
Καλύτερο δεύτερο εξάμηνο αναμένει στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγραερίου (LPG Carriers), η διοίκηση της StealthGas, η οποία διαθέτει στόλο LPG Carriers.
Η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία του Χάρη Βαφειά ανακοίνωσε για το πρώτο τρίμηνο του 2021 έσοδα ύψους 37,4 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 3,0 εκατ. δολ. ή 8,7%, σε σύγκριση με τα έσοδα 34,4 εκατ. δολ. των τριών πρώτων μηνών του 2020.
Η αύξηση των εσόδων οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι επτά πλοία της εταιρείας δραστηριοποιήθηκαν το τρέχον έτος στην αγορά spot ενώ πέρυσι την ίδια περίοδο ήταν ναυλωμένα bareboat.
Λόγω ακριβώς του γεγονότος ότι περισσότερα πλοία της εταιρείας απασχολήθηκαν στην spot αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2021 μεταξύ των οποίων και δυο δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων αργού, αυξήθηκαν τα έξοδα ταξιδίων με αποτέλεσμα να επηρεασθεί το τελικό αποτέλεσμα που ήταν κέρδη 0,8 εκατ. δολ αντί κερδών 3 εκατ. δολ το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Αυτό που όμως έχει ιδιαίτερη σημασία για την περαιτέρω πορεία της SteathGas είναι η συνέχισε της στρατηγικής της διοίκησης να διατηρήσει μεγάλο μέρος του στόλου στην αγορά spot καθώς εκτιμά ότι λόγω της υποχώρησης της πανδημίας η ανάκαμψη των οικονομιών θα δώσει ώθηση στην ζήτηση για LPG και θα επηρεασθούν θετικά οι ναύλοι.
«Αυτό που θεωρούμε σημαντικό ανάμεσα σε αυτές τις συνθήκες της αγοράς είναι ότι έχουμε σχεδιάσει έτσι την απασχόληση του στόλου μας, ώστε να επωφεληθούμε από τη θετική στροφή της αγοράς που αναμένεται με την υποχώρηση της πανδημίας COVID-19. Έχουμε 16 πλοία που μέχρι το τέλος του 2021 θα ανανεώσουν τα ναυλοσύμφωνα τους και μαζί με τα πλοία που βρίσκονται σήμερα στην αγορά spot μας δίνουν την ευκαιρία να ναυλώσουμε το 60% του στόλου μας σε μια εποχή που ελπίζουμε ότι η αγορά αναμένεται να βελτιωθεί» σχολίασε ο πρόεδρος του Διοικητού συμβουλίου της Stelath Gas Michael Jolliffe.
H StealthGas ελέγχει ένα στόλο από 49 πλοία εκ των οποίων 45 LPG Carriers και τέσσερα δεξαμενόπλοια.


Latest News

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά