Η αντίληψη της επιχειρηματικότητας σχετικά με την ασφάλιση από ακραία Φυσικά Φαινόμενα αποτυπώνεται στο 3ο μέρος της έρευνας, την οποία εκπόνησε το Ε.Ε.Α. σε συνεργασία με την «Pulse».
Σε συνέχεια των προηγούμενων στοιχείων που δημοσιεύθηκαν, τα νέα ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας, τα οποία δίνουν ενημέρωση και βάση εργασίας στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση, έχουν ως εξής:
Α. Στο ερώτημα εάν είστε ασφαλισμένοι έναντι ακραίων Φυσικών Φαινομένων οι απαντήσεις που δόθηκαν φέρνουν τους άνδρες να υπερτερούν με 33% στη θετική απάντηση έναντι των γυναικών με 22%. Συγκεκριμένα:
– το 27% είναι ασφαλισμένοι
– το 59% δεν είναι ασφαλισμένοι
– το 14% ΔΓ/ΔΑ
Β. Σε σχέση με την ηλικία των επιχειρηματιών αναδεικνύεται ότι:
– Στην ηλικιακή ομάδα έως 29 ετών το 18% είναι ασφαλισμένοι
– Οι από 30-34 ετών είναι το 24% ασφαλισμένοι
– Οι από 45-49 ετών το 29%
– Από 60% και άνω δηλώνουν ασφαλισμένοι το 41%
Γ. Από το ερώτημα που σχετίζει τα έτη λειτουργία της επιχείρησης με την ασφάλισή της απέναντι σε ακραία Φυσικά Φαινόμενα προκύπτει:
– Στις επιχειρήσεις άνω των 11 ετών είναι ασφαλισμένες το 47%
– Μέχρι 1 έτος λειτουργίας (δηλαδή οι νεοσύστατες επιχειρήσεις) μόλις το 15% είναι ασφαλισμένες
– Από 1 έως 10 έτη το 24% είναι ασφαλισμένες για ακραία Φυσικά Φαινόμενα
Δ. Στην σχέση ασφάλισης και αριθμού εργαζομένων στις επιχειρήσεις αναδεικνύεται ότι αυτές που έχουν από 6 εργαζόμενους και άνω είναι ασφαλισμένες στο 61% έναντι ακραίων Φυσικών Φαινομένων.
Ε. Ανά δραστηριότητα επιχείρησης προκύπτει ότι οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη προσέγγιση στη συγκεκριμένη ασφάλιση είναι η εστίαση-τρόφιμα-ποτά-τουρισμός δηλώνοντας ασφαλισμένες το 32% . Αντίθετα το μικρότερο ποσοστό το κατέχουν οι κατηγορίες: μάρκετινγκ-φωτογραφία-διαφήμιση-κομμωτήρια με 7% να δηλώνουν ασφαλισμένες.
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Αναφορικά με το μέλλον της ασφάλισης ακραίων Φυσικών Φαινομένων από το σχετικό ερώτημα, εάν προτίθενται οι επιχειρηματίες να ασφαλιστούν, οι απαντήσεις έχουν ως εξής:
– Το 28% των επιχειρήσεων σκοπεύουν μελλοντικά να προχωρήσουν στην κάλυψή τους.
– Το 70% δηλώνει μάλλον όχι και σίγουρα όχι.
Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να τα δείτε τα στοιχεία των προηγούμενων ερευνών:
Έρευνα Ε.Ε.Α. για την ασφάλιση επιχειρήσεων – Αισιόδοξα μηνύματα για αύξηση της ασφαλιστικής κάλυψης
ΣΗΜ: Η έρευνα, τα στοιχεία της οποίας δημοσίευσε το Ε.Ε.Α., πραγματοποιήθηκε από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών τον Απρίλιο του 2021 σε συνεργασία με την εταιρεία «Pulse». Στηρίχθηκε σε περισσότερους από 500 επιχειρηματίες-επαγγελματίες της Αθήνας. Χρησιμοποιήθηκαν για την διεξαγωγή της, σύγχρονες μέθοδοι εφαρμόστηκαν ερωτηματολόγια και αντλήθηκε πληροφόρηση για το επιχειρείν γενικά, και επί μέρους για την ασφάλισή του, καθώς υπήρχαν ανάλογες ερωτήσεις.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων