Με ανακοίνωση του, το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου έκανε γνωστό ότι προχωρά στη διενέργεια διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμού για την κατασκευή των νέων Κλειστών Ελεγχόμενων Δομών (ΚΕΔ) στη Λέσβο και στη Χίο και την αναβάθμιση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων του Φυλακίου Έβρου.
Το έργο έχει προϋπολογισμό 142 εκατομμύρια ευρώ πλέον ΦΠΑ και είναι ανοιχτός για υποβολή προτάσεων σε κάθε ενδιαφερόμενο οικονομικό φορέα (εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης) για υποβολή αίτησης συμμετοχής.
Η νέα ΚΕΔ Λέσβου θα κατασκευαστεί στη θέση Πλάτη (Βάστρια) του Δήμου Μυτιλήνης, σε έκταση περίπου 240 στρεμμάτων και έχει προϋπολογισμό 76 εκατομμύρια ευρώ πλέον ΦΠΑ. Η νέα ΚΕΔ Χίου θα κατασκευαστεί στη θέση Άκρα Παχύ (Θόλος) του Δήμου Χίου, σε έκταση περίπου 141 στρεμμάτων και έχει προϋπολογισμό 48 εκατομμύρια ευρώ πλέον ΦΠΑ. Η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων του ΚΥΤ Φυλακίου θα υλοποιηθεί σε έκταση 33 στρεμμάτων και έχει προϋπολογισμό περίπου 18 εκατομμύρια πλέον ΦΠΑ.
Οι εργασίες αναβάθμισης στο Φυλάκιο χρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Εσωτερικής Ασφαλείας, ενώ τα έργα σε Λέσβο και Χίο απευθείας από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Έκτακτου Μηχανισμού Στήριξης, με 100% χρηματοδότηση. Ο συμβατικός χρόνος υλοποίησης των εργασιών ανέρχεται σε οκτώ μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, με την ολοκλήρωση των νέων ΚΕΔ Λέσβου και Χίου, θα κλείσουν οριστικά το προσωρινό ΚΥΤ Μαυροβουνίου στη Λέσβο και το ΚΥΤ στη ΒΙΑΛ της Χίου.
Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται πως με τα έργα αυτά ολοκληρώνεται η αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υποδοχής. Εξασφαλίζονται καλύτερες συνθήκες διαβίωσης για τους αιτούντες άσυλο, ακολουθώντας τις κατευθυντήριες γραμμές της EASO για τις συνθήκες υποδοχής (EASOStandards), και ασφάλειας για τις τοπικές κοινωνίες, καθώς και περιορίζονται σημαντικά οι επιπτώσεις της μεταναστευτικής κρίσης στις τοπικές κοινωνίες.
Ας σημειωθεί ότι στα μέσα του τρίτου τριμήνου του 2021 αναμένεται η ολοκλήρωση της κατασκευής των δομών σε Σάμο, Κω και Λέρο και το κλείσιμο των υφιστάμενων δομών στο Βαθύ Σάμου και στη Λέρο.
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου