
Με ανακοίνωση της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών αποστασιοποιείται πλήρως από τις δηλώσεις απαξιωτικές για τον πρωθυπουργό της χώρας που εμφανίζεται να έκανε ο Έλληνας εφοπλιστής κ. Πάνος Λασκαρίδης σε ευρωπαίους δημοσιογράφους του European Investigative Collaboration και τις καταδικάζει δηλώνοντας παράλληλα ότι η ελληνική ναυτιλιακή οικογένεια σέβεται και τιμά τον Πρωθυπουργό της χώρας, τα μέλη της Ελληνικής Κυβέρνησης και τους αξιωματούχους της, πρεσβεύοντας στον υπερκομματικό χαρακτήρα της ναυτιλίας ως εθνικό κεφάλαιο για τον τόπο.
Η δήλωση του προέδρου της ΕΕΕ κ. Θεόδωρου Βενιάμης έχει ως εξής: «Τις τελευταίες μέρες, είδαν το φως της δημοσιότητας μη αποδεκτές δηλώσεις του κ. Π. Λασκαρίδη, επιφανούς μέλους της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας, που έχει και την ιδιότητα του μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), του θεσμικού αντιπροσωπευτικού οργάνου της ελληνικής ναυτιλίας, για τις οποίες ο ίδιος έχει προβεί σε επεξηγήσεις.
» Ως Πρόεδρος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών και εκπροσωπώντας σύσσωμο το Διοικητικό Συμβούλιο αυτής, αλλά και προσωπικά ως Έλληνας πολίτης και επιχειρηματίας, νιώθω την υποχρέωση να δηλώσω προς κάθε κατεύθυνση ότι τα λεχθέντα εκ μέρους του αποτελούν προσωπικές απόψεις του, τις οποίες σε κάθε περίπτωση καταδικάζουμε απερίφραστα και οι οποίες δεν εκφράζουν τα γνήσια και βαθιά πατριωτικά αισθήματα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.
» Η ελληνική ναυτιλιακή οικογένεια σέβεται και τιμά τον Πρωθυπουργό της χώρας, τα μέλη της Ελληνικής Κυβέρνησης και τους αξιωματούχους της, πρεσβεύοντας στον υπερκομματικό χαρακτήρα της ναυτιλίας ως εθνικό κεφάλαιο για τον τόπο.
» Για την ελληνική ποντοπόρο ναυτιλία, αποτελεί επιλογή, αλλά και ηθικό καθήκον, να διατηρεί διαχρονικά στενούς δεσμούς με την πατρίδα, καθώς και να διαθέτει τα στρατηγικά πλεονεκτήματα που πηγάζουν από την ποσοτική και ποιοτική υπεροχή της, ως η πρώτη ναυτιλία στην Ευρώπη και στον κόσμο, στη διάθεση αυτής. Απτή απόδειξη των ανωτέρω αποτελεί το γεγονός ότι κοινό όραμα πολιτείας και ναυτιλιακής οικογένειας παραμένει η μεγιστοποίηση των ωφελειών του τόπου από τον μεγάλο αυτό παραγωγικό πυλώνα.
Επιπροσθέτως, οποιαδήποτε αναφορά του κ. Π. Λασκαρίδη στους θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO) ουδεμία σχέση έχει με το σεβασμό, την εμπιστοσύνη και την ειλικρινή συνεργασία που διέπει τις πάγιες σχέσεις της ΕΕΕ μαζί τους».


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.