Έχουμε δει αμέτρητες αγαπημένες σειρές να «ξεχειλώνουν», καθώς η επιτυχία τους οδηγεί στην ανανέωσή τους για επτά, οκτώ ή ακόμη και δέκα σεζόν.

Εξαίρεση σε αυτό είναι το Netflix, που όχι μόνο αποφεύγει αυτή τη στρατηγική, αλλά σύμφωνα με την Ampere Analysis διακόπτει κατά μέσο όρο τις πρωτότυπες σειρές του μέσα σε δυο μόνο κύκλους.

Και η αλήθεια είναι ότι οι περισσότερες προσπάθειες να επανέλθει ένα Netflix Original μετά τη λήξη του έχουν αποτύχει. Το Netflix δεν διαθέτει νούμερα θεάσεων όπως το κάνουν τα συνήθη δίκτυα, αλλά έχει αναφερθεί ότι αποφασίζει να ανανεώσει ή να ακυρώσει μια σειρά, βάσει των θεάσεων σε σχέση με το κόστος ανανέωσης.

Με λίγα λόγια αποφασίζει αν το κόστος ανανέωσης που θα επενδυθεί, αξίζει βάσει του προσδοκώμενου αριθμού θεατών. Επιπλέον, το Netflix εξετάζει τρεις άλλους παράγοντες όταν αποφασίζει αν θα ανανεώσει ή όχι ένα show.

Οι τρεις παράγοντες που θα κρίνουν μία σειρά

Πιο συγκεκριμένα, παρακολουθεί την απόδοση τις πρώτες επτά ημέρες και τις πρώτες 28 που είναι διαθέσιμο στην υπηρεσία. Η δεύτερη παράμετρος είναι οι Completers, δηλαδή αυτοί που ολοκλήρωσαν την παρακολούθηση μιας ολόκληρης σεζόν. Η τελευταία παράμετρος, είναι οι Watchers, δηλαδή ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών που παρακολουθεί ένα show.

Επιπλέον το Netflix προσπαθεί να κάνει πιο ελκυστική την πρόταση προβολής των σειρών των παραγωγών στην υπηρεσία, πληρώνοντας bonus σε περίπτωση που η σειρά συνεχιστεί για δεύτερη ή τρίτη σεζόν.

Με λίγα λόγια, μια σειρά στο Netflix είναι πιο ακριβή μετά τη δεύτερη σεζόν και ακόμη πιο ακριβή μετά την τρίτη σεζόν. Και είναι ένας ακόμη λόγος που μετά από δυο σεζόν μια σειρά ακυρώνεται.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης