«Μάχη» μεριδίων εξελίσσεται αυτή την περίοδο στον κλάδο της αλλαντοβιομηχανίας με όλους τους μεγάλους παίκτες παρόντες.
Η αύξηση που κατέγραψαν πέρσι οι πωλήσεις αλλαντικών ελέω πανδημίας συνεχίζεται αμείωτη και εφέτος, ενώ η επαναλειτουργία της εστίασης σε συνδυασμό με το άνοιγμα του τουρισμού αναμένεται να ενισχύσει περεταίρω την κατανάλωση.
Οι κινήσεις των αλλαντοβιομηχανιών για να ισχυροποιήσουν τα μερίδιά τους ευνοήθηκε το 2020, καθώς οι τιμές των πρώτων υλών υποχώρησαν, εν αντιθέσει με το 2019 όταν είχε καταγραφεί σημαντική άνοδος σε χοιρινό και γαλοπούλα. Πάντως κατά τους πρώτους μήνες του 2021 οι πρώτες ύλες έχουν αρχίσει και πάλι να ακριβαίνουν.
Σ’ αυτή τη συγκυρία, η αλλαντοβιομηχανία Νίκας, η οποία διατηρεί και φέτος ανοδική πορεία μεγεθών, επικεντρώνει τη στρατηγική της στην «προστασία» του μεριδίου της, που, όπως αναφέρθηκε, χθες στο περιθώριο της γενική συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας, κινείται στο επίπεδο του 20-21%.
Προκειμένου να πετύχει το στόχο της η αλλαντοβιομηχανία που εξαγοράστηκε στην εκπνοή του 2026 από τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο, προχωρά στον εμπλουτισμό του κωδικολογίου της, διατηρώντας ωστόσο τις αναγραφόμενες τιμές χαμηλότερα από τον ευρύτερο ανταγωνισμό του κλάδου.
Την ίδια ώρα, ο στόχος του νέου ιδιοκτήτη της Creta Farms κ. Δημήτρη Βιντζηλαίου είναι να γυρίσει η εταιρεία εκεί που ήταν το 2018 και να αυξήσει το μερίδιό της στο 24% από το 16-17% που είναι σήμερα.
Να σημειωθεί ότι τον Ιούνιο του 2018, πριν από την κατάρρευση της Creta Farms, το μερίδιό της σε όγκο ήταν στο 21,2% και σε αξία στο 24,9%, ενώ το φθινόπωρο του 2019 είχε πέσει στο 4,8% σε αξία και 3,8% σε όγκο.
Για να διευρύνει το μερίδιό της στην αγορά των αλλαντικών η Creta Farms κινείται ισορροπώντας μεταξύ τιμής και ποιότητας, όπως είχε δηλώσει πριν λίγους μήνες ο κ. Δημήτρης Βιντζηλαίος.
«Εμείς βλέπουμε ότι μία εταιρεία σαν την Creta Farms θα ξαναπάρει πίσω κάποια μερίδια, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να ανακτήσει τα μερίδια των προηγουμένων ετών» ανέφερε χθες η διευθύνουσα σύμβουλος της Νίκας, κα Αγγελική Οικονόμου.
Οι προσπάθειες της «ολικής επαναφοράς» της Νίκας και της Creta Farms γίνονται την περίοδο που ο leader του κλάδου, ο όμιλος Α&Χ Υφαντής, έχει ενδυναμώσει την παραγωγή του τόσο εντός, όσο και εκτός συνόρων, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική μετεξέλιξη της ιστορικής αλλαντοβιομηχανίας σε ισχυρό όμιλο τροφίμων με έντονο εξωστρεφή προσανατολισμό.
Στην ίδια κατεύθυνση, ήτοι την αναβάθμισή της σε εταιρεία τροφίμων, κινείται και η Creta Farms, καθώς η διοίκηση της αλλαντοβιομηχανίας, σύμφωνα με πληροφορίες, δρομολογεί σε πρώτη φάση είσοδο σε νέες κατηγορίες στο ευρύτερο κομμάτι των κατεψυγμένων, με το ενδιαφέρον της να εστιάζεται στην κατηγορία της ζύμης.
Αντίθετα, για τη Νίκας, όπως ξεκαθάρισε η κα Οικονόμου, δεν τίθεται θέμα εισόδου σε άλλη προϊοντική κατηγορία πέραν των αλλαντικών, στην οποία σημείωσε υπάρχουν ακόμη πολλά περιθώρια ανάπτυξης.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων