Με αύξηση 4% στον τζίρο της έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2021 η Κρι-Κρι , συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, ξεπερνώντας τα 28,5 εκατομμύρια ευρώ.

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 28,56 εκατ. ευρώ έναντι 27,45 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 4,53 εκατ. ευρώ έναντι 4,48 εκατ. ευρώ το 2020. Τα κέρδη προ φόρων παρέμειναν σταθερά στα 3,55 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 2,82 εκατ. ευρώ, έναντι 2,67 εκατ. ευρώ το 2020.

Αναμένεται ισχυρή ανάκαμψη στο παγωτό

Στον κλάδο του παγωτού, οι πωλήσεις της γαλακτοβιομηχανίας παρουσίασαν αύξηση από τα 2,4 εκατ. ευρώ στα 3,4 εκατ. ευρώ (+40%), με την εταιρεία να αναμένει ισχυρή ανάκαμψη στη συγκεκριμένη κατηγορία, δεδομένης της άρσης των περιοριστικών μέτρων σε συνδυασμό με την αναμενόμενη αύξηση των τουριστικών ροών από το εξωτερικό, την επέκταση του δικτύου πωλήσεων και το λανσάρισμα νέων προϊόντων.

Λιγότερο γιαούρτι στη δεύτερη καραντίνα

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της Κρι-Κρι εμφανίζουν μικρή μείωση -1,7%, αγγίζοντας τα 12,1 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την εταιρεία, η εξέλιξη αυτή εξηγείται, κυρίως, από την τρέχουσα κατάσταση στην εγχώρια αγορά, σε συνδυασμό με τα συγκρίσιμα περυσινά στοιχεία που είχαν επηρεαστεί θετικά από το lockdown του Μαρτίου 2020.

Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών Κρι-Κρι διαμορφώνεται πλέον σε 16% (έναντι 15,9% το α’ τρίμηνο 2020), διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς, σύμφωνα με στοιχεία της IRI.

Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις της εταιρείας παρουσιάζουν ανάπτυξη, συνολικά, +7,3%. Η αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα 13 εκατ. ευρώ, αγγίζοντας το 52% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις