Για όσους θέλουν να ανανεώσουν το παιχνίδι τους στο φλερτ, το Schmooze θα μπορούσε να είναι η ιδανική απάντηση

Το Schmooze είναι μια εφαρμογή που βασίζεται στην πεποίθηση ότι η κοινή αίσθηση του χιούμορ μπορεί να ενώσει τους ανθρώπους παντού.

Η ιδρύτρια της εφαρμογής, Vidya Madhavan, εξηγεί ότι ένας «αλγόριθμος χιούμορ» χρησιμοποιείται για να ταιριάζει με τα άτομα με βάση τη γεύση τους στα memes. Αφού παρατήρησε μια τάση στον τρόπο με τον οποίο η Gen Z χρησιμοποιεί εφαρμογές γνωριμιών, επανεστίασε την ιδέα της σε μια πλατφόρμα στην οποία τα memes παίζουν κεντρικό ρόλο. Το τεστ beta ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2020, με 200 μαθητές του Στάνφορντ να δοκιμάζουν τη νέα ιδέα. Από τώρα, η εφαρμογή έχει βρει θαυμαστές σε περισσότερους από 10.000 χρήστες στις ΗΠΑ, με τα μέλη να μπορούν να κάνουν σάρωση προς τα αριστερά και τα δεξιά σε περισσότερα από 5.000 meme αναζητώντας το ιδανικό ταίρι.

Από το ντεμπούτο της, η εφαρμογή έχει κάνει πάνω από 90.000 ταιριάσματα, αλλά μόνο ένα μικρό ποσοστό από αυτά έχουν κάνει το επόμενο βήμα και έχουν προχωρήσει στη λειτουργία άμεσων μηνυμάτων. Παρά τον έντονο ανταγωνισμό στη βιομηχανία τεχνολογίας, η Schmooze σίγουρα δεν είναι η τυπική εφαρμογή γνωριμιών , κερδίζοντας δημοτικότητα τους τελευταίους μήνες καθώς οι ΗΠΑ αναδύονται από τις κρατικές επιθέσεις που επιβάλλονται από το κράτος. Η Ulu Ventures επένδυσε 270.000 δολάρια ΗΠΑ στην εταιρεία, οπότε είναι πιθανό να μάθουμε νέες εξελίξεις σύντομα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Παραπληροφόρηση: Η «καταιγίδα» που πλήττει τώρα περισσότερο τις εταιρείες
Executive |

Η καταιγίδα της παραπληροφόρησης πλήττει τώρα περισσότερο τις εταιρείες

Οι κυβερνήσεις διαμαρτύρονται εδώ και καιρό για την παραπληροφόρηση που υπονομεύει τις εκλογές, υποκινεί αναταραχές και βαθαίνει τις κοινωνικές διαιρέσεις - Οι επιχειρήσεις βρίσκονται τώρα επίσης στο στόχαστρο