Μεγάλες ουρές σχηματίστηκαν το πρωί στο λιμάνι του Πειραιά με αρκετό κόσμο να βρίσκεται για ώρες εγκλωβισμένος, λόγω της απεργίας της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτικών.
Η Πανελλήνια Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) αποφάσισε την αναστολή της σημερινής 24ωρης απεργίας.
Ο πρόεδρός της Αντώνης Νταλακογιώργος, ανακοίνωσε την απόφαση, η οποία, όπως είπε, ελήφθη με γνώμονα τη μεγάλη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.
Έτσι, στις 9 θα αρχίσουν να φορτώνουν τα πλοία στον Πειραιά μετά την απόφαση των ναυτών να αναστείλουν την 24ωρη απεργία.
Πολλοί επιβάτες που πρόκειται να ταξιδέψουν παρέμεναν στο λιμάνι επί ώρες χωρίς να μπορούν να μπουν στα πλοία καθώς από τα ξημερώματα μέλη της ΠΕΝΕΝ βρίσκονταν στους καταπέλτες των πλοίων για να περιφρουρήσουν την 24ωρη απεργία μην επιτρέποντας στους επιβάτες να επιβιβαστούν.
H κινητοποίηση κηρύχθηκε την Τετάρτη παράνομη αλλά όχι καταχρηστική.
«Δεν πρόκειται να αλλάξουμε στο ελάχιστο τον απεργιακό-αγωνιστικό μας σχεδιασμό!» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), με αφορμή τη δικαστική απόφαση, καλώντας συνδικάτα-συλλογικότητες-σχήματα και φορείς, να δώσουν αγωνιστικό παρόν στο λιμάνι του Πειραιά.
Σημειώνεται ότι ο σύνδεσμος των ακτοοπλόων έχει ζητήσει με σημερινή του επιστολή προς το υπουργείο Ναυτιλίας τη διασφάλιση της τάξης και τη χωρίς προβλήματα λειτουργία των πλοίων, είτε σε περίπτωση που τα πληρώματα δεν απεργούν, είτε σε περίπτωση ευόδωσης αίτησης για την εκτέλεση προγραμματισμένων δρομολογίων τους.
Για σήμερα από το λιμάνι του Πειραιά έχουν προγραμματιστεί από το λιμάνι του Πειραιά 12 δρομολόγια πλοίων.
Latest News
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Γιατί οι ιδιωτικές εταιρείες στον κόσμο πρέπει να παρακολουθούν τις γεωπολιτικές απειλές
Σχεδόν κάθε εταιρεία κινδυνεύει πλέον από...γεωπολιτική ζημία και είναι επιτακτική ανάγκη να κατανοήσουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν
Η BIMCO υιοθετεί τη ναυτιλιακή ρήτρα FuelEU
Αναμένεται να τεθεί θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2025
Κέρδη αυξημένα μέχρι και 1000% για τους liners
Η ναυτιλία τακτικών γραμμών αναμένεται να «γράψει» το 2024 την πιο κερδοφόρα χρονιά της εκτός της εποχής του κορωνοϊού
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ