Συνεχίζοντας την διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της στον τομέα του βιοαερίου, η kIEFER ανακοίνωσε την υλοποίηση ενός νέου σταθμού παραγωγής και εκμετάλλευσης βιοαερίου στα Σέρβια Κοζάνης.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο νέος σταθμός βιοαερίου, ιδιοκτησίας της εταιρείας ΧΟΙΡΟΤΡΟΦΙΚΗ ΑΕ, έχει εγκατεστημένη ηλεκτρική ισχύ 499 KWe, θερμική 513 KWth και αναμένεται να παράγει ετησίως 4.150.000 kWh. Πρόκειται για έναν σταθμό ο οποίος θα διαχειρίζεται ετησίως 13.000tn πτηνο-κτηνοτροφικά απόβλητα από την ευρύτερη περιοχή και φυτικά ενσιρώματα.
Η μονάδα στα Σέρβια Κοζάνης συνιστά μια σύγχρονη μονάδα που πέρα από τα περιβαλλοντικά οφέλη, προσφέρει οικονομικά οφέλη στην περιοχή μιας και δημιουργούνται θέσεις εργασίας και ανάπτυξη στην τοπική οικονομία.
Μέσα από τη διαδικασία της αναερόβιας χώνευσης θα αξιοποιήσει τα παραγόμενα απόβλητα, μειώνοντας το ρυπαντικό τους φορτίο τις οσμές και την οπτική ρύπανση. Το τελικό προϊόν θα είναι ένα άοσμο εδαφοβελτιωτικό πλήρως απαλλαγμένο από παθογόνους μικροοργανισμούς αφού πριν τη διάθεσή του θα έχει οδηγηθεί σε μονάδα παστερίωσης για την εξυγίανσή του.
Αποτελώντας μια ενδεδειγμένη λύση για το οξυμένο πρόβλημα της διαχείρισης των αποβλήτων, οι μονάδες βιοαερίου, μπορούν την ίδια στιγμή, να δώσουν ώθηση στον πρωτογενή τομέα, καθώς η πλεονάζουσα θερμότητα μπορεί να αξιοποιηθεί για τις ανάγκες θέρμανσης των κτηνοτροφικών μονάδων της ευρύτερης περιοχής. Κάτι που σημαίνει ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.
Επιπρόσθετα μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό «αρωγό» στις προσπάθειες ενεργειακής μετάβασης στην περιοχή, καθώς εγκαθιστώντας τέτοιες μονάδες κοντά σε ΒΙΠΕ, εξασφαλίζεται με έναν πράσινο και αξιόπιστο τρόπο, θερμότητα και ηλεκτρική ενέργεια για τις βιομηχανίες από τα απόβλητα που οι ίδιες παράγουν. Παράλληλα, το βιοαέριο θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και ως καύσιμο κίνησης για τα οχήματα.
Μετατρέποντας το μεθάνιο σε ενέργεια και διοξείδιο του άνθρακα μέσω της καύσης, υπάρχει μια «αντίστροφη» συνεισφορά στο ισοζύγιο του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Σε αντίθεση με άλλες μορφές πράσινης ενέργειας, το βιοαέριο, ως πηγή ενέργειας, χαρακτηρίζεται από υψηλό δείκτη πρόβλεψης στην παραγωγή ρεύματος, με το ποσοστό να φθάνει το 100%, αφού η ροή αποβλήτων είναι συνεχής. Αυτό σημαίνει ότι οι μονάδες βιοαερίου μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως ηλεκτροπαραγωγικοί σταθμοί βάσης.
Latest News
Στα βήματα του Τραμπ.... Ο Μιλέι «αποχαιρετά» τη Συμφωνία του Παρισιού
Η κυβέρνηση στην Αργεντινή διερευνά την πρόταση να ακολουθήσει τις ΗΠΑ στην αποχώρηση από τη συμφωνία ορόσημο
Από το σβήσιμο του λιγνίτη στο «drill baby drill» - Γιατί ο Μητσοτάκης φρενάρει την πράσινη μετάβαση
Οι ρυθμοί για την πράσινη μετάβαση της Ελλάδας χαμηλώνουν - Η δημόσια μεταστροφή του πρωθυπουργού – Τα μηνύματα και σε Βρυξέλλες
Πώς ο κλάδος οικοδομών χρησιμοποιεί την τεχνολογία για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Ο κλάδος οικοδομών παράγει «με διαφορά» τη μεγαλύτερη εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου από οποιονδήποτε τομέα, σύμφωνα με τον ΟΗΕ.
«Συναγερμός» από την πτώση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη [γραφήματα]
Οι εταιρείες ζητούν παρέμβαση Βρυξελλών για τους νέους κανονισμούς ρύπων - Φοβίζει ο ανταγωνισμός από Κίνα και τυχόν εμπορικές εντάσεις με ΗΠΑ
Στην «κούρσα» για τα σπάνια ορυκτά μπαίνει η Ελλάδα – Μετά το γάλλιο ο διαγωνισμός για το αντιμόνιο
Οι ελληνικές σπάνιες γαίες και οι κρίσιμες πρώτες ύλες προσελκύουν το επενδυτικό ενδιαφέρον μεγάλων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Πράσινη συμφωνία και... πράσσειν άλογα - Ξανά εκτός οι ΗΠΑ διά χειρός Τραμπ
Το προεδρικό διάταγμα Τραμπ αναφέρει ότι η Συμφωνία του Παρισιού είναι μεταξύ πολλών διεθνών συμφωνιών που δεν αντικατοπτρίζουν τις αξίες των ΗΠΑ
Ο Τραμπ «σκοτώνει» τον στόχο Μπάιντεν για 50% EV - Τέλος οι επιδοτήσεις για σταθμούς φόρτισης
Ο Τραμπ με εκτελεστικό διάταγμα σταματά τη διανομή κρατικών κεφαλαίων για σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Ουραγός η Ελλάδα στις ιδιωτικές επενδύσεις για την κλιματική κρίση
Οι επιδόσεις της Ελλάδας για την κλιματική αλλαγή είναι πολύ χαμηλότερες από τον μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση που κινήθηκε στο 0,55%
Άνοδος 0,9% στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2024 - Τι γίνεται με τα ηλεκτρικά
Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων διέρχεται μια περίπλοκη μετάβαση στα EV, καθώς η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων απογοητεύει
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη φέρνουν 160 μοντέλα EV στην αγορά - Θα αυξηθούν όμως οι πωλήσεις;
Το μεγάλο push στην ηλεκτροκίνηση είναι δύσκο να αγγίξει τους φιλόδοξους στόχους που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση