Επενδύοντας στις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού, που δείχνει να «ξυπνάει» μετά το χτύπημα της πανδημίας, η SKY express φτάνει στην καρδιά της Ευρώπης.
Μετά τις πρώτες πτήσεις στο εξωτερικό, σε Λάρνακα και Βρυξέλλες, στον χάρτη μπαίνουν από τις 5 Ιουνίου το Παρίσι και από την 1η Αυγούστου το Χίθροου του Λονδίνου, με καθημερινές πτήσεις για όλο τον χρόνο, ανοίγοντας ένα παράθυρο για τον ελληνικό αερομεταφορέα προς τις αγορές των ΗΠΑ και της Λατινικής Αμερικής.
Η αεροπορική εταιρεία, τα τελευταία χρόνια, αναπτύσσεται συστηματικά, φτάνοντας σήμερα σε συνολικά 43 εθνικούς και διεθνείς προορισμούς. Μάλιστα, μέσα στην κρίση της Covid-19, επένδυσε σε 6 ολοκαίνουργια αεροσκάφη Airbus A320neo, που της επέτρεψαν να κάνει το άλμα στα διεθνή δρομολόγια. Το πέμπτο αεροσκάφος φτάνει σήμερα στην Αθήνα, ενώ το έκτο θα φτάσει στα μέσα Ιουνίου, ολοκληρώνοντας τις παραλαβές. Η επένδυση στον στόλο, που αριθμεί ακόμη 10 ATR, θα συνεχιστεί με την ανανέωση των υφιστάμενων αεροσκαφών.
Οι νέοι διεθνείς προορισμοί θα προσθέσουν στο δίκτυο της SKY express 3,8 εκατ. διαθέσιμες θέσεις, όταν για το 2019 η εταιρεία διακίνησε περί τα 1,3 εκατ. επιβάτες διαθέτοντας αποκλειστικά δίκτυο εσωτερικού. «Πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα ανάπτυξης της εταιρείας, που θα έχει σταθερή και μόνιμη παρουσία στα αεροδρόμια με τη μεγαλύτερη κινητικότητα στην Ευρώπη» επισήμανε, εχθές, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του αναπτυξιακού πλάνου της SKY express για την Αθήνα, μέσα στο ένα από τα νέα σύγχρονα Airbus, η κυρία Βασιλική Χριστίδη, γενική διευθύντρια του Ομίλου IOGR, στον οποίο ανήκει η SKY express.
Οι ψηφιακοί νομάδες και ο δρόμος για την Αμερική
Το διεθνές δίκτυο της εταιρείας χτίζεται πάνω στις μεγαλύτερες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό, προσβλέποντας στην επέκταση της τουριστικής σεζόν σε 12μηνη βάση. Αφουγκραζόμενη όμως και τις νέες τάσεις που δημιούργησε η πανδημία, η SKY express δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στους λεγόμενους ψηφιακούς νομάδες, έχοντας δημιουργήσει την πρωτοβουλία «Working from a distance».
Ειδικότερα, το hub του Χίθροου αποτελεί μια στρατηγική επιλογή για την ελληνική αεροπορική εταιρεία, η οποία αναπτύσσοντας συνέργειες στοχεύει να «πατήσει» στις αγορές των ΗΠΑ και της Λατινικής Αμερικής. Ήδη, έχοντας συνάψει συνεργασίες, από το 2016 η SKY express πουλάει απευθείας σε συστήματα κρατήσεων στις ΗΠΑ.
Για το αεροδρόμιο της Αθήνας, όπως είπε, η διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, η SKY express αποτελεί μια ιστορία επιτυχίας. Το 2019, διακίνησε από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» 1 εκατ. επιβάτες, ενώ με την επέκτασή της σε διεθνή δρομολόγια έχει στοχεύσει σε αγορές που αντιστοιχούν σε πάνω από 1 εκατ. επιβάτες για την αγορά της Αθήνας.
Ανεβάζουν ταχύτητες οι κρατήσεις
Όσον αφορά τις κρατήσεις για το εφετινό καλοκαίρι, το δεύτερο κατά σειρά που επηρεάζεται από την πανδημία, αυτές δείχνουν το τελευταίο διάστημα να ανεβάζουν ρυθμούς. Με αφετηρία το Πάσχα των Καθολικών, όπως περιέγραψε η κυρία Χριστίδη, οι κρατήσεις έδειξαν να ξεκολλάνε, ενώ τις τελευταίες ημέρες γεμίζουν σταδιακά οι πτήσεις του Ιουνίου. «Ακόμα, βρισκόμαστε στη φάση των αυθόρμητων κρατήσεων. Όσο όμως τα νέα για το Ψηφιακό Πιστοποιητικό Πυκνώνουν και συνεχίζονται οι εμβολιασμοί, τόσο μεγαλύτερη ανταπόκριση υπάρχει» είπε.
Πρωταγωνίστριες στις κρατήσεις είναι οι παραδοσιακές μας αγορές, περιλαμβάνοντας και τη Βρετανία, παρά το ότι η χώρα μας βρίσκεται ακόμα στην πορτοκαλί λίστα. Οι Γάλλοι επίσης ψηφίζουν Ελλάδα. Όπως ανέφερε η κυρία Χριστίδη, «πέρσι η SKY express μετέφερε περισσότερους Γάλλους από ότι το 2019, τη χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό, και πιστεύουμε ότι εφέτος θα είναι ακόμα υψηλότερα».
Χαρακτήρισε εφικτό τον στόχο για έσοδα στο 50% του 2019, με τους δύο φουλ καλοκαιρινούς μήνες, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, να είναι τελικά αυτοί που θα κρίνουν και τις επιδόσεις ολόκληρης της χρονιάς. Σημειώνεται ότι το 2020 χάθηκε πάνω από το 50% του τζίρου της εταιρείας, όμως, όπως εκτίμησε η κυριά Χριστίδη, η απώλεια στα έσοδα θα παραμείνει μονοψήφια χάρη στην αναδιοργάνωση των λειτουργιών της εταιρείας και στην καλύτερη διαχείριση των εξόδων.
Όσον αφορά στα πλάνα για το 2021, όπως τόνισε η γενική διευθύντρια του Ομίλου, η SKY express θα συνεχίσει να στηρίζει τον ελληνικό τουρισμό, διατηρώντας αμετάβλητη τη χωρητικότητα μέχρι την επόμενη τουριστική περίοδο. «Πιστεύουμε ότι το 2022 θα φτάσουμε στα επίπεδα του 2019» είπε, ενώ δεσμεύτηκε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει στην Ελλάδα.
Θέτοντας ως στόχο η SKY express να φτάσει σε equal game όσον αφορά στο εσωτερικό δίκτυο, τόνισε ότι η εταιρεία αποτελεί έναν ακόμα πρεσβευτή του ελληνικού τουρισμού και διεκδικεί το μερίδιο που της αναλογεί, σε μια πίτα διευρύνεται χάρη και στον ανταγωνισμό.
Latest News
Ποιος κερδίζει στη μάχη της πίτσας στην Ελλάδα – Τα μερίδια και η ανατροπή
Pizza Fan, Domino’s, L’ Artigiano, Roma Pizza και οσονούπω -ξανά- Pizza Hut στη μάχη των 370 εκατ. ευρώ - Πώς διαμορφώνονται τα μερίδια και τα κέρδη
Πώς αλλάζει το voucher τη μάχη στην οπτική ίνα – Τι αναμένει η αγορά
Παράγοντες της αγοράς θεωρούν τη συγκεκριμένη κρατική επιδότηση νέων συνδέσεων, το Gigabit voucher, σημαντικό εργαλείο που θα επιτρέψει στην αγορά να κινηθεί πιο επιθετικά
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την Black Friday - Ανοιχτά και την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
«Στηρίξτε τις ελληνικές ΜμΕ» προτρέπει τους καταναλωτές με αφορμή τη Black Friday ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους