Οι προϋπολογισμοί των κρατών-μελών της ΕΕ λαμβάνουν 398,4 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως από την πώληση και τη χρήση επιβατικών αυτοκινήτων. Επίσης η κινητικότητα που σχετίζεται με την εργασία έχει ιδιαίτερη σημασία, με περίπου το ήμισυ όλων των χιλιομέτρων οχημάτων που διανύονται στην ΕΕ να σχετίζονται με την απασχόληση.
Αυτά είναι μερικά από τα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα έρευνας της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων(ACEA), η οποία ωστόσο περιλαμβάνει και άλλα σημαντικά στοιχεία.
Σήμερα υπάρχουν 243 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα στους δρόμους της ΕΕ.
Η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στην ΕΕ είναι μεγαλύτερη από 11,5 χρόνια τώρα.
Το 2020, 22 νέα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν ανά 1.000 κατοίκους στην ΕΕ.
Το 2020, 9,9 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα πωλήθηκαν στην ΕΕ, μείωση 23,7% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Υπάρχουν 142 μονάδες συναρμολόγησης αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Το 2020, 10,8 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το 2019, 5.000.566 ευρωπαϊκά αυτοκίνητα εξήχθησαν παγκοσμίως, αξίας άνω των 124 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Το 25% όλων των αυτοκινήτων που παράγονται σε όλον τον κόσμο είναι κατασκευασμένα στην Ευρώπη.
Σχεδόν τα μισά (47,5%) από τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα που πωλούνται τροφοδοτούνται με βενζίνη.
Τα οχήματα εναλλακτικής ισχύος (ηλεκτρικά μπαταρίας, υβριδικά πρόσθετα, υβριδικά και εναλλακτικά καύσιμα) αντιπροσωπεύουν μαζί το 24,5% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ, αλλά μόνο το 4,6% όλων των επιβατικών αυτοκινήτων στον δρόμο σήμερα.
Το 2019, οι μέσες εκπομπές νέων αυτοκινήτων ήταν 123 γραμ./χλμ. CO2/χλμ., μείωση κατά 28% σε μόλις δύο δεκαετίες.
Επίσης:
- Πάνω από το 70% των ταξιδιών πραγματοποιούνται με αυτοκίνητο, είτε πρόκειται για ιδιωτικό αυτοκίνητο, ταξί ή για κοινή χρήση αυτοκινήτων.
- Χωρίς ατομική κινητικότητα, η επαρκής συμμετοχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή δεν θα ήταν δυνατή σε πολλές περιπτώσεις, ιδίως για άτομα που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές, τους ηλικιωμένους και τα άτομα με αναπηρία.
- Οι άνθρωποι που ζουν σε αστικές περιοχές μπορεί να βασίζονται σε ταξί και υπηρεσίες κοινής χρήσης αυτοκινήτων αντί ή ως συμπλήρωμα του δικού τους ιδιωτικού αυτοκινήτου.
Latest News
«Καμπάνα» στην PayPal από την Νέα Υόρκη για αποτυχίες στον κυβερνοχώρο
Πρόστιμο 2 εκατομμυρίων δολαρίων καλείται να πληρώσει η PayPal στην πολιτεία της Νέας Υόρκης για αστοχίες στον κυβερνοχώρο
Ο Ρούμπιο πάει Παναμά, ο Τραμπ μεθοδεύει «επιστροφή» της διώρυγας
Ο Ρούμπιο αναμένεται να αναχωρήσει στις 31 Ιανουαρίου και να ταξιδέψει την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου
Οι απαιτήσεις - στόχοι της ΕΕ θα στοιχίσουν 1,5 δισ. στη Volkswagen
Μεγάλο το κόστος για τη VW απο την εφαρμογή των κλιματικών στόχων της ΕΕ
Τραμπ στο Νταβός: Η Αμερική επέστρεψε και είναι έτοιμη για business!
Ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών μίλησε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός
Απολύσεις στο CNN λόγω ανανέωσης προγράμματος - Τι νέο φέρνει η αλλαγή στρατηγικής
Η μητρική εταιρεία του CNN Warner Bros. Discovery επενδύει 70 εκατομμύρια δολάρια στα ψηφιακά σχέδια του CNN
Η ByteDance αναζητά εναλλακτικές για το TikTok
«Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα βρούμε μια λύση» για το TikTok , λέει ο B.Ford , μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ByteDance
Adidas vs Puma: Η αντίθετη πορεία δύο μετοχών με έναν κοινό παρονομαστή
Το χάσμα στις αποδόσεις των μετοχών Adidas-Puma διευρύνεται σημαντικά - Ο ρόλος του Bjorn Gulden
Η Ευρώπη τείνει κλάδον ελαίας στον Τραμπ για να αποφύγει τους δασμούς
Προσπαθώντας να αποφύγει τους κοστοβόρους δασμούς του Τραμπ η Ευρώπη προτίθεται να αγοράσει περισσότερα αμερικανικά προϊόντα
Αισιοδοξία Κίνας για «σωστή διαχείριση των διαφορών» με τις ΗΠΑ στο εμπόριο
Η Κίνα επαναλαμβάνει τη διάθεσή της να διαπραγματευτεί με τις ΗΠΑ για την αποτροπή επιβολής αυξημένων δασμών στις εξαγωγές
Νέα μεγάλη μείωση επιτοκίων από την Τουρκία
Η Τουρκία μείωσε το επιτόκιο repos μίας εβδομάδας στο 45% από 47,5%