Ο πρόεδρος της Suez Canal Authority (SCA) Osama Rabie ανέφερε την Κυριακή ότι μια εγγύηση 200 εκατομμυρίων δολαρίων θα μπορούσε να είναι αρκετή για να εξασφαλίσει την απελευθέρωση του τεράστιου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίωνEver Given που τον προηγούμενο Μάρτιο προσάραξε στη διώρυγα και την έκλεισε για έξι ημέρες. Μετά την απελευθέρωση του καναλιού το πλοίο κρατείται με την αρχές της Διώρυγας να αξιώνουν αποζημίωση.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters ο πρόεδρος της Suez Canal Authority (SCA) Osama Rabie ανέφερε κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξής του την Κυριακή, ότι η SCA θα μπορούσε να είναι πρόθυμη να δεχθεί ένα μειωμένο ποσό ύψους 550 εκατομμυρίων δολαρίων ως αποζημίωση εάν μπορούσε να επιτευχθεί εξωδικαστικός διακανονισμός.
Η SCA διατηρεί το μεταφορικής ικανότητας 20.388-teu Ever Given (ναυπηγήθηκε το 2018) και το φορτίο του στη λίμνη Great Bitter καθώς επιδιώκει την πληρωμή 916 εκατομμυρίων δολαρίων για ζημιές και έξοδα διάσωσης που απορρέουν από τη προσάραξη του πλοίου τον Μάρτιο που μπλόκαρε την πλωτή οδό για έξι ημέρες.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία Shoei Kisen άσκησε έφεση στο Οικονομικό Δικαστήριο της Ismailia το προηγούμενο Σάββατο για να απορριφθούν οι αξιώσεις εναντίον του σκάφους. Σύμφωνα με τον νομικό εκπρόσωπο της πλοιοκτήτριας Ahmed Abu Ali, οι αρχές της Διώρυγας δεν έχουν αποδείξει ακόμη ότι ευθύνεται το πλοίο για το ατύχημα.
Αντιθέτως όπως υποστήριξε ευθύνεται η αρχή της διώρυγας καθώς επέτρεψε στο πλοίο να διέλθει από το κανάλι εν μέσω κακού καιρού και ενώ υπήρχαν διαφωνίες μεταξύ των πιλότων και του κέντρου ελέγχου της SCA, σχετικά με το εάν θα έπρεπε να εισέλθει στο κανάλι.
Ο Abu Ali ισχυρίστηκε επίσης ότι το πλοίο έπρεπε να συνοδεύεται από τουλάχιστον δύο ρυμουλκά κατάλληλα για το μέγεθος του πλοίου, αλλά αυτό δεν συνέβη.
Το δικαστήριο απέρριψε την έφεση της Shoei Kisen την Κυριακή, παραπέμποντας την υπόθεση σε πρωτοβάθμιο δικαστήριο, το οποίο αναμένεται να το εξετάσει στις 29 Μαΐου.
Latest News
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών