Τον επόμενο μήνα αναμένεται να κατεθέσει ενώπιον του Κογκρέσου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Colonial Pipeline, αναφορικά με την κυβερνοεπίθεση που δέθηκε η εταιρεία του και προκάλεσε εξαήμερο κλείσιμο του αγωγού που παραδίδει σχεδόν το ήμισυ του συνόλου του ντίζελ και της βενζίνης που καταναλώνεται στην Ανατολική Ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών .
Ο Joseph Blount, ο οποίος διευθύνει την εταιρεία Colonial Pipeline για σχεδόν τέσσερα χρόνια, θα συμμετάσχει σε μια διαδικτυακή ακρόαση ενώπιον της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εσωτερικής Ασφάλειας με τίτλο “Cyber Threats in the Pipeline: Using Lessons from the Colonial Ransomware Attack to Defend Critical Infrastructure” στις 9 Ιουνίου, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της επιτροπής, κ. Bennie Thompson .
Η επίθεση στην Colonial Pipeline – την οποία το FBI απέδωσε σε μια εγκληματική συμμορία που ονομάζεται DarkSide – πραγματοποιήθηκε χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ransomware και προκάλεσε ελλείψεις στην αγορά και αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων.
«Το Κογκρέσο πρέπει να έχει πλήρη κατανόηση του τι συνέβη στα δίκτυα της Colonial Pipeline, πώς λάβαμε αποφάσεις σχετικά με την καταβολη των λύτρων και πώς αξιοποιήσαμε την υποστήριξη από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση και τον ιδιωτικό τομέα”, δήλωσε ο Thompson.
«Γιατί πληρώσαμε τα λύτρα»
Την Τετάρτη, ο Blount είπε στη Wall Street Journal ότι η εταιρεία πλήρωσε λύτρα 4,4 εκατομμυρίων δολαρίων στους χάκερ, προκειμένου να ξεκινήσει η λειτουργία του αγωγού.
«Γνωρίζω ότι αυτή είναι μια πολύ αμφιλεγόμενη απόφαση (…) Ομολογώ ότι δεν ένιωσα άνετα με το να βλέπω χρήματα να εξανεμίζονται και να κατευθύνονται προς σε τέτοιους ανθρώπους», δήλωσε ο Τζόζεφ Μπλαντ σε συνέντευξή του στην Wall Street Journal, προσθέτοντας παράλληλα, ότι «αυτό ήταν το σωστό να κάνουμε για τη χώρα».
Ο Μπλαντ υπεραμύνθηκε της απόφασής του, λέγοντας ότι δεν υπήρχε άλλος αποτελεσματικότερος τρόπος για να επανεκκινήσει τις δραστηριότητές του, και να αρχίσει η ροή καυσίμων προς την ανατολική ακτή. Ωστόσο, αρνήθηκε να δώσει λεπτομέρειες για το πώς έγιναν οι διαπραγματεύσεις, αλλά και για τον τρόπο πληρωμής. Αξίζει να σημειωθεί ότι στον αμερικανικό Τύπο διέρρευσε ότι τα λύτρα πληρώθηκαν σε bitcoin, προκειμένου να μην μπορούν οι αρχές να εντοπίσουν τους εκβιαστές.
Latest News
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο