Δύο νέα πλοία πρόσθεσε στον στόλο της η Castor Maritime αντί 40 εκατ. δολαρίων.
Η εισηγμένη στον NASDAQ ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα την Κύπρο απέκτησε δυο panamax πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου έτους ναυπήγησης 2013 και 2014 αντί 19,06 εκατ. δολ και 21,0 εκατ. δολ αντιστοίχως. Οι εξαγορές αναμένεται να ολοκληρωθούν με την παράδοση των πλοίων το τρίτο και τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους .
Το panamax κατασκευής 2013 θα παραδοθεί στην εταιρεία συνοδευόμενο με χρονοναύλωση με ημερήσιο μεικτό ναύλο 11.650 δολ και με εκτιμώμενη εναπομείνουσα διάρκεια περίπου 2 έως 4 μηνών.
Η συμφωνία για το panamax κατασκευής 2014 περιλαμβάνει ένα μηχανισμό καθορισμού της τελικής τιμής αγοράς σύμφωνα με τον οποίο σε περίπτωση που η παράδοση του πλοίου γίνει μετά την 20 Ιουλίου 2021, η τιμή αγοράς μειώνεται κατά 10.500 δολ ανά ημέρα και μέχρι την στιγμή που ο πωλητής θα ανακοινώσει την έγκυρη ημέρα παράδοσης.
Η Castor Maritime παρέλαβε επίσης « Magic Vela» ένα panamax που αγόρασε τον προηγούμενο Απρίλιο.
Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Castor, σχολίασε ότι με την αγορά των δυο πλοίων και την ολοκλήρωση παραλαβής όλων των υπολοίπων ο στόλος της εταιρείας θα αποτελείται από 26 πλοία εκ των οποίων 18 μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και οκτώ δεξαμενοπλοίων
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Τρεις περιβαλλοντικές προκλήσεις το 2025 για την ναυτιλία
Το 2025 είναι κρίσιμη χρονιά για την πορεία της πράσινης μετάβασης καθώς αναμένονται οριστικές αποφάσεις από την πλευρά του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανσιμού (ΙΜΟ)