Περισσότερο χρόνο για διαπραγματεύσεις ώστε να επιτευχθεί εξωδικαστική συμφωνία για αποζημίωση ανάμεσα στην Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ και της πλοιοκτήτριας εταιρείας του containership Ever Given, έδωσε τελικά το δικαστήριο της πόλης Ισμαϊλία, με την απόφαση να αναβάλει την ακρόαση της υπόθεσης για τις 20 Ιουνίου.
Το δικαστήριο αποδέχθηκε το αίτημα των δύο πλευρών. Η αιγυπτιακή αρχή ζητούσε αρχικά αποζημίωση 916 εκατ δολαρίων για τις ζημιές που συνδέονται με το εξαήμερο κλείσιμο του καναλιού τον Μάρτιο. Όμως χαμήλωσε τις απαιτήσεις της στα 550 εκατ δολάρια μετά από εξωδικαστικές διαπραγματεύσεις, υποστηρίζοντας ότι δεν υπολόγισε σωστά την αξία των εμπορευμάτων που βρίσκονται στο πλοίο. Οι ασφαλιστικές εταιρείες του πλοίου από την πλευρά τους θεωρούν την απαίτηση αυτή πολύ υψηλή.
«Γίνονται ενέργειες για να επιτευχθεί συμβιβασμός και επειδή είναι καλοί πελάτες, ζητάμε από το δικαστήριο να αναβάλει την ακρόαση ώστε να εξετασθεί η προσφορά που κατατέθηκε στους ιδιοκτήτες,» είπε στο δικαστήριο ο Ναμπίλ Ζιντάν, δικηγόρος της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ. Ο δικηγόρος της πλειοκτήτριας ιαπωνικής εταιρείας είπε ότι: «Οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και υπάρχει ευελιξία και από τις δύο πλευρές.» Πριν την ακροαματική διαδικασία ο Ζιντάν είπε πως η Αρχή θα επανυπολογίσει το αίτημα αποζημίωσης.
Ο ιδιοκτήτης του Ever Given είχε προσφέρει αρχικά να πληρώσει 150 εκατ. δολάρια ως αποζημίωση, με την αρχή του καναλιού να υποστηρίζει ότι το ποσό αυτό δεν καλύπτει τις απώλειες σε προμήθεια διέλευσης, τη ζημιά που υπέστη το κανάλι και το κόστος εξοπλισμού και εργασιών.
Το πλοίο ανήκει στην Shoei Kisen Kaisha Ltd και αποκολλήθηκε στις 29 Μαρτίου έπειτα από πολυήμερες προσπάθειες συνεργείων διάσωσης. Εκτοτε, βρίσκεται εγκλωβισμένο στην Μεγάλη Πικρή Λίμνη που βρίσκεται στο μέσον του καναλιού.
Σχεδόν 50 πλοία διαπλέουν καθημερινά τη Διώρυγα του Σουέζ, που μειώνει το χρόνο ταξιδιού ανάμεσα στην Ευρώπη και την Ασία κατά δύο εβδομάδες. Περισσότερα από 400 πλοία κόλλησαν στη διώρυγα στη διάρκεια των έξι ημέρων που διήρκησε το μπλοκάρισμα. Η Αίγυπτος άρχισε έργα για τη διαπλάτυνση του νότιου μέρους του καναλιού –στο σημείο που κόλλησε το Ever Given- τον Μάιο.
Latest News
Πώς η διαφορετικότητα θα δημιουργούσε πλούτο αλλά απέτυχε
Μια επιδραστική μελέτη της McKinsey το 2015 έβρισκε σύνδεση μεταξύ κερδοφορίας και ποικιλομορφίας στελεχών
Reuters: Πώς μια θυγατρική γερμανικής εταιρείας βοηθά τη Ρωσία στην παράκαμψη των κυρώσεων
Η Heinrich Tapp Rus παρείχε «παράλληλες εισαγωγές» σε εταιρείες στις οποίες η ΕΕ έχει επιβάλει κυρώσεις σημειώνει το Reuters.
Ποιοι τεχνολογικοί γίγαντες υποστηρίζουν με γενναιόδωρες χορηγίες τον Τραμπ
Ηγέτες αμερικανικών επιχειρήσεων έκαναν γενναίες δωρεές στο ταμείο για την επανεκλογή του Τραμπ
Το δημόσιο χρέος της G7 - Η βραδυφλεγής βόμβα στα θεμέλια της παγκόσμιας οικονομίας [γραφήματα]
Το τεράστιο χρέος που έχουν συσσωρεύσει οι μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου, έχει αρχίσει να προκαλεί νευρικότητα
Σε ένα πράγμα συμφωνούν Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικανοί - Τι φοβούνται οι αναλυτές
Και τα δύο κόμματα συγκλίνουν όλο και περισσότερο στη σκληρή γραμμή απέναντι στην Κίνα και στις κινεζικές εταιρείες
Οι αγορές δίνουν 100% πιθανότητες για μείωση των αμερικανικών επιτοκίων μέχρι τον Σεπτέμβριο
Ένα μήνα πριν οι πιθανότητες για μείωση των επιτοκίων τον Σεπτέμβριο ήταν περίπου 70%
Μια δεύτερη θητεία Τραμπ θα βλάψει τον παγκόσμιο πληθωρισμό - Τι λένε οι αναλυτές
Οι πολιτικές που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του Τραμπ αυξάνουν το κόστος διεθνώς
Θα ακολουθήσει ΗΠΑ και ΕΕ στους δασμούς για κινεζικά EV η Βρετανία;
Ο υπουργός Επιχειρήσεων Τζόναθαν Ρέινολντς βρίσκεται σε συνομιλίες με τη βιομηχανία για τα επόμενα βήματα
Στο στόχαστρο η Deutsche Bank για λογιστικές «αλχημείες»
Σύμφωνα με τις γερμανικές αρχές, η Deutsche Bank δεν ακολούθησε τα διεθνή λογιστικά πρότυπα όσον αφορά τον ισολογισμό του 2019
Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Ιούνιο
Οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο στις ΗΠΑ, εξαιρουμένων των οχημάτων και του φυσικού αερίου, αυξήθηκαν κατά 0,8%, με εκτιμήσεις +0,2%