Καλύτερο δεύτερο εξάμηνο αναμένει στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγραερίου (LPG Carriers), η διοίκηση της StealthGas, η οποία διαθέτει στόλο LPG Carriers.
Η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία του Χάρη Βαφειά ανακοίνωσε για το πρώτο τρίμηνο του 2021 έσοδα ύψους 37,4 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 3,0 εκατ. δολ. ή 8,7%, σε σύγκριση με τα έσοδα 34,4 εκατ. δολ. των τριών πρώτων μηνών του 2020.
Η αύξηση των εσόδων οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι επτά πλοία της εταιρείας δραστηριοποιήθηκαν το τρέχον έτος στην αγορά spot ενώ πέρυσι την ίδια περίοδο ήταν ναυλωμένα bareboat.
Λόγω ακριβώς του γεγονότος ότι περισσότερα πλοία της εταιρείας απασχολήθηκαν στην spot αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2021 μεταξύ των οποίων και δυο δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων αργού, αυξήθηκαν τα έξοδα ταξιδίων με αποτέλεσμα να επηρεασθεί το τελικό αποτέλεσμα που ήταν κέρδη 0,8 εκατ. δολ αντί κερδών 3 εκατ. δολ το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Αυτό που όμως έχει ιδιαίτερη σημασία για την περαιτέρω πορεία της SteathGas είναι η συνέχισε της στρατηγικής της διοίκησης να διατηρήσει μεγάλο μέρος του στόλου στην αγορά spot καθώς εκτιμά ότι λόγω της υποχώρησης της πανδημίας η ανάκαμψη των οικονομιών θα δώσει ώθηση στην ζήτηση για LPG και θα επηρεασθούν θετικά οι ναύλοι.
«Αυτό που θεωρούμε σημαντικό ανάμεσα σε αυτές τις συνθήκες της αγοράς είναι ότι έχουμε σχεδιάσει έτσι την απασχόληση του στόλου μας, ώστε να επωφεληθούμε από τη θετική στροφή της αγοράς που αναμένεται με την υποχώρηση της πανδημίας COVID-19. Έχουμε 16 πλοία που μέχρι το τέλος του 2021 θα ανανεώσουν τα ναυλοσύμφωνα τους και μαζί με τα πλοία που βρίσκονται σήμερα στην αγορά spot μας δίνουν την ευκαιρία να ναυλώσουμε το 60% του στόλου μας σε μια εποχή που ελπίζουμε ότι η αγορά αναμένεται να βελτιωθεί» σχολίασε ο πρόεδρος του Διοικητού συμβουλίου της Stelath Gas Michael Jolliffe.
H StealthGas ελέγχει ένα στόλο από 49 πλοία εκ των οποίων 45 LPG Carriers και τέσσερα δεξαμενόπλοια.
Latest News
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA
Σε εξαγορά εταιρείας που ελέγχει 18 τάνκερ προχώρησε ο Όμιλος Αγγελικούση
Πώς ο όμιλος Αγγελικούση θα αξιοποιήσει τη νέα επενδυτική κίνηση - Πότε θα ολοκληρωθεί το deal
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας