Μείωση 0,9% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάρτιο εφέτος, ωστόσο ξεχώρισε η άνοδος του τζίρου σε ένδυση- υπόδηση και έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά σε: Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (21,9%), Ένδυση- υπόδηση (20,8%), Φαρμακευτικά- καλλυντικά (12,1%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (10,3%), Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (4,7%) και Πολυκαταστήματα (5,2%). Στον αντίποδα, ο τζίρος μειώθηκε σε Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (10,6%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (10,3%).
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 0,9% τον Μάρτιο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021 σημείωσε αύξηση 0,6%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,6% τον Μάρτιο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021.
Εξάλλου, ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε μείωση 3% τον Μάρτιο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021 σημείωσε αύξηση 2,6%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,2% τον Μάρτιο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021.
Δείτε αναλυτικά το σχετικό δελτίο Τύπου της ΕΛΣΤΑΤ
Latest News
Πώς σχολιάζει το υπουργείο Οικονομίας την έκθεση της Κομισιόν για την Ελλάδα
Η Ελλάδα κλείνει την ψαλίδα με την Ευρώπη
Κομισιόν για Ελλάδα: Ανάπτυξη 2,1% και πληθωρισμός 3% το 2024 – Πόσο θα μειωθεί το χρέος έως το 2026
Οι επενδύσεις προβλέπεται να επιταχυνθούν περαιτέρω, φτάνοντας στο υψηλότερο επίπεδο κοντά στο 9% το 2025, κατά την Κομισιόν