
Στα 16 πλοία ανέρχεται ο στόλος της Seanergy Maritime Holdings η οποία έχει πραγματοποιήσει από τις αρχές του έτους επενδύσεις ύψους 134,3 εκατ. δολ σε αγορές πλοίων.
Η Seanergy αγόρασε πρόσφατα ένα ακόμη Capesize πλοίο το «Worldship» και παραμένει η μοναδική ναυτιλιακή εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Το «Worldship» κατασκευάστηκε το 2012 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας και έχει χωρητικότητα περίπου 181.000 dwt.
Με την παράδοσή του, που αναμένεται στο τρίτο τρίμηνο του 2021, ο στόλος της εταιρείας θα φτάσει τα 16 Capesize πλοία και η συνολική μεταφορική ικανότητα θα ξεπεράσει τους 2.800.000 dwt με την μέση ηλικία του στόλου να είναι τα 11.8 περίπου έτη.
Το «Worldship» αποτελεί την Πέμπτη συνεχόμενη αγορά Ιαπωνικού Capesize Πλοίου από την αρχή του 2021 με συνολικές επενδύσεις $134,3 εκατομμύρια.
Επιπλέον, η Εταιρεία συμφώνησε χρονοναύλωση για το M/V Patriotship διάρκειας 12 με 18 μήνες με διεθνή ναυλωτή και ημερήσιο ναύλο στα 31.000 δολάρια.
Το πλοίο θα παραδοθεί στον ναυλωτή ταυτόχρονα με την παραλαβή του από την Εταιρεία, που αναμένεται αρχές Ιουνίου του 2021.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε σχετικά ότι «η νέα αγορά του Ιαπωνικού Capesize πλοίου Worldship ενδυναμώνει περαιτέρω την θέση μας ως η μόνη Εταιρεία εισηγμένη στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές με αμιγώς Capesize στόλο. Οι συνολικές επενδύσεις μας από την αρχή του 2021 ανέρχονται στα $134,3 εκατομμύρια με αγορές ποιοτικών Capesize πλοίων, ενώ η ναυλαγορά βρίσκεται σε μία από τις καλύτερες περιόδους των τελευταίων 10 ετών.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands. Οι μετοχές της Εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό ”SHIP”.


Latest News

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες