Οι χρήστες του Valius καλούνται να παίξουν ένα «παιχνίδι στρατηγικής» στο οποίο καλούνται να δομήσουν τις ιδέες και τα στοιχεία που έχουν στη διάθεση τους σχετικά με το προϊόν τους και την αγορά που δραστηριοποιούνται, και ταυτόχρονα, να συλλέξουν τη γνώμη των πελατών τους.

Η πλατφόρμα του Valius ( www.valius.io ) συλλέγει ένα ευρύ φάσμα business και customer data τα οποία κατηγοριοποιούνται, αναλύονται και μετατρέπονται αυτόματα σε πολύτιμες πληροφορίες (actionable insights), analytics και συγκεκριμένες προτάσεις στρατηγικής product marketing.

H ιδέα του Valius προέκυψε λίγα χρόνια πριν, παρατηρώντας την αδυναμία πολλών επιχειρήσεων στο σχεδιασμό στρατηγικής marketing και λήψης αποφάσεων για την τοποθέτηση προϊόντων στην αγορά, βασισμένων στην χρήση και ανάλυση δεδομένων (data-driven decision making).

Έτσι λοιπόν 3 στελέχη με πολυετή εμπειρία στο χώρο της τεχνολογίας, ο Ανδρέας Κουτσοσπύρος (product marketing) ο Ιωάννης Αχλαδιώτης (data & analytics) και o Παναγιώτης Αδαμόπουλος (software engineering), ένωσαν τις δυνάμεις τους με σκοπό την αλλαγή στο τρόπο δημιουργίας εταιρικών στρατηγικών και στρατηγικών marketing.

Ανδρέας Κουτσοσπύρος, Product Marketing, Valius

Συγκεκριμένα το όραμα της ομάδας του Valius είναι ο μετασχηματισμός του σχεδιασμού προϊοντικών στρατηγικών marketing σε μια απλή, γρήγορη και διαδραστική διαδικασία, όπου οι καταναλωτές μπορούν ταυτόχρονα να γίνουν συν-δημιουργοί αξίας για τα αγαπημένα τους brands!

H ομάδα ολοκλήρωσε πρόσφατα τη beta version της πλατφόρμας, η οποία ήδη χρησιμοποιείται από early adopters στην αγορά, κυρίως product marketers, brand managers και entrepreneurs και το feedback μέχρι τώρα είναι πoλύ θετικό!

Πιο συγκεκριμένα, τα θετικά σχόλια εστιάζουν στην εμπειρία χρήσης της πλατφόρμας καθώς και στις λεπτομερείς αναλύσεις των δεδομένων και τις χρήσιμες προτάσεις που λαμβάνουν οι χρήστες, με την ολοκλήρωση της στρατηγικής ανάλυσης. Επιλέον το Valius βοηθάει τους χρήστες του, να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους και να αναδιανέμουν αποτελεσματικά το marketing budget μετά από κατάλληλη στόχευση της αγοράς.

Στόχος της ομάδας, είναι το Valius να γίνει μέρος του υφιστάμενου marketing toolbox των επιχειρήσεων, ενισχύοντας την αντίληψη τους για την αγορά καθώς και τον ανταγωνισμό, το οποίο είναι κλειδί για τη σωστή στόχευση του πελατόλoγίου τους.

Έτσι οι αυτοί οι οργανισμοί θα έχουν την ευκαιρία να επενδύσουν σε σύγχρονες στρατηγικές product marketing και εν συνεχεία να δημιουργήσουν ολοκληρωμένες καμπάνιες και προγράμματα για όλο το μίγμα του marketing, καθώς και πιο αποδοτικές outbound και inbound ενέργειες επικοινωνίας.

Αρωγός στην προσπάθεια δημιουργίας του Valius ήταν από την πρώτη στιγμή το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με την παροχή εργαλείων επιχειρηματικότητας καθώς και τη διασύνδεση του Valius με άλλες εταιρίες και experts της αγοράς για το διαμοιρασμό γνώσης, τεχνογνωσίας και πιλοτικής εφαρμογής του Valius.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Academia
ΟΤ Delphi Economic Forum X-Γεράσιμος Σιάσος: Το ΕΚΠΑ καταθέτει αίτηση για παράρτημα στην Κύπρο
Academia |

ΟΤ Delphi Economic Forum X-Γεράσιμος Σιάσος: Το ΕΚΠΑ καταθέτει αίτηση για παράρτημα στην Κύπρο

Ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ, Γεράσιμος Σιάσος, μιλώντας στο πλαίσιο του ΟΤ Delphi Economic Forum X, δήλωσε ότι «το Χάρβαρντ, το Γέιλ, το Κολούμπια και το Τζονς Χόπκινς είναι ήδη παρόντα στην Ελλάδα μέσω συνεργασιών»

Γεράσιμος Σιάσος: Τα δημόσια πανεπιστήμια διακρίνονται στο διεθνές στερέωμα και θα παραμείνουν στην κορυφή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
Academia |

Γ. Σιάσος: Τα δημόσια πανεπιστήμια διακρίνονται στο διεθνές στερέωμα και θα παραμείνουν στην κορυφή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Πρωταρχικός στόχος της ελληνικής Πολιτείας θα πρέπει να είναι η στήριξη των δημόσιων πανεπιστημίων, που αποτελούν την ατμομηχανή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τονίζει ο πρύτανης του ΕΚΠΑ, Γεράσιμος Σιάσος

ΟΠΑ: Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψε η Netcompany με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Academia |

Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψε η Netcompany με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το μνημόνιο υπέγραψε από τη Netcompany, o κ. Αλέξανδρος Μάνος, Διευθύνων Σύμβουλος Netcompany-Intrasoft, και από το ΟΠΑ, ο Πρύτανης και Καθηγητής στο Τμήμα Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Βασίλης Βασδέκης

ΕΤΕπ: Δάνειο 95 εκατ. ευρώ για φοιτητικές εστίες στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
Academia |

ΕΤΕπ: Δάνειο 95 εκατ. ευρώ για φοιτητικές εστίες στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) συγχρηματοδοτεί με δάνειο ύψους €95 εκατ. την κατασκευή και λειτουργία φοιτητικών εστιών και νέων ακαδημαϊκών εγκαταστάσεων στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

PODCAST Economics & Business TALKS- Σέργιος Δημητριάδης | Η στρατηγική Μάρκετινγκ στα χρόνια των Social Media και του AI
Economics & Business Talks |

PODCAST Economics & Business TALKS | Η στρατηγική μάρκετινγκ στα χρόνια των Social Media και του AI

Σε αυτό το επεισόδιο υποδεχόμαστε τον καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας κ. Σέργιο Δημητριάδη. Στη συζήτησή μας, συμμετέχει, και ο Γιώργος Γκριτζάλας συνιδρυτής διαφημιστικής εταιρείας και σύμβουλος στρατηγικής μάρκετινγκ. 

O πρύτανης του ΕΚΠΑ Γεράσιμος Σιάσος στο MEGA για την ιστορία και τις επιτυχίες του Πανεπιστημίου Αθηνών
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών |

O πρύτανης του ΕΚΠΑ Γεράσιμος Σιάσος στο MEGA για την ιστορία και τις επιτυχίες του Πανεπιστημίου Αθηνών

O Πρύτανης Γεράσιμος Σιάσος στη συνέντευξή του στην εκπομπή «Μεγάλη Εικόνα» στο MEGA και την δημοσιογράφο Νίκη Λυμπεράκη ανέδειξε την πορεία του πρώτου και μεγαλύτερου Πανεπιστημίου στη χώρα τους σχεδόν δύο αιώνες λειτουργίας του