
Οι εκπρόσωποι των 13 ναυτεργατικών σωματείων της δύναμης της ΠΝΟ, αφού καταψήφισαν τα οικονομικά της Ομοσπονδίας, αποφάσισαν στη χθεσινή συνεδρίαση της διοίκησης και αφού διαπιστώθηκε απαρτία του Οργάνου με τη συμμετοχή και του Γ.Γ. της ΠΝΟ, να συγκαλέσουν Γενικό Συμβούλιο.
Η σύγκλιση του γενικού Συμβουλίου έγινε στη βάση του Καταστατικού της ΠΝΟ που προβλέπει στο άρθρο 11 παρ. 4 ότι «εν περίπτωση διαφωνίας της Διοικήσεως μετά του Γενικού Γραμματέα επί σοβαρού τινός θέματος καλείται αμέσως το Γενικό Συμβούλιο και αποφαίνεται επί τούτοις».
Οι εκπρόσωποι των 13 σωματείων μελών της ΠΝΟ αποφάσισαν ομόφωνα:
– Την σύγκληση του Ειδικού Γενικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας για τις 31 Mαΐου 2021 και ώρα 10 π.μ. Το Γενικό Συμβούλιο αυτό θα γίνει στην Αίθουσα Συνελεύσεων του Εργατικού Κέντρου Πειραιά με την αυστηρή τήρηση όλων των προβλεπόμενων υγειονομικών πρωτοκόλλων. Για το σκοπό αυτό ζητήθηκε και κατατέθηκε έγγραφη γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας της ΠΝΟ η οποία συμφώνησε απόλυτα με την σχετική απόφαση και διαδικασία.
-Επειδή ο Γενικός Γραμματέας της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς, αρνήθηκε να υλοποιήσει την σχετική απόφαση περί σύγκλησης του Γενικού Συμβουλίου αποφασίστηκε η άμεση ενεργοποίηση της Τριμελούς Επιτροπής που προβλέπει το Καταστατικό και ανέλαβε να διεκπεραιώσει όλα τα προβλεπόμενα για την πραγματοποίηση του.
Επισημαίνεται ότι εδώ αι μεγάλο διάστημα έχει διαπιστωθεί ένα χάσμα απόψεων μεταξύ των 13 μελών σωματείων της ΠΝΟ και του Γενικού της Γραμματέα ο οποίος μάλιστα αρνείται να συναινέσει σε αποφάσεις των σωματείων.
Διαφορές και μάλιστα έντονες, υπάρχουν και μεταξύ των13 σωματείων μελών της ΠΝΟ, ωστόσο σε αυτή την περίοδο, οι εκπρόσωποι όλων των σωματείων, συμφωνούν, εκτός του κ. Χαλά, στη σύγκλιση του γενικού συμβουλίου. Υπενθυμίζεται ότι ο γενικός γραμματέας της ΠΝΟ Γιάννη Χαλάς είναι στη θέση αυτή για 27 ολόκληρα χρόνια, καθώς για πρώτη φορά εξελέγη τον Ιανουάριο του 1993. Τελευταία εκλογή του ήταν το 2017 και η θητεία του κανονικά λήγει στις 23/11/2022.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»