Μείωση πωλήσεων κατά 29,4% παρουσίασε η Frigoglass το πρώτο τρίμηνο του 2021, λόγω της συνεχιζόμενης επίδρασης των περιορισμών που σχετίζονται με την COVID-19, των αρνητικών επιπτώσεων από τις συναλλαγματικές ισοτιμίες καθώς και της σύγκρισης με το προ της πανδημίας πρώτο τρίμηνο του 2020. Συγκεκριμένα, ανήλθαν σε 95,884 εκατ. ευρώ έναντι 135,897 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, σημειώθηκε αύξηση των πωλήσεων κατά 22%, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, στον κλάδο υαλουργίας λόγω της συνεχιζόμενης ανάκαμψης του όγκου πωλήσεων γυάλινων φιαλών. Ισχυρή ήταν η ανάπτυξη των πωλήσεων στην Ασία λόγω αύξησης μεριδίου αγοράς. Οι πωλήσεις στην Ευρώπη και στην Αφρική συνέχισαν να επηρεάζονται από τις μειωμένες επενδύσεις σε επαγγελματικά ψυγεία λόγω της πανδημίας.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 14,441 εκατ. ευρώ από 20,538 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020, μειωμένα κατά 29,7%, τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα 9,903 εκατ. ευρώ έναντι 14,890 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 33,5% ενώ τα καθαρά κέρδη στα 1,208 εκατ. ευρώ από 4,445 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 72,8%.
Παρά τη μείωση των πωλήσεων, το περιθώριο EBITDA κυμάνθηκε στα επίπεδα του περυσινού τριμήνου. Βελτίωση του περιθωρίου στον κλάδο υαλουργίας λόγω αύξησης των τιμών, ενώ η χαμηλή απορρόφηση του σταθερού κόστους και η αύξηση του κόστους πρώτων υλών επηρέασαν το περιθώριο του κλάδου επαγγελματικής ψύξης.
Η ρευστότητα διατηρήθηκε σε επαρκή επίπεδα, 62 εκατ. ευρώ σε ταμειακά διαθέσιμα και 13 εκατ. ευρώ σε διαθέσιμες πιστωτικές γραμμές για την κάλυψη του κόστους χρηματοδότησης και των απαιτήσεων σε κεφάλαιο κίνησης το 2021.
Ο Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε: “Όπως ήταν αναμενόμενο, τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου είναι ενδεικτικά των συνεχιζόμενων επιπτώσεων της πανδημίας, αν και παρατηρείται σταδιακή βελτίωση των τάσεων. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την ισχυρή ανάκαμψη του όγκου πωλήσεων στον κλάδο Υαλουργίας στη Δυτική Αφρική και την επιτυχημένη υλοποίηση της εμπορικής στρατηγικής μας, που είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του μεριδίου αγοράς στην Ασία και τη σύναψη νέων συνεργασιών για τη Frigoserve. Παρά τη μεγάλη αβεβαιότητα που υπάρχει σχετικά με τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς και τον ρυθμό και την κλίμακα της οικονομικής ανάκαμψης, πιστεύουμε ότι θα επιτύχουμε αύξηση πωλήσεων και βελτίωση του περιθωρίου EBITDA το 2021”.
Latest News
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό
Αλλαγή ηγεσίας στη Xerox Hellas - Αποχωρεί ο Βασίλης Ραμπάτ μετά από 35 χρόνια
Ύστερα από 21 χρόνια στο ελληνικό branch της αμερικανικής πολυεθνικής, θα υπάρξει αλλαγή προσώπου στην ηγεσία της εταιρείας
Στην οικογένεια Σαράντη η Κάμπος Χίου – Έκλεισε το deal
Ύστερα από 18 μήνες διαπραγματεύσεων, επετεύχθη η συμφωνία ανάμεσα στην οικογένεια Σαράντη και την Κάμπος Χίου, όπως είχε αναφέρει ο ΟΤ
«Καμπανάκι» από τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιώς για τον αθέμιτο ανταγωνισμό από κινεζικές πλατφόρμες
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς μιλά για ανισότητες από κινέζικα sites που έχουν διαφορετικό φορολογικό καθεστώς
Αύξηση 6,3% στις πωλήσεις της Jumbo το 2024 - Πότε θα δώσει guidance για το 2025
Η διοίκηση του Ομίλου JUMBO θεωρεί ότι μία πρώτη εκτίμηση για το 2025, θα ήταν χρήσιμο να δοθεί μετά το πρώτο τετράμηνο
Προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Sunlight Group
Για την υποστήριξη αυτής της μετάβασης, η εταιρεία έχει ενισχύσει τις παγκόσμιες Ομάδες Business, Digital & IT