
Μεγάλες ουρές σχηματίστηκαν το πρωί στο λιμάνι του Πειραιά με αρκετό κόσμο να βρίσκεται για ώρες εγκλωβισμένος, λόγω της απεργίας της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτικών.
Η Πανελλήνια Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) αποφάσισε την αναστολή της σημερινής 24ωρης απεργίας.
Ο πρόεδρός της Αντώνης Νταλακογιώργος, ανακοίνωσε την απόφαση, η οποία, όπως είπε, ελήφθη με γνώμονα τη μεγάλη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.
Έτσι, στις 9 θα αρχίσουν να φορτώνουν τα πλοία στον Πειραιά μετά την απόφαση των ναυτών να αναστείλουν την 24ωρη απεργία.
Πολλοί επιβάτες που πρόκειται να ταξιδέψουν παρέμεναν στο λιμάνι επί ώρες χωρίς να μπορούν να μπουν στα πλοία καθώς από τα ξημερώματα μέλη της ΠΕΝΕΝ βρίσκονταν στους καταπέλτες των πλοίων για να περιφρουρήσουν την 24ωρη απεργία μην επιτρέποντας στους επιβάτες να επιβιβαστούν.
H κινητοποίηση κηρύχθηκε την Τετάρτη παράνομη αλλά όχι καταχρηστική.
«Δεν πρόκειται να αλλάξουμε στο ελάχιστο τον απεργιακό-αγωνιστικό μας σχεδιασμό!» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), με αφορμή τη δικαστική απόφαση, καλώντας συνδικάτα-συλλογικότητες-σχήματα και φορείς, να δώσουν αγωνιστικό παρόν στο λιμάνι του Πειραιά.
Σημειώνεται ότι ο σύνδεσμος των ακτοοπλόων έχει ζητήσει με σημερινή του επιστολή προς το υπουργείο Ναυτιλίας τη διασφάλιση της τάξης και τη χωρίς προβλήματα λειτουργία των πλοίων, είτε σε περίπτωση που τα πληρώματα δεν απεργούν, είτε σε περίπτωση ευόδωσης αίτησης για την εκτέλεση προγραμματισμένων δρομολογίων τους.
Για σήμερα από το λιμάνι του Πειραιά έχουν προγραμματιστεί από το λιμάνι του Πειραιά 12 δρομολόγια πλοίων.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.