Δυναμική ανάκαμψη για τη βιομηχανία ελβετικών ρολογιών, με τις εξαγωγές να επιστρέφουν στα προ-πανδημίας επίπεδα ωθούμενες από τη ζήτηση στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Οι εξαγωγές ελβετικών ρολογιών αυξήθηκαν κατά 2% στο 1,8 δις ελβετικά φράγκα (2 δις δολάρια) τον Απρίλιο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, σύμφωνα με στοιχεία της Ομοσπονδίας Ωρολογοποιών της Ελβετίας. Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι οι εξαγωγές άρχισαν να ανακάμπτουν τον Μάρτιο, κατάφεραν δηλαδή σε ένα δίμηνο να επιστρέψουν δυναμικά στην παγκόσμια αγορά έχοντας υποστεί την μεγαλύτερη ετήσια υποχώρηση από την κρίση του 2008.
Οι εξαγωγές ελβετικών ρολογιών μειώθηκαν κατά 22% το 2020 καθώς ο τουρισμός πάγωσε και τα lockdowns έκλεισαν τα καταστήματα. Όπως επισημαίνουν εμπειρογνώμονες της αγοράς, το επόμενο δίμηνο θα είναι αποφασιστικό για την επιβεβαίωση της τάσης ανάκαμψης. Η Ομοσπονδία αναφέρει ότι μέχρι στιγμής, η συνολική αρχή του 2021 είναι ίδια ακριβώς με την απόδοση που είχε η αγορά πριν δύο χρόνια.
Ο CEO της Swatch Group Νικ Χάγιεκ, δήλωσε προ ημερών ότι περιμένει «μαζική αύξηση» της ζήτησης αν οι άνθρωποι μπορέσουν να ταξιδέψουν ξανά αυτό το καλοκαίρι σε συνδυασμό με το άνοιγμα των καταστημάτων στην Ευρώπη. Ο πρόεδρος της Richemont Γιόχαν Ρούπερτ εμφανίσθηκε πιο επιφυλακτικός την προηγούμενη εβδομάδα, λέγοντας ότι η μεταβλητότητα και η βραχυπρόθεσμη οπτική πιθανότατα θα παραμείνουν μέχρις ότου επιτευχθεί η ανοσία του πληθυσμού απέναντι στον κορονοϊό.
Latest News
Πώς η πολιτική Τραμπ θα επηρεάσει την Ευρώπη - Η συζήτηση Χατζημηνά με την Gillian Tett (FT)
Οι τεταμένες σχέσεις ΗΠΑ και Κίνας - Ποιες αλλαγές θα πρέπει να γίνουν στην Ελλάδα
«Καμπανάκι» Βιλερουά: Η εκλογή Τραμπ απειλεί την παγκόσμια οικονομία
Ο Γάλλος τραπεζίτης Βιλερουά εκτιμά ότι η επιστροφή Τραμπ μπορεί να επαναφέρει τον πληθωρισμό στις Ηνωμένες Πολιτείες
Η σφήνα της οικογένειας Ito στην εξαγορά της ιαπωνικής 7-Eleven
Η μητρική της 7-Eleven στοχεύει στην απόσχιση της επιχείρησης σούπερ μάρκετ και άλλων περίπου 30 «μη βασικών» μονάδων - Ποιος θα τις εξαγοράσει
«Ποτέ μην ποντάρετε εναντίον του Ίλον» - Γιατί οι διαφημιστές επιστρέφουν στο Χ
Ορισμένα brands επωνυμίες στις ΗΠΑ είχαν εγκαταλείψει το X λόγω ανησυχιών αλλά τώρα επιζητούν την εύνοια του Ίλον Μασκ
Πώς έγινε η Lululemon ένα από τα πιο δημοφιλή athleisure brands
Από τον Καναδά στην Κίνα, την Ευρώπη και την Ελλάδα, η Lululeman κατέκτησε το γυναικείο και εφηβικό κοινό με όχημα τα διάσημα κολάν - Οι επόμενοι στόχοι
Πώς τα ακριβά τυριά έγιναν αγαπημένος στόχος εγκληματιών
Τα ακριβά τυριά έχουν μετατραπεί σε θελκτικό στόχος για ληστές, καθώς το κόστος τους ανεβαίνει σημαντικά τα τελευταία χρόνια
Αλλαγή ευρωπαϊκής πολιτικής για τις αμυντικές δαπάνες - Τι θα γίνει με τα Ταμεία Συνοχής
Η αλλαγή για τις αμυντικές δαπάνες θα αφορά περίπου το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της ΕΕ από το 2021 έως το 2027 - Δεξαμενή τα Ταμεία Συνοχής
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για deals στις αερομεταφορές της Ευρώπης
Καταλύτης η τελική συμφωνία της Lufthansa με τη Ρώμη για αγορά του 41% της ΙΤΑ (πρώην Alitalia)
Νέες επιθέσεις στην Ερυθρά θάλασσα απο τους αντάρτες Χούθι
Αναφέρθηκαν εκρήξεις σε εμπορικό πλοίο 80 ναυτικά μιλια νότια της Χοντέιτα στην Ερυθρά θάλασσα λέει βρετανική υπηρεσία
Η Ευρώπη πρέπει να προετοιμαστεί για νέο εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ, λένε αξιωματούχοι της ΕΚΤ
«Μια αλλαγή στην ισοτιμία θα έκανε δυσκολότερο για την ΕΚΤ να φτάσει στον στόχο της για πληθωρισμό 2%»