
Οι εκπρόσωποι των 13 ναυτεργατικών σωματείων της δύναμης της ΠΝΟ, αφού καταψήφισαν τα οικονομικά της Ομοσπονδίας, αποφάσισαν στη χθεσινή συνεδρίαση της διοίκησης και αφού διαπιστώθηκε απαρτία του Οργάνου με τη συμμετοχή και του Γ.Γ. της ΠΝΟ, να συγκαλέσουν Γενικό Συμβούλιο.
Η σύγκλιση του γενικού Συμβουλίου έγινε στη βάση του Καταστατικού της ΠΝΟ που προβλέπει στο άρθρο 11 παρ. 4 ότι «εν περίπτωση διαφωνίας της Διοικήσεως μετά του Γενικού Γραμματέα επί σοβαρού τινός θέματος καλείται αμέσως το Γενικό Συμβούλιο και αποφαίνεται επί τούτοις».
Οι εκπρόσωποι των 13 σωματείων μελών της ΠΝΟ αποφάσισαν ομόφωνα:
– Την σύγκληση του Ειδικού Γενικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας για τις 31 Mαΐου 2021 και ώρα 10 π.μ. Το Γενικό Συμβούλιο αυτό θα γίνει στην Αίθουσα Συνελεύσεων του Εργατικού Κέντρου Πειραιά με την αυστηρή τήρηση όλων των προβλεπόμενων υγειονομικών πρωτοκόλλων. Για το σκοπό αυτό ζητήθηκε και κατατέθηκε έγγραφη γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας της ΠΝΟ η οποία συμφώνησε απόλυτα με την σχετική απόφαση και διαδικασία.
-Επειδή ο Γενικός Γραμματέας της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς, αρνήθηκε να υλοποιήσει την σχετική απόφαση περί σύγκλησης του Γενικού Συμβουλίου αποφασίστηκε η άμεση ενεργοποίηση της Τριμελούς Επιτροπής που προβλέπει το Καταστατικό και ανέλαβε να διεκπεραιώσει όλα τα προβλεπόμενα για την πραγματοποίηση του.
Επισημαίνεται ότι εδώ αι μεγάλο διάστημα έχει διαπιστωθεί ένα χάσμα απόψεων μεταξύ των 13 μελών σωματείων της ΠΝΟ και του Γενικού της Γραμματέα ο οποίος μάλιστα αρνείται να συναινέσει σε αποφάσεις των σωματείων.
Διαφορές και μάλιστα έντονες, υπάρχουν και μεταξύ των13 σωματείων μελών της ΠΝΟ, ωστόσο σε αυτή την περίοδο, οι εκπρόσωποι όλων των σωματείων, συμφωνούν, εκτός του κ. Χαλά, στη σύγκλιση του γενικού συμβουλίου. Υπενθυμίζεται ότι ο γενικός γραμματέας της ΠΝΟ Γιάννη Χαλάς είναι στη θέση αυτή για 27 ολόκληρα χρόνια, καθώς για πρώτη φορά εξελέγη τον Ιανουάριο του 1993. Τελευταία εκλογή του ήταν το 2017 και η θητεία του κανονικά λήγει στις 23/11/2022.


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ