
Να μην συμμετέχουν στο άνοιγμα των καταστημάτων την Κυριακή 23 Μαΐου καλεί τα μέλη του ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά (ΕΣΠ), υποστηρίζοντας ότι η λειτουργία των μαγαζιών τη συγκεκριμένη μέρα δεν προσφέρει και πολλά στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ενώ απορροφά τον τζίρο των προηγούμενων και επόμενων ημερών
Υπενθυμίζεται ότι την Κυριακή 23 Μαΐου, σύμφωνα με την τελευταία ΚΥΑ για τα έκτακτα μέτρα για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού, μπορούν να λειτουργήσουν προαιρετικά τα εμπορικά καταστήματα, τα καταστήματα τροφίμων, τα κομμωτήρια κ.ά., κατ’ εξαίρεση κάθε άλλης διάταξης. Το ίδιο συνέβη και την προηγούμενη Κυριακή, 16 Μαΐου.
Σύμφωνα με τον ΕΣΠ «η εμπειρία από τη λειτουργία των καταστημάτων την προηγούμενη Κυριακή 16/5 επιβεβαίωσε την άποψή μας, ότι πρόκειται για ένα μέτρο που δεν βοηθά ουσιαστικά τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, απορροφά τον τζίρο των προηγούμενων και επόμενων ημερών, εξυπηρετεί συμφέροντα μεγάλων πολυεθνικών ομίλων, αλυσίδων, εμπορικών κέντρων και malls, μεταφέροντας τζίρο και κατανάλωση σε συγκεκριμένες περιοχές και αυξάνει το κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων».
Επιπλέον ο ΕΣΠ επισημαίνει πως «οι εικόνες συνωστισμού που είδαμε την προηγούμενη Κυριακή με καταναλωτές έξω από συγκεκριμένα καταστήματα, χωρίς να τηρούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης, όπως είναι οι αποστάσεις, μας προκάλεσαν ιδιαίτερη ανησυχία σε μια περίοδο, που το κορυφαίο στοίχημα είναι η δημόσια υγεία και η διαφύλαξη της συνέχισης λειτουργίας της αγοράς».
«Παράλληλα επαληθεύτηκαν οι προβλέψεις μας, ότι δεν θα προκύψει θετικό αποτέλεσμα για τις επιχειρήσεις, καθώς δεν αναμένονταν να αυξηθεί η κατανάλωση.
Η αγορά του Πειραιά την περασμένη Κυριακή, στην πλειονότητά της, ακολούθησε το κάλεσμα του Συλλόγου μας να παραμείνει κλειστή, η κίνηση ήταν υποτονική, ενώ το αγοραστικό ενδιαφέρον των καταναλωτών ήταν ιδιαίτερα χαμηλό για τις μεγάλες αλυσίδες που παρέμειναν ανοιχτές.
Ο Σύλλογός μας, πιστός στην πάγια θέση του, δεν εκφράζει καμία αντίθεση για τις 8 θεσμοθετημένες Κυριακές, τις οποίες ο εμπορικός κόσμος έχει αποδεχθεί, όμως είναι αντίθετος σε κάθε σχέδιο ή σενάριο πλήρους απελευθέρωσης της Κυριακάτικης αργίας και καλεί τα μέλη του να μην συμμετέχουν στο άνοιγμα της Κυριακής 23 Μαΐου» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.


Latest News

Χρυσός Χορηγός η HELLENiQ ENERGY και στην εκδήλωση «3ο Παραολυμπιακό Πανόραμα»
H HELLENiQ ENERGY, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής, υποστήριξε και την εκδήλωση «3ο Παραολυμπιακό Πανόραμα»

Το «Σπίτι μου 2» πυροδοτεί την άνοδο των στεγαστικών δανείων - Αμετάβλητα τα επιχειρηματικά
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για το Σπίτι μου 2

Η Foot Locker σε Ελλάδα και Ρουμανία περνά και με την βούλα στην Fourlis
Με τη συγκεκριμένη εξαγορά, ο όμιλος Fourlis έχει πλέον το σύνολο της παρουσίας της Foot Locker στη Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό τη δική του διαχείριση

DBRS: Πώς χτυπά ο εμπορικός πόλεμος τις ευρωπαϊκές τράπεζες - Τι λέει για Πειραιώς και Alpha
Στο μικροσκόπιο της DBRS βρέθηκαν 50 τράπεζες στην Ευρώπη - Τι βλέπει για την αύξηση του κόστους κινδύνου

Η Metlen ενισχύει την παρουσία της στην Ιταλία - Σε λειτουργία 2 νέα φωτοβολταϊκά
Με συνολική ισχύ 51 MWp, τα δύο πάρκα θα παράγουν ετησίως 89 GWh ανανεώσιμης ενέργειας

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

H Interamerican παρούσα στις εξελίξεις που διαμορφώνουν το μέλλον
H Interamerican συμμετείχε στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, στηρίζοντας ως Silver Sponsor τον θεσμό παγκόσμιου κύρους

Αύξηση 8% στις πωλήσεις της Jumbo - Ο αστερίσκος του Μαρτίου και το πρόσημο του Απριλίου
Γιατί οι πωλήσεις τον Μάρτιο του 2025 καταγράφονται μειωμένες κατά -2% - Οι εκτιμήσεις της Jumbo

«Πράσινο φως» από την ΤτΕ για τη λειτουργία της ELGRE - Τι θα παρέχει στους πελάτες
Πρόεδρος της ELGRE ΑΕ είναι ο επιχειρηματίας κ. Στέλιος Αργυράκης και Διευθύνων σύμβουλος ο κ. Γρηγόρης Μιχαηλίδης

Σε ανοδική τροχιά οι πωλήσεις των σουπερ μάρκετ και το 2025 - Τι λένε οι CEOs για τον Κώδικα Δεοντολογίας
Σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ οι πώλήσεις στα σούπερ μάρκετ θα κινηθούν ανοδικά - Τα FMCGs αναπτύσσονται με +6,7% σε αξία