Οι χρήστες του Valius καλούνται να παίξουν ένα «παιχνίδι στρατηγικής» στο οποίο καλούνται να δομήσουν τις ιδέες και τα στοιχεία που έχουν στη διάθεση τους σχετικά με το προϊόν τους και την αγορά που δραστηριοποιούνται, και ταυτόχρονα, να συλλέξουν τη γνώμη των πελατών τους.
Η πλατφόρμα του Valius ( www.valius.io ) συλλέγει ένα ευρύ φάσμα business και customer data τα οποία κατηγοριοποιούνται, αναλύονται και μετατρέπονται αυτόματα σε πολύτιμες πληροφορίες (actionable insights), analytics και συγκεκριμένες προτάσεις στρατηγικής product marketing.
H ιδέα του Valius προέκυψε λίγα χρόνια πριν, παρατηρώντας την αδυναμία πολλών επιχειρήσεων στο σχεδιασμό στρατηγικής marketing και λήψης αποφάσεων για την τοποθέτηση προϊόντων στην αγορά, βασισμένων στην χρήση και ανάλυση δεδομένων (data-driven decision making).
Έτσι λοιπόν 3 στελέχη με πολυετή εμπειρία στο χώρο της τεχνολογίας, ο Ανδρέας Κουτσοσπύρος (product marketing) ο Ιωάννης Αχλαδιώτης (data & analytics) και o Παναγιώτης Αδαμόπουλος (software engineering), ένωσαν τις δυνάμεις τους με σκοπό την αλλαγή στο τρόπο δημιουργίας εταιρικών στρατηγικών και στρατηγικών marketing.
Ανδρέας Κουτσοσπύρος, Product Marketing, Valius
Συγκεκριμένα το όραμα της ομάδας του Valius είναι ο μετασχηματισμός του σχεδιασμού προϊοντικών στρατηγικών marketing σε μια απλή, γρήγορη και διαδραστική διαδικασία, όπου οι καταναλωτές μπορούν ταυτόχρονα να γίνουν συν-δημιουργοί αξίας για τα αγαπημένα τους brands!
H ομάδα ολοκλήρωσε πρόσφατα τη beta version της πλατφόρμας, η οποία ήδη χρησιμοποιείται από early adopters στην αγορά, κυρίως product marketers, brand managers και entrepreneurs και το feedback μέχρι τώρα είναι πoλύ θετικό!
Πιο συγκεκριμένα, τα θετικά σχόλια εστιάζουν στην εμπειρία χρήσης της πλατφόρμας καθώς και στις λεπτομερείς αναλύσεις των δεδομένων και τις χρήσιμες προτάσεις που λαμβάνουν οι χρήστες, με την ολοκλήρωση της στρατηγικής ανάλυσης. Επιλέον το Valius βοηθάει τους χρήστες του, να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους και να αναδιανέμουν αποτελεσματικά το marketing budget μετά από κατάλληλη στόχευση της αγοράς.
Στόχος της ομάδας, είναι το Valius να γίνει μέρος του υφιστάμενου marketing toolbox των επιχειρήσεων, ενισχύοντας την αντίληψη τους για την αγορά καθώς και τον ανταγωνισμό, το οποίο είναι κλειδί για τη σωστή στόχευση του πελατόλoγίου τους.
Έτσι οι αυτοί οι οργανισμοί θα έχουν την ευκαιρία να επενδύσουν σε σύγχρονες στρατηγικές product marketing και εν συνεχεία να δημιουργήσουν ολοκληρωμένες καμπάνιες και προγράμματα για όλο το μίγμα του marketing, καθώς και πιο αποδοτικές outbound και inbound ενέργειες επικοινωνίας.
Αρωγός στην προσπάθεια δημιουργίας του Valius ήταν από την πρώτη στιγμή το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με την παροχή εργαλείων επιχειρηματικότητας καθώς και τη διασύνδεση του Valius με άλλες εταιρίες και experts της αγοράς για το διαμοιρασμό γνώσης, τεχνογνωσίας και πιλοτικής εφαρμογής του Valius.
Latest News
Η δύσκολη πρόκληση της ΕΚΤ στην πολιτική μείωσης των επιτοκίων
Η ΕΚΤ καλείται να ισορροπήσει ανάμεσα στη στήριξη της οικονομίας και στη διατήρηση σταθερού πληθωρισμού
Γιώργος Αλογοσκούφης: Πριν και Μετά τη Μεταπολίτευση Θεσμοί, Πολιτική και Οικονομία στην Ελλάδα
O Γ. Αλογοσκούφης εξετάζει, αναλύει και ερμηνεύει την εξέλιξη του κράτους και της οικονομίας της μεταπολεμικής Ελλάδας, πριν και μετά τη μεταπολίτευση του 1974
Πού βλέπουν 28 οίκοι το ΑΕΠ και τον πληθωρισμό το 2025 και 2026
Σύμφωνα με τη Focus Economics o ρυθμός μεταβολής του ΑΕΠ προβλέπεται το 2025 να κυμανθεί κοντά στην πρόβλεψη του 2024