Υπερδιπλάσιες αγορές πλοίων σημειώθηκαν στη διεθνή ναυτιλία, το πρώτο πεντάμηνο του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Ειδικότερα συμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking το πρώτο πεντάμηνο του 2020 άλλαξαν χέρια 395 πλοία second hand συνολικής αξίας 6,29 δις. δολαρίων.
Αντίστοιχα από τις αρχές του τρέχοντος έτους μέχρι το τέλος της προηγούμενης εβδομάδας καταγράφηκαν συναλλαγές σε 858 second hand πλοία συνολικής αξίας 12,276 δισ. δολαρίων
Η καταιγίδα αγοραπωλησιών αφορούσε κυρίως τα Bulkers καθώς 402 πλοία αξίας άνω των 5,55 δισ. δολ. «άλλαξαν χέρια» και ακολουθούν τα δεξαμενόπλοια με 244 πλοία αξίας 4,799 δισ. δολαρίων να περνούν σε νέο πλοιοκτήτη. Στην τρίτη θέση βρέθηκαν τα containerships καθώς 133 πλοία αξίας 1,39 δις. δολ πουλήθηκαν στην διάρκεια του πρώτου πενταμήνου του 2021.
Μεγάλοι πρωταγωνιστές οι έλληνες πλοιοκτήτες καθώς απέκτησαν συνολικά 187 πλοία, (έκαναν δηλαδή το 22% των αγορών), συνολικής αξίας 2,98 δις. δολαρίων, ή το 25% των επενδύσεων που έγιναν το πρώτο πεντάμηνο σε second hand πλοία στην παγκόσμια ναυτιλία.
Τα ενδιαφέρον των Ελλήνων πλοιοκτητών μονοπώλησε σχεδόν ο τομέας των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου καθώς αγόρασαν 111 bulkers έναντι 48 δεξαμενοπλοίων και 20 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Οι ευοίωνες προοπτικές στον κλάδο των bulkers ενίσχυσε τις συναλλαγές στον συγκεκριμένο τομέα.
Δεύτεροι στις συναλλαγές οι Κινέζοι πλοιοκτήτες καθώς απέκτησαν 148 πλοία αξίας 1,99 δις. δολάρια.
Από την πλευρά των πωλητών πρωταθλητές οι Γιαπωνέζοι που πούλησαν 133 πλοία εκ των οποίων τα 98 bulkers.
Latest News
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,