Τη διεύρυνση του Σαββατοκύριακου ζητεί το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού, WTTC, καθώς μια τέτοια προσέγγιση θα έδινε κίνητρα για περισσότερα ταξίδια εσωτερικού και εξωτερικού.
Π και επισημαίνει ότι με τον τρόπο αυτό θα δημιουργούνταν επιπλέον δαπάνες για αναψυχή από τους καταναλωτές σε όλους τους οικονομικούς κλάδους, κάτι που θα είχε θετικό αντίκρισμα στην ευρύτερη οικονομία.
Όσον αφορά τον τουριστικό κλάδο, η τετραήμερη εργασία μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη από πολλές και διαφορετικές επιχειρήσεις, ως εξής σύμφωνα με το WTTC.
-Ίδιες ώρες την εβδομάδα με πριν, όμως συγκεντρωμένες σε 4 ημέρες και όχι σε 5. Αυτό σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι θα εργάζονται περισσότερες ώρες την ημέρα.
-Ίδιες ώρες ημερησίως με πριν όμως 4 αντί για 5 ημέρες. Αυτό σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι θα εργάζονται 20% λιγότερες ώρες, και οι επιχειρήσεις θα απολαμβάνουν αυξημένη παραγωγικότητα.
-Συνδυασμός των δύο πιο πάνω προτάσεων.
Σύμφωνα με έρευνα του WTTC, ακόμα και η μέτρια επανεκκίνηση των ταξιδιών θα έχει σημαντικά οικονομικά οφέλη δημιουργώντας πολύτιμο ΑΕΠ και θέσεις εργασίας για όλες τις οικονομίες που έχουν χτυπηθεί άσχημα από την πανδημία.
Για παράδειγμα, για κάθε 1% (ή 15 εκατ.) αύξησης των διεθνών αφίξεων στην Ευρώπη, θα δημιουργούνταν επιπλέον 7,23 δισ. δολάρια επιπλέον ΑΕΠ. Μια αύξηση των διεθνών αφίξεων κατά 100 εκατ., δηλαδή ισοδύναμη με +6,7%, θα έχει ως αποτέλεσμα 48 δισ. δολάρια επιπλέον ΑΕΠ.
Η μετάβαση σε μια μικρότερη εργάσιμη εβδομάδα, όπως αναφέρει το tornosnews, δεν θα τονώσει μόνο την οικονομική ανάκαμψη, αλλά θα έχει και θετικό αντίκτυπο στους υπαλλήλους και στους οργανισμούς διαφορετικών τομέων σε ολόκληρο τον κόσμο. Μια μικρότερη εργάσιμη εβδομάδα έχει αποδειχθεί ιδανική για ευέλικτη εργασία, πρακτική που απέκτησε σημαντική δυναμική κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Υπάρχουν αυξανόμενες ενδείξεις από μεμονωμένες εταιρείες ότι η συρρίκνωση των εργάσιμων ημερών την εβδομάδα, διατηρώντας τα επίπεδα αμοιβών, ενισχύει την παραγωγικότητα και την ευημερία. Το 2019, η σχολή Henley Business έκανε έρευνα ανάμεσα σε 505 ηγέτες επιχειρήσεων και περισσότερους από 2.000 υπαλλήλους στο Ηνωμένο Βασίλειο για να αποκαλύψει τον αντίκτυπο της τετραήμερης εργασίας.
Σε οργανισμούς όπου έχει εφαρμοστεί μικρότερη εργάσιμη εβδομάδα, το 64% των ηγετών παρατήρησε αύξηση της παραγωγικότητας του προσωπικού και της ποιότητας εργασίας λόγω της μείωσης των απουσιών ασθένειας και συνολικά αυξημένη ευημερία. Σε έρευνα της Henley Business School για εταιρείες που εφαρμόζουν ήδη τετραήμερη εβδομάδα, το 63% δήλωσε ότι οι ευέλικτες επιλογές εργασίας τους βοηθούν να προσελκύσουν τα σωστά ταλέντα. Εκτός από την προσέλκυση ταλέντων, η τετραήμερη εβδομαδιαία εργασία έχει επίσης τη δυνατότητα βελτίωσης της διατήρησης και της ικανοποίησης των εργαζομένων.
Latest News
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο