Περισσότερο χρόνο για διαπραγματεύσεις ώστε να επιτευχθεί εξωδικαστική συμφωνία για αποζημίωση ανάμεσα στην Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ και της πλοιοκτήτριας εταιρείας του containership Ever Given, έδωσε τελικά το δικαστήριο της πόλης Ισμαϊλία, με την απόφαση να αναβάλει την ακρόαση της υπόθεσης για τις 20 Ιουνίου.
Το δικαστήριο αποδέχθηκε το αίτημα των δύο πλευρών. Η αιγυπτιακή αρχή ζητούσε αρχικά αποζημίωση 916 εκατ δολαρίων για τις ζημιές που συνδέονται με το εξαήμερο κλείσιμο του καναλιού τον Μάρτιο. Όμως χαμήλωσε τις απαιτήσεις της στα 550 εκατ δολάρια μετά από εξωδικαστικές διαπραγματεύσεις, υποστηρίζοντας ότι δεν υπολόγισε σωστά την αξία των εμπορευμάτων που βρίσκονται στο πλοίο. Οι ασφαλιστικές εταιρείες του πλοίου από την πλευρά τους θεωρούν την απαίτηση αυτή πολύ υψηλή.
«Γίνονται ενέργειες για να επιτευχθεί συμβιβασμός και επειδή είναι καλοί πελάτες, ζητάμε από το δικαστήριο να αναβάλει την ακρόαση ώστε να εξετασθεί η προσφορά που κατατέθηκε στους ιδιοκτήτες,» είπε στο δικαστήριο ο Ναμπίλ Ζιντάν, δικηγόρος της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ. Ο δικηγόρος της πλειοκτήτριας ιαπωνικής εταιρείας είπε ότι: «Οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και υπάρχει ευελιξία και από τις δύο πλευρές.» Πριν την ακροαματική διαδικασία ο Ζιντάν είπε πως η Αρχή θα επανυπολογίσει το αίτημα αποζημίωσης.
Ο ιδιοκτήτης του Ever Given είχε προσφέρει αρχικά να πληρώσει 150 εκατ. δολάρια ως αποζημίωση, με την αρχή του καναλιού να υποστηρίζει ότι το ποσό αυτό δεν καλύπτει τις απώλειες σε προμήθεια διέλευσης, τη ζημιά που υπέστη το κανάλι και το κόστος εξοπλισμού και εργασιών.
Το πλοίο ανήκει στην Shoei Kisen Kaisha Ltd και αποκολλήθηκε στις 29 Μαρτίου έπειτα από πολυήμερες προσπάθειες συνεργείων διάσωσης. Εκτοτε, βρίσκεται εγκλωβισμένο στην Μεγάλη Πικρή Λίμνη που βρίσκεται στο μέσον του καναλιού.
Σχεδόν 50 πλοία διαπλέουν καθημερινά τη Διώρυγα του Σουέζ, που μειώνει το χρόνο ταξιδιού ανάμεσα στην Ευρώπη και την Ασία κατά δύο εβδομάδες. Περισσότερα από 400 πλοία κόλλησαν στη διώρυγα στη διάρκεια των έξι ημέρων που διήρκησε το μπλοκάρισμα. Η Αίγυπτος άρχισε έργα για τη διαπλάτυνση του νότιου μέρους του καναλιού –στο σημείο που κόλλησε το Ever Given- τον Μάιο.
Latest News
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη