει ακόμη τις εταιρείες Alpha Bulkers με 31 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου εν ενεργεία και δυο υπό ναυπήγηση και την Pantheon Tankers με 30 δεξαμενόπλοια στο νερό και επτά υπό ναυπήγηση.
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Τρεις περιβαλλοντικές προκλήσεις το 2025 για την ναυτιλία
Το 2025 είναι κρίσιμη χρονιά για την πορεία της πράσινης μετάβασης καθώς αναμένονται οριστικές αποφάσεις από την πλευρά του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανσιμού (ΙΜΟ)