
Οι προϋπολογισμοί των κρατών-μελών της ΕΕ λαμβάνουν 398,4 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως από την πώληση και τη χρήση επιβατικών αυτοκινήτων. Επίσης η κινητικότητα που σχετίζεται με την εργασία έχει ιδιαίτερη σημασία, με περίπου το ήμισυ όλων των χιλιομέτρων οχημάτων που διανύονται στην ΕΕ να σχετίζονται με την απασχόληση.
Αυτά είναι μερικά από τα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα έρευνας της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων(ACEA), η οποία ωστόσο περιλαμβάνει και άλλα σημαντικά στοιχεία.
Σήμερα υπάρχουν 243 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα στους δρόμους της ΕΕ.
Η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στην ΕΕ είναι μεγαλύτερη από 11,5 χρόνια τώρα.
Το 2020, 22 νέα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν ανά 1.000 κατοίκους στην ΕΕ.
Το 2020, 9,9 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα πωλήθηκαν στην ΕΕ, μείωση 23,7% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Υπάρχουν 142 μονάδες συναρμολόγησης αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Το 2020, 10,8 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το 2019, 5.000.566 ευρωπαϊκά αυτοκίνητα εξήχθησαν παγκοσμίως, αξίας άνω των 124 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Το 25% όλων των αυτοκινήτων που παράγονται σε όλον τον κόσμο είναι κατασκευασμένα στην Ευρώπη.
Σχεδόν τα μισά (47,5%) από τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα που πωλούνται τροφοδοτούνται με βενζίνη.
Τα οχήματα εναλλακτικής ισχύος (ηλεκτρικά μπαταρίας, υβριδικά πρόσθετα, υβριδικά και εναλλακτικά καύσιμα) αντιπροσωπεύουν μαζί το 24,5% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ, αλλά μόνο το 4,6% όλων των επιβατικών αυτοκινήτων στον δρόμο σήμερα.
Το 2019, οι μέσες εκπομπές νέων αυτοκινήτων ήταν 123 γραμ./χλμ. CO2/χλμ., μείωση κατά 28% σε μόλις δύο δεκαετίες.
Επίσης:
- Πάνω από το 70% των ταξιδιών πραγματοποιούνται με αυτοκίνητο, είτε πρόκειται για ιδιωτικό αυτοκίνητο, ταξί ή για κοινή χρήση αυτοκινήτων.
- Χωρίς ατομική κινητικότητα, η επαρκής συμμετοχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή δεν θα ήταν δυνατή σε πολλές περιπτώσεις, ιδίως για άτομα που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές, τους ηλικιωμένους και τα άτομα με αναπηρία.
- Οι άνθρωποι που ζουν σε αστικές περιοχές μπορεί να βασίζονται σε ταξί και υπηρεσίες κοινής χρήσης αυτοκινήτων αντί ή ως συμπλήρωμα του δικού τους ιδιωτικού αυτοκινήτου.


Latest News

Το «δεξί χέρι» του Μακρόν σε ρόλο κλειδί στη Société Générale
Ο Αλέξις Κόλερ εγκαταλείπει τη θέση του επιτελάρχη που είχε στο Μέγαρο των Ηλυσίων από το 2017 γαι κορυφαίο ρόλο στη Société Générale

Ποιος επιχειρηματίας εγκαταλείπει κι αυτός την Βρετανία λόγω αλλαγής της φορολογίας;
Ο μεγιστάνας του χάλυβα Λάκσμι Μιτάλ φαίνεται ότι θα προστεθεί και αυτός στη λίστα των επιχειρηματιών που σκέφτονται σοβαρά να εγκατελείψουν το Ηνωμένο Βασίλειο, ύστερα από την φορολογική μεταρρύθμιση των εργατικών

ΗΠΑ: Αύξηση της εγχώριας παραγωγής ορυκτών
Τι αναφέρει ειδικό σημείωμα της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Ο Μασκ τα γυρίζει τώρα για το DOGE - «Σχεδόν κανένας δεν έχει απολυθεί»
Ο Μασκ και η ομάδα του αναφέρθηκαν στο όραμα του DOGE για την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να είναι «σαν την Apple Store»

Στα 12 δισ. δολάρια το κόστος ανοικοδόμησης του Λιβάνου
Οι εκτιμήσεις των διεθνών οικονομικών οργανισμών για την οικονομία της χώρας - Τι αναφέρει σημείωμα της ελληνικής πρεσβείας στη Βηρυτό

Ξένοι στον ίδιο πλανήτη ΗΠΑ και ΕΕ
Προς τα πού οδεύουν οι σχέσεις των δύο στενότερων αμυντικών συμμάχων και εμπορικών εταίρων του 20ού αιώνα, των ΗΠΑ και της ΕΕ

Ποιο ήταν το μεγάλο επενδυτικό λάθος που παραδέχθηκε ο Γουόρεν Μπάφετ
Η εταιρεία για την οποία ο Γουόρεν Μπάφετ δήλωσε πως πλήρωσε «πάρα πολλά» για να την αποκτήσει

Σε στάση αναμονής οι επενδυτές απέναντι στα τουρκικά assets - Τι φοβούνται
Το ποσό αυτό των 25 δισ. δολ. με το οποίο στήριξε τη λίρα η κεντρική τράπεζα αντανακλά το υψηλό κόστος στήριξης της εύθραυστης οικονομίας σε μια δραματική εβδομάδα για την Τουρκία

Η Αργεντινή αναζητά... 23η διάσωση από το ΔΝΤ και ζητά δάνειο 20 δισ.
Το πακέτο που ζητά η Αργεντινή και η σταδιακή του εφαρμογή του υπόκειται σε έγκριση από το Εκτελεστικό Συμβούλιο του ΔΝΤ

Καμπανάκι Νάγκελ: Δεν πρέπει να είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τον πληθωρισμό
Ο επικεφαλής της Bundesbank προειδοποιεί και αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά για την επόμενη συνεδρίαση της ΕΚΤ