Ο πρόεδρος της Suez Canal Authority (SCA) Osama Rabie ανέφερε την Κυριακή ότι μια εγγύηση 200 εκατομμυρίων δολαρίων θα μπορούσε να είναι αρκετή για να εξασφαλίσει την απελευθέρωση του τεράστιου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίωνEver Given που τον προηγούμενο Μάρτιο προσάραξε στη διώρυγα και την έκλεισε για έξι ημέρες. Μετά την απελευθέρωση του καναλιού το πλοίο κρατείται με την αρχές της Διώρυγας να αξιώνουν αποζημίωση.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters ο πρόεδρος της Suez Canal Authority (SCA) Osama Rabie ανέφερε κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξής του την Κυριακή, ότι η SCA θα μπορούσε να είναι πρόθυμη να δεχθεί ένα μειωμένο ποσό ύψους 550 εκατομμυρίων δολαρίων ως αποζημίωση εάν μπορούσε να επιτευχθεί εξωδικαστικός διακανονισμός.
Η SCA διατηρεί το μεταφορικής ικανότητας 20.388-teu Ever Given (ναυπηγήθηκε το 2018) και το φορτίο του στη λίμνη Great Bitter καθώς επιδιώκει την πληρωμή 916 εκατομμυρίων δολαρίων για ζημιές και έξοδα διάσωσης που απορρέουν από τη προσάραξη του πλοίου τον Μάρτιο που μπλόκαρε την πλωτή οδό για έξι ημέρες.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία Shoei Kisen άσκησε έφεση στο Οικονομικό Δικαστήριο της Ismailia το προηγούμενο Σάββατο για να απορριφθούν οι αξιώσεις εναντίον του σκάφους. Σύμφωνα με τον νομικό εκπρόσωπο της πλοιοκτήτριας Ahmed Abu Ali, οι αρχές της Διώρυγας δεν έχουν αποδείξει ακόμη ότι ευθύνεται το πλοίο για το ατύχημα.
Αντιθέτως όπως υποστήριξε ευθύνεται η αρχή της διώρυγας καθώς επέτρεψε στο πλοίο να διέλθει από το κανάλι εν μέσω κακού καιρού και ενώ υπήρχαν διαφωνίες μεταξύ των πιλότων και του κέντρου ελέγχου της SCA, σχετικά με το εάν θα έπρεπε να εισέλθει στο κανάλι.
Ο Abu Ali ισχυρίστηκε επίσης ότι το πλοίο έπρεπε να συνοδεύεται από τουλάχιστον δύο ρυμουλκά κατάλληλα για το μέγεθος του πλοίου, αλλά αυτό δεν συνέβη.
Το δικαστήριο απέρριψε την έφεση της Shoei Kisen την Κυριακή, παραπέμποντας την υπόθεση σε πρωτοβάθμιο δικαστήριο, το οποίο αναμένεται να το εξετάσει στις 29 Μαΐου.
Latest News
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα στήριξης 107 πλημμυροπαθών
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κυρίας Μελίνας Τραυλού και της Προέδρου του Μαζί για το Παιδί, κυρίας Αλεξάνδρας Μαρτίνου
«Τρολάρουν» τη διεθνή ναυτιλία οι Χούθι - Κάνουν συνέδριο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας
Οι Χούθι ζητούν από τον διεθνή ναυτιλιακή έκδοση Tradewinds να καταθέσει ιδέες για το περιεχόμενο του σεμιναρίου