Η αμερικανική πρόταση ώστε οι 100 μεγαλύτερες και πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις να βρεθούν στο κέντρο μιας συμφωνίας για την επιβολή ενός παγκόσμιου φόρου θα μπορούσε να είναι λειτουργική. Αυτό δήλωσε ο Βρετανός υπουργός Οικονομικών Ρίσι Σουνάκ αφήνοντας να εννοηθεί ότι, ωστόσο, οι μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες θα πρέπει να πληρώνουν μεγαλύτερο φόρο στις χώρες όπου και δραστηριοποιούνται.
Μιλώντας στο Reuters, ο Ρίσι Σουνάκ είπε ότι η Ομάδα της G7 σημειώνει «πραγματικά καλή πρόοδο» για την αναφερόμενη μεταρρύθμιση που προκαλεί διαφωνίες εδώ και καιρό, πριν οι υπουργοί των Οικονομικών των χωρών-μελών της ομάδας των πιο ανεπτυγμένων βιομηχανικών χωρών στον κόσμο βρεθούν για συνομιλίες στο Λονδίνο αύριο και μεθαύριο.
Η διάσκεψη αυτή θα είναι η πρώτη που γίνεται με φυσική παρουσία από την έναρξη της πανδημίας COVID-19. Είναι επίσης η πρώτη από τότε που ο Τζο Μπάιντεν αντικατέστησε τον Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καλλιεργώντας μεγαλύτερες ελπίδες για περισσότερη συνεργασία μεταξύ της Ουάσινγκτον και του υπόλοιπου κόσμου.
«Είναι πραγματικά κάτι για το οποίο μπορούμε να συνεργαστούμε για όσο καλύπτει τους στόχους μας αναφορικά με την αντιμετώπιση συγκριμένων εταιρειών και ως τέτοιο μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο συνεργασίας», δήλωσε ο Σουνάκ στη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου, που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του, στον αριθμό 11 της Ντάουινγκ Στριτ, όταν ρωτήθηκε σχετικά με την αμερικανική πρόταση. «Χρειάζεται απλά να δουλέψουμε για τις λεπτομέρειες», παρατήρησε ο ίδιος.
Το σχέδιο θα απλοποιήσει την προσέγγιση στη φορολογία των πολυεθνικών εταιρικών κοινοπραξιών, ενώ θα επικεντρωθεί στα κέρδη των 100 μεγαλύτερων εταιριών που έχουν επωφεληθεί περισσότερο από την παγκοσμιοποίηση. Την ηγετική θέση μεταξύ των εταιριών αυτών έχουν οι γίγαντες της τεχνολογίας, που είδαν τις επιχειρηματικές δραστηριότητές τους να εκτοξεύονται στη διάρκεια της πανδημίας.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας