
Σε εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα του ΕΟΤ, συνολικά δέκα εξειδικευμένων webinars για ισάριθμους ελληνικούς προορισμούς, που απευθύνονται σε τουριστικούς πράκτορες από την Ολλανδία, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο καθώς και επαγγελματίες του τουρισμού στις αντίστοιχες ελληνικές περιοχές. Το πρόγραμμα υλοποιεί η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών για έναν χρόνο και έως τον Μάρτιο του 2022.
Το πρώτο webinar αφορούσε την Χαλκιδική και πραγματοποιήθηκε στις 8 Απριλίου σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής, ακολούθησε στις 18 Μαΐου αυτό για την Κρήτη με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης, ενώ στις 8 Ιουνίου διοργανώνεται webinar για τα Ιόνια νησιά (Κέρκυρα, Ζάκυνθος, Κεφαλονιά), με τη σύμπραξη της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και των τοπικών Ενώσεων Ξενοδόχων.
Κατά τη διάρκεια των webinars, εκπρόσωποι της ελληνικής τουριστικής αγοράς παρουσίασαν, σε ζωντανή σύνδεση, στους 140 συμμετέχοντες την Χαλκιδική και την Κρήτη μέσα από «ξεχωριστές θεματικές εμπειρίες» για κάθε προορισμό. Με τον τίτλο «5 λόγοι να επισκεφθείτε τον προορισμό» προβλήθηκαν οι δραστηριότητες που προσφέρουν οι περιοχές αυτές και η αυθεντικότητα τους μέσα από τις αφηγήσεις των ντόπιων (Meet the locals), αναλύθηκαν τα επιχειρησιακά πρωτόκολλα για τα μέτρα ασφάλειας των ταξιδιωτών, ενώ παράλληλα οι τουριστικοί πράκτορες ενημερώθηκαν για τις τάσεις, τα προσφερόμενα ταξιδιωτικά προϊόντα και τα προωθητικά πακέτα κάθε προορισμού.
Τα επόμενα webinars θα εστιαστούν στην Κω (7 Σεπτεμβρίου), στον Βόλο και στο Πήλιο (5 Οκτωβρίου), στην Ήπειρο (4 Νοεμβρίου), στη Ρόδο (7 Δεκεμβρίου), στα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου (Σάμος, Λέσβος και Χίος – 25 Ιανουαρίου 2022), στην Κεντρική Μακεδονία (22 Φεβρουαρίου 2022) και στην Αθήνα-Αττική (3 Μαρτίου 2022).


Latest News

Ποιοι τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν πέρυσι
Ακόμη μια χρονιά με υψηλές επιδόσεις κατέγραψε ο ελληνικός τουρισμός - Το 2024 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 5,4% και διαμορφώθηκαν στα 21,7 δισ. ευρώ

Μπαράζ επενδύσεων από την Hilton - Ανοίγει τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα
Στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας επενδύει η Hilton - Για ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μίλησε ο επικεφαλής της εταιρείας

Τριπλό ρεκόρ για τον τουρισμό στην Αθήνα - Οι επισκέπτες, οι τιμές στα ξενοδοχεία και οι ξένες αλυσίδες
Άγγιξαν τα 8 εκατομμύρια οι ξένοι επισκέπτες στην Αθήνα, ενώ 11 επιπλέον διεθνή ξενοδοχεία εισήλθαν στην πρωτεύουσα

Ξαναγράφοντας το τουριστικό στόρι της Σαντορίνης - Τα 6 βήματα για να αλλάξει πίστα
Οι προκλήσεις για τη Σαντορίνη και πώς μπορεί να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν - Έρευνα του Ινστιτούτου ΕΝΑ

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Μπαλλιάν ανακαινίζει το ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental
Στα 43,7 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-ΜΠΑΛΙΑΝ
![Τουρισμός: Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα της σεζόν [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tourismos-600x401.jpg)
Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα του τουρισμού [πινακες]
Αβεβαιότητα προκαλεί η σεισμική δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τι εκτιμούν παράγοντες του τουρισμού για την πορεία της φετινής σεζόν

Στον Προκοπίου περνά ο έλεγχος του Αστέρα Βουλιαγμένης - Το χρονικό του deal
Ο Έλληνας εφοπλιστής εξαγοράζει σύμφωνα με πληροφορίες το υπόλοιπο 77% του Αστέρα Βουλιαγμένης από τους Άραβες μετόχους της Jermyn Street Real Estate Fund
![Αεροδρόμια: «Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Άνοδος 12,6% τον Ιανουάριο του 2025 [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_touristas_aerodromio-600x352.png)
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο [πίνακες]
Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την κίνηση στα αεροδρόμια

Πόσα κερδίζει η Κέρκυρα από την κρουαζιέρα - Τι βαθμό βάζουν οι τουρίστες στο νησί
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία από την κρουαζιέρα αποτυπώνει μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο του ΟΛΚΕ στην Κέρκυρα

Πόση αύξηση θα πάρουν 150 χιλ. εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση
H νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας στα ξενοδοχεία έχει διάρκεια 2 έτη - αφορά 10.550 περίπου επιχειρήσεις και σχεδόν 150.000 εργαζομένους