Στα 16 πλοία ανέρχεται ο στόλος της Seanergy Maritime Holdings η οποία έχει πραγματοποιήσει από τις αρχές του έτους επενδύσεις ύψους 134,3 εκατ. δολ σε αγορές πλοίων.
Η Seanergy αγόρασε πρόσφατα ένα ακόμη Capesize πλοίο το «Worldship» και παραμένει η μοναδική ναυτιλιακή εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Το «Worldship» κατασκευάστηκε το 2012 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας και έχει χωρητικότητα περίπου 181.000 dwt.
Με την παράδοσή του, που αναμένεται στο τρίτο τρίμηνο του 2021, ο στόλος της εταιρείας θα φτάσει τα 16 Capesize πλοία και η συνολική μεταφορική ικανότητα θα ξεπεράσει τους 2.800.000 dwt με την μέση ηλικία του στόλου να είναι τα 11.8 περίπου έτη.
Το «Worldship» αποτελεί την Πέμπτη συνεχόμενη αγορά Ιαπωνικού Capesize Πλοίου από την αρχή του 2021 με συνολικές επενδύσεις $134,3 εκατομμύρια.
Επιπλέον, η Εταιρεία συμφώνησε χρονοναύλωση για το M/V Patriotship διάρκειας 12 με 18 μήνες με διεθνή ναυλωτή και ημερήσιο ναύλο στα 31.000 δολάρια.
Το πλοίο θα παραδοθεί στον ναυλωτή ταυτόχρονα με την παραλαβή του από την Εταιρεία, που αναμένεται αρχές Ιουνίου του 2021.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε σχετικά ότι «η νέα αγορά του Ιαπωνικού Capesize πλοίου Worldship ενδυναμώνει περαιτέρω την θέση μας ως η μόνη Εταιρεία εισηγμένη στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές με αμιγώς Capesize στόλο. Οι συνολικές επενδύσεις μας από την αρχή του 2021 ανέρχονται στα $134,3 εκατομμύρια με αγορές ποιοτικών Capesize πλοίων, ενώ η ναυλαγορά βρίσκεται σε μία από τις καλύτερες περιόδους των τελευταίων 10 ετών.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands. Οι μετοχές της Εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό ”SHIP”.
Latest News
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,