
Οι χρήστες του Valius καλούνται να παίξουν ένα «παιχνίδι στρατηγικής» στο οποίο καλούνται να δομήσουν τις ιδέες και τα στοιχεία που έχουν στη διάθεση τους σχετικά με το προϊόν τους και την αγορά που δραστηριοποιούνται, και ταυτόχρονα, να συλλέξουν τη γνώμη των πελατών τους.
Η πλατφόρμα του Valius ( www.valius.io ) συλλέγει ένα ευρύ φάσμα business και customer data τα οποία κατηγοριοποιούνται, αναλύονται και μετατρέπονται αυτόματα σε πολύτιμες πληροφορίες (actionable insights), analytics και συγκεκριμένες προτάσεις στρατηγικής product marketing.
H ιδέα του Valius προέκυψε λίγα χρόνια πριν, παρατηρώντας την αδυναμία πολλών επιχειρήσεων στο σχεδιασμό στρατηγικής marketing και λήψης αποφάσεων για την τοποθέτηση προϊόντων στην αγορά, βασισμένων στην χρήση και ανάλυση δεδομένων (data-driven decision making).
Έτσι λοιπόν 3 στελέχη με πολυετή εμπειρία στο χώρο της τεχνολογίας, ο Ανδρέας Κουτσοσπύρος (product marketing) ο Ιωάννης Αχλαδιώτης (data & analytics) και o Παναγιώτης Αδαμόπουλος (software engineering), ένωσαν τις δυνάμεις τους με σκοπό την αλλαγή στο τρόπο δημιουργίας εταιρικών στρατηγικών και στρατηγικών marketing.
Ανδρέας Κουτσοσπύρος, Product Marketing, Valius
Συγκεκριμένα το όραμα της ομάδας του Valius είναι ο μετασχηματισμός του σχεδιασμού προϊοντικών στρατηγικών marketing σε μια απλή, γρήγορη και διαδραστική διαδικασία, όπου οι καταναλωτές μπορούν ταυτόχρονα να γίνουν συν-δημιουργοί αξίας για τα αγαπημένα τους brands!
H ομάδα ολοκλήρωσε πρόσφατα τη beta version της πλατφόρμας, η οποία ήδη χρησιμοποιείται από early adopters στην αγορά, κυρίως product marketers, brand managers και entrepreneurs και το feedback μέχρι τώρα είναι πoλύ θετικό!
Πιο συγκεκριμένα, τα θετικά σχόλια εστιάζουν στην εμπειρία χρήσης της πλατφόρμας καθώς και στις λεπτομερείς αναλύσεις των δεδομένων και τις χρήσιμες προτάσεις που λαμβάνουν οι χρήστες, με την ολοκλήρωση της στρατηγικής ανάλυσης. Επιλέον το Valius βοηθάει τους χρήστες του, να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους και να αναδιανέμουν αποτελεσματικά το marketing budget μετά από κατάλληλη στόχευση της αγοράς.
Στόχος της ομάδας, είναι το Valius να γίνει μέρος του υφιστάμενου marketing toolbox των επιχειρήσεων, ενισχύοντας την αντίληψη τους για την αγορά καθώς και τον ανταγωνισμό, το οποίο είναι κλειδί για τη σωστή στόχευση του πελατόλoγίου τους.
Έτσι οι αυτοί οι οργανισμοί θα έχουν την ευκαιρία να επενδύσουν σε σύγχρονες στρατηγικές product marketing και εν συνεχεία να δημιουργήσουν ολοκληρωμένες καμπάνιες και προγράμματα για όλο το μίγμα του marketing, καθώς και πιο αποδοτικές outbound και inbound ενέργειες επικοινωνίας.
Αρωγός στην προσπάθεια δημιουργίας του Valius ήταν από την πρώτη στιγμή το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με την παροχή εργαλείων επιχειρηματικότητας καθώς και τη διασύνδεση του Valius με άλλες εταιρίες και experts της αγοράς για το διαμοιρασμό γνώσης, τεχνογνωσίας και πιλοτικής εφαρμογής του Valius.


Latest News

Νέες προβλέψεις από 26 οίκους για ανάπτυξη και πληθωρισμό τη διετία 2025-2026
Η Focus Economics περιλαμβάνει στις εκτιμήσεις του Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου τις προβλέψεις 26 διεθνών οίκων και οργανισμών για την ελληνική οικονομία

ΟΠΑ: Πρωτόκολλο συνεργασίας του MBA International με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο
Το Πρωτόκολλο συνεργασίας στοχεύει στη διασύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με την αγορά εργασίας

Οι παγκόσμιοι δείκτες διακυβέρνησης την δεκαετία 2014 - 2023
Οι παγκόσμιοι δείκτες διακυβέρνησης αποτυπώνουν την εικόνα που έχει για την χώρα το διεθνές περιβάλλον

Οι χώρες της Ευρωζώνης με το υψηλότερο δημόσιο χρέος – Πόσο ευάλωτη είναι η Ελλάδα;
Η Ελλάδα εξακολουθεί να θεωρείται η πιο ευάλωτη οικονομία της Ευρωζώνης, καθώς το δημόσιο χρέος της παραμένει σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα

Economics & Business TALKS | Η μετεκπαίδευση στην Πληροφορική και η αγορά εργασίας
Σε αυτό το επεισόδιο υποδεχόμαστε το Μέλος Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού της Σχολής Επιστημών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Αθανάσιο Ανδρούτσο

Κανένας λόγος πανικού για τον πληθωρισμό – Τι δείχνουν οι αναλύσεις
Οι πρόσφατες ανατιμήσεις οφείλονται κυρίως σε λόγους, όπως οι διακυμάνσεις στις τιμές της ενέργειας, παρά σε μια γενική τάση συνεχούς αύξησης του πληθωρισμού