Στρατηγική συνεργασία με την κινεζική εταιρία τεχνολογίας λιανεμπορίου Hanshow, ανακοίνωσε η Microsoft Κίνας.

Η συμφωνία σηματοδοτεί την τελευταία εισβολή της Microsoft στο λιανικό εμπόριο , το οποίο με δεδομένες τις συνθήκες της πανδημίας, έχει αναγκαστεί να επιταχύνει τη μετάβαση στο διαδίκτυο.

Η ενσωμάτωση πωλήσεων μέσω διαδικτύου περιλαμβάνει την παράδοση ειδών παντοπωλείου, η ζήτηση για τα οποία αυξήθηκε σημαντικά.

Η συνεργασία δεν είναι μόνο για την αγορά της Κίνας, αλλά και για να φέρει την τεχνολογία της Κίνας στο εξωτερικό.

Η αμερικανική εταιρεία λογισμικού εισήλθε στην Κίνα το 1992, όπου έχει το μεγαλύτερο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στο εξωτερικό. Η στρατηγική εταιρική σχέση έρχεται καθώς οι αμερικανικές και οι κινεζικές εταιρείες λειτουργούν σε ένα ολοένα και πιο τεταμένο πολιτικό περιβάλλον που έχει επικεντρωθεί στο εμπόριο και την τεχνολογία.

Αυτήν τη στιγμή, οι κύριοι πελάτες της Hanshow είναι σούπερ μάρκετ στην Κίνα και την Ευρώπη.

Η εταιρεία αναφέρει ότι τα προϊόντα της περιλαμβάνουν ηλεκτρονικές ετικέτες,  που μπορούν να αντανακλούν τις μεταβολές των τιμών σε πραγματικό χρόνο και ένα σύστημα που βοηθά τους εργαζόμενους να μειώσουν το χρόνο που απαιτείται για τη συσκευασία των προϊόντων για παράδοση.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή