
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να δοθεί στη δημοσιότητα η νέα προκήρυξη για την πώληση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, από την ειδική εκκαθάριση χωρίς καμία αλλαγή στους όρους του διαγωνισμού, πέραν ενός πιο σφιχτού χρονικού πλαισίου κατάθεσης των προσφορών.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το διάστημα που θα δίνεται για την κατάθεση των προσφορών θα κυμαίνεται γύρω στις 20 ημέρες καθώς, όπως λέγεται στην αγορά, το Μέγαρο Μαξίμου επιδιώκει να προχωρήσουν σχετικά σύντομα οι διαδικασίες.
Επίσης τις ίδιες ημέρες αναμένεται να βγει και η προκήρυξη από την ΕΤΑΔ για το υπόλοιπο τμήμα των ναυπηγείων, όπου θα παραμείνει στους όρους ένα ελάχιστο τίμημα καθώς αυτό προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία. Το ελάχιστο τίμημα θα είναι όπως εκτιμάται σαφώς μειωμένο σε σύγκριση με το προηγούμενο των 55 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι για τα υπό ειδική διαχείριση ναυπηγεία Σκαραμαγκά στον πρώτο διαγωνισμό που χαρακτηρίστηκε άγονος ουσιαστική προσφορά κατέθεσε μόνο η Pyletech Shipyards θυγατρική του Ομίλου North Star συμφερόντων του εφοπλιστή-επιχειρηματία Θεόφιλου Πριόβολου.
Η εν λόγω εταιρεία έχει ανακοινώσει επίσης ότι θα πραγματοποιήσει στα ναυπηγεία συνολική επένδυση ύψους 700 εκατ. ευρώ και θα δημιουργήσει περισσότερες από 1.600 άμεσες και 6.000 έμμεσες θέσεις εργασίας με σημαντική πολλαπλασιαστική αξία στην απασχόληση, στα δημόσια έσοδα, στο ΑΕΠ και στην εθνική και τοπική οικονομία.
Συμβολική προσφορά ύψους ενός εκατ.. ευρώ είχε καταθέσει και η ONEX που ελέγχει τα ναυπηγεία Σύρου και επιδιώκει να αναλάβει και τον πλήρη έλεγχο των ναυπηγείων Ελευσίνας.
Για τον διαγωνισμό του ακινήτου της ΕΤΑΔ δεν είχε εκδηλωθεί κάποιο ενδιαφέρον.


Latest News

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία