Το 21% των εργαζομένων επιβεβαίωσαν ότι προσποιήθηκαν ότι οι συσκευές τους εγκαθιστούσαν ενημερώσεις, ώστε να αποφύγουν να συμμετάσχουν σε τηλεδιάσκεψη.

Αυτή η δικαιολογία είναι εύλογη επειδή οι ενημερώσεις λογισμικού μπορεί να διαταράξουν τις εργάσιμες ημέρες, με το ένα τρίτο (35%) των υπαλλήλων να δηλώνουν ότι έχουν καθυστερήσει σε μια σύσκεψη λόγω ενημερώσεων. Αυτά είναι τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας της Kaspersky με στόχο να αναδείξει τη στάση και τις συνήθειες των εργαζομένων απέναντι στις ενημερώσεις.

Οι συχνές συναντήσεις θεωρούνται ως ένα από τα πιο δυσάρεστα πράγματα στη ρουτίνα του γραφείου. Η μετάβαση στην τηλεργασία και οι εικονικές συναντήσεις χειροτέρεψαν την κατάσταση, καθώς οι άνθρωποι βίωσαν εξάντληση από τις βιντεοκλήσεις και ένιωσαν πιο κουρασμένοι στο τέλος της εργάσιμης ημέρας. Όπως δείχνει η πρόσφατη έρευνα της Kaspersky, ορισμένοι εργαζόμενοι βρήκαν μια δικαιολογία για να παραλείψουν ορισμένες από τις τηλεδιασκέψεις τους – προσποιήθηκαν ότι οι συσκευές εργασίας τους δεν ήταν διαθέσιμες λόγω ενημερώσεων.

Οι συνάδελφοί τους μπορεί να τους πίστεψαν, καθώς το πιο πιθανό είναι να έχουν βιώσει κι εκείνοι την εμπειρία της ανάγκης να ενημερώσουν μια συσκευή. Εκτός από τα χαμένα ραντεβού, το 37% των εργαζομένων έχουν χάσει μέρος της μη αποθηκευμένης εργασίας ή των δεδομένων τους όταν επανεκκινήθηκε το PC ή το laptop τους μετά την εγκατάσταση ενημερώσεων.

Συνολικά, ορισμένοι εργαζόμενοι βλέπουν αυτή τη διακοπή λειτουργίας της συσκευής ως ευκαιρία να χρονοτριβήσουν, με το 27% των ερωτηθέντων να παραδέχονται ότι έχουν εγκαταστήσει ενημερώσεις για να χάνουν σκόπιμα χρόνο στην εργασία. Ωστόσο, στους εργαζόμενους συνήθως δεν αρέσει όταν διακόπτεται η εργασία τους, οπότε το 65% επιθυμεί ενημερώσεις εκτός ωρών εργασίας για να διατηρηθεί η παραγωγικότητά τους.

«Συνήθως, οι ενημερώσεις πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ωρών σε αθόρυβη λειτουργία και δεν επηρεάζουν μια επιχείρηση. Ωστόσο, για εφαρμοστούν στο σύστημα, απαιτείται επανεκκίνηση. Φυσικά, ορισμένα επιχειρηματικά θέματα δεν μπορούν να αναβληθούν, επομένως συνήθως ένας χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει επανεκκίνηση εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου. Όπως μπορούμε να δούμε, ορισμένα άτομα είτε χάνουν τέτοιες ειδοποιήσεις είτε δεν θέλουν να το κάνουν. Επομένως, η απαιτούμενη επανεκκίνηση μπορεί να συμβεί στην πιο άβολη στιγμή – ακριβώς πριν από μια σημαντική κλήση ή όταν γράφουν ένα μεγάλο email», σχολιάζει ο Egor Kharchenko, IT Service και Asset Group Manager στην Kaspersky.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Executive
Εργασία: Οι αλλαγές συνθηκών τα τελευταία χρόνια «απομακρύνουν» τους εργαζόμενους
Executive |

Μόλις ένας στους πέντε είναι ικανοποιημένος από την εργασία του στις ΗΠΑ, λέει έκθεση της Gallup

Στην εργασία τους πολλοί εργαζόμενοι δεν είναι ευχαριστημένοι και οι περιορισμένες επιλογές τους για μια νέα συμβάλλουν σε μια εποχή που η Gallup αποκαλεί «Η μεγάλη αποσύνδεση»

Παραπληροφόρηση: Η «καταιγίδα» που πλήττει τώρα περισσότερο τις εταιρείες
Executive |

Η καταιγίδα της παραπληροφόρησης πλήττει τώρα περισσότερο τις εταιρείες

Οι κυβερνήσεις διαμαρτύρονται εδώ και καιρό για την παραπληροφόρηση που υπονομεύει τις εκλογές, υποκινεί αναταραχές και βαθαίνει τις κοινωνικές διαιρέσεις - Οι επιχειρήσεις βρίσκονται τώρα επίσης στο στόχαστρο