Περισσότεροι από 1 στους 3 Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να έχουν αυξήσει την αγορά φρέσκων φρούτων & λαχανικών καθώς και προϊόντων καθαρισμού.
Αντιθέτως, μειωμένη εμφανίζεται η κατανάλωση προμαγειρεμένων γευμάτων και έτοιμου φαγητού, καθώς και αλκοόλ.
Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα της έρευνας που διεξήγαγε η Focus Bari | YouGov σχετικά με τις συνήθειες αγοράς από τα σουπερμάρκετ αλλά και κατανάλωσης συγκεκριμένων ειδών τροφίμων που διαμορφώθηκαν μέσα από τις συνθήκες της πανδημίας.
Παράλληλα, 4 στους 10 Έλληνες ψώνισαν τουλάχιστον μια φορά είδη σουπερμάρκετ online, επιπλέον 1 στους 3 σκέπτονται να υιοθετήσουν αυτή την συνήθεια στο μέλλον.
Το κοινό που αγοράζει είδη super market online είναι κατά βάση millennials (25-34 ετών), ενώ και οι millennials που δεν έχουν ακόμη κάνει αγορές online φαίνεται να είναι οι πιο θετικοί, λαμβάνοντας υπόψη την αναλογία όσων θα εξέταζαν κάτι τέτοιο, έναντι όσων δεν θα το εξέταζαν.
Αναμενόμενα, οι κάτοικοι Αττικής & Θεσσαλονίκης έχουν μεγαλύτερη εμπειρία με τα online super market λόγω και των περισσότερων διαθέσιμων επιλογών.
Από όσους ερωτήθηκαν, 13% προτιμούν τo online κανάλι ως το κύριο για τα ψώνια σουπερμάρκετ και 9% δηλώνουν ότι θα έχουν την online εκδοχή ως κύριο κανάλι στο μέλλον.
Η έρευνα δείχνει, επίσης, ότι 9 στους 10 online supermarket shoppers έχουν ψωνίσει απευθείας από το e-shop της αλυσίδας που προτιμούν, ενώ 1 στους 3 έχουν ψωνίσει είδη supermarket μέσω του app ενός food delivery service.
Latest News
Τα κέρδη της Πίνδου από το +56% στην κατανάλωση κοτόπουλου - Επενδύσεις 45 εκατ.
Η Εκκλησία, το «άβατο» της Lidl και η αύξηση 56% της κατανάλωσης κοτόπουλου στη δεκαετία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Τι ξεκλείδωσε τις εκδόσεις των τραπεζικών ομολόγων - Οι στοχεύσεις των συστημικών ομίλων και η υψηλή ζήτηση
Τα τραπεζικά ομόλογα γνωρίζουν τεράστια ζήτηση και οι διοικήσεις των συστημικών ομίλων αξιοποιούν το νέο περιβάλλον φθηνότερου χρήματος
Οι ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή
Τι έδειξε η έρευνα «Technology & Beyond: The impact of AI» που παρουσιάστηκε στο «Future Unfold» της Grant Thornton για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τη σχέση τους με την τεχνητή νοημοσύνη
Θετική η Fitch στα σχέδια μείωσης των DTCs των ελληνικών τραπεζών
Οι ελληνικές τράπεζες θα επιταχύνουν την απόσβεση των αναβαλλόμενων φόρων αφαιρώντας τους οικειοθελώς από το εποπτικό κεφάλαιο πριν από το χρονοδιάγραμμα
Επιδόσεις υψηλής τάσης... από τη ΔΕΗ βλέπει η AXIA - Στις 13 Νοεμβρίου τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου
Η ΑΧΙΑ διατηρεί τη σύσταση αγορά (buy) για τη ΔΕΗ, με τιμή στόχο στα 22,60 ευρώ
Εθνική Τράπεζα: Έπιασε τον τελικό στόχο MREL του 2026 με νέα έκδοση πράσινου ομολόγου
Η Εθνική Τράπεζα προσέλκυσε σημαντικό ενδιαφέρον από τους επενδυτές συγκεντρώνοντας προσφορές ύψους περίπου €4 δισ. από 200 επενδυτές
Συμφωνία της Attica Bank για μη εξυπηρετούμενα NPEs ύψους 3,7 δισ.
Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η Attica Bank αναμένεται να έχει δείκτη NPE κάτω του 3%
Bank of America /UBS: Τι συστήνουν για Alpha Bank και Eurobank
Οι νέες τιμές στόχοι για τις μετοχές
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Πριν πατήσετε το “ON” ή πριν επιλέξετε νέο κλιματιστικό για θέρμανση, δείτε χρήσιμες συμβουλές αποδοτικής λειτουργίας που πρέπει να γνωρίζετε από την Fujitsu