Περιθώριο δύο μηνών να απαντήσει στις καταγγελίες για στόχευση των παιδιών με διαφημίσεις δίνει η Ευρωπαϊκή Ένωση στο TikTok, την κινεζική εφαρμογή που κάνει θραύση στους ανηλίκους.

Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε επίσημο διάλογο με την εταιρεία ByteDance, στην οποία ανήκει η εφαρμογή, προκειμένου να επανεξεταστούν οι εμπορικές πρακτικές και πολιτικές της.

«Στην Ευρωπαϊκή Ένωση απαγορεύεται να στοχεύονται τα παιδιά και οι ανήλικοι με μεταμφιεσμένες διαφημίσεις όπως τα μπάνερ στα βίντεο», δήλωσε ο επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ Ντιντιέ Ρέιντερς, επισημαίνοντας ότι η αύξηση της χρήσης ψηφιακών εφαρμογών στη διάρκεια της πανδημίας έφερε νέες προκλήσεις όσον αφορά την προστασία των ανήλικων χρηστών.

Η ByteDance έχει τώρα περιθώριο ενός μήνα για να απαντήσει και να επικοινωνήσει με την Επιτροπή και τις αρχές προστασίας καταναλωτών των χωρών-μελών, υπό την ηγεσία της Σουηδικής Υπηρεσίας Καταναλωτών και της Ιρλανδικής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα