Οι εκπρόσωποι των 13 ναυτεργατικών σωματείων της δύναμης της ΠΝΟ, αφού καταψήφισαν τα οικονομικά της Ομοσπονδίας, αποφάσισαν στη χθεσινή συνεδρίαση της διοίκησης και αφού διαπιστώθηκε απαρτία του Οργάνου με τη συμμετοχή και του Γ.Γ. της ΠΝΟ, να συγκαλέσουν Γενικό Συμβούλιο.
Η σύγκλιση του γενικού Συμβουλίου έγινε στη βάση του Καταστατικού της ΠΝΟ που προβλέπει στο άρθρο 11 παρ. 4 ότι «εν περίπτωση διαφωνίας της Διοικήσεως μετά του Γενικού Γραμματέα επί σοβαρού τινός θέματος καλείται αμέσως το Γενικό Συμβούλιο και αποφαίνεται επί τούτοις».
Οι εκπρόσωποι των 13 σωματείων μελών της ΠΝΟ αποφάσισαν ομόφωνα:
– Την σύγκληση του Ειδικού Γενικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας για τις 31 Mαΐου 2021 και ώρα 10 π.μ. Το Γενικό Συμβούλιο αυτό θα γίνει στην Αίθουσα Συνελεύσεων του Εργατικού Κέντρου Πειραιά με την αυστηρή τήρηση όλων των προβλεπόμενων υγειονομικών πρωτοκόλλων. Για το σκοπό αυτό ζητήθηκε και κατατέθηκε έγγραφη γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας της ΠΝΟ η οποία συμφώνησε απόλυτα με την σχετική απόφαση και διαδικασία.
-Επειδή ο Γενικός Γραμματέας της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς, αρνήθηκε να υλοποιήσει την σχετική απόφαση περί σύγκλησης του Γενικού Συμβουλίου αποφασίστηκε η άμεση ενεργοποίηση της Τριμελούς Επιτροπής που προβλέπει το Καταστατικό και ανέλαβε να διεκπεραιώσει όλα τα προβλεπόμενα για την πραγματοποίηση του.
Επισημαίνεται ότι εδώ αι μεγάλο διάστημα έχει διαπιστωθεί ένα χάσμα απόψεων μεταξύ των 13 μελών σωματείων της ΠΝΟ και του Γενικού της Γραμματέα ο οποίος μάλιστα αρνείται να συναινέσει σε αποφάσεις των σωματείων.
Διαφορές και μάλιστα έντονες, υπάρχουν και μεταξύ των13 σωματείων μελών της ΠΝΟ, ωστόσο σε αυτή την περίοδο, οι εκπρόσωποι όλων των σωματείων, συμφωνούν, εκτός του κ. Χαλά, στη σύγκλιση του γενικού συμβουλίου. Υπενθυμίζεται ότι ο γενικός γραμματέας της ΠΝΟ Γιάννη Χαλάς είναι στη θέση αυτή για 27 ολόκληρα χρόνια, καθώς για πρώτη φορά εξελέγη τον Ιανουάριο του 1993. Τελευταία εκλογή του ήταν το 2017 και η θητεία του κανονικά λήγει στις 23/11/2022.
Latest News
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%