Οι μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες-χορηγοί των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο ζητούν ιδιωτικώς να αναβληθούν οι Αγώνες για αρκετούς μήνες. Αυτό ελπίζουν ότι θα έχει αποτέλεσμα περισσότεροι θεατές να μπορούν να παρευρεθούν, καθώς πλέον είναι έντονη η ανησυχία σε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ότι τα τεράστια μπάτζετ που δαπάνησαν για τη σχετική διαφημιστική εκστρατεία τους θα πάει χαμένη…
Η πρόταση για αναβολή των Αγώνων έγινε στους διοργανωτές από ορισμένους κορυφαίους χορηγούς τις τελευταίες εβδομάδες εν μέσω αυξανόμενης απογοήτευσης μεταξύ 47 ιαπωνικών εταιρειών που πλήρωσαν συλλογικά περισσότερα από 3 δισεκατομμύρια δολάρια για να υποστηρίξουν την Ολυμπιάδα του Τόκιο, σημειώνουν οι Financial Times.
Οι Αγώνες αναμένεται να είναι το πιο ακριβά χρηματοδοτούμενο αθλητικό γεγονός στην ιστορία. Ωστόσο οι δημοσκοπήσεις στην Ιαπωνία δείχνουν ότι το 80 % των Ιαπώνων θέλουν οι Ολυμπιακοί να ακυρωθούν ή έστω να αναβληθούν.
Δύσκολο να υιοθετηθεί μια αναβολή
Ένα ανώτερο στέλεχος εταιρείας-υποστηρικτή της Ολυμπιάδας εκτίμησε πάντως «αυτή η πρόταση δεν αναμένεται να επηρεάσει ιδιαίτερα τους διοργανωτές, καθώς φαίνονται απόλυτα αποφασισμένοι να ξεκινήσουν τους Αγώνες στις 24 Ιουλίου. Υπάρχουν περισσότεροι εμβολιασμένοι άνθρωποι, ο καιρός είναι πιο δροσερός και ίσως η δημόσια αντίθεση τότε να είναι χαμηλότερη».
Η διαρκής εξάπλωση της Covid-19 και η αργή διάθεση εμβολίων στην Ιαπωνία έχουν απογοητεύσει τους πολίτες της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των ατόμων που έχουν κάνει έστω μία δόση εμβολίου στην Ιαπωνία έχει ξεπεράσει τα 14 εκατομμύρια, ή το 11% του πληθυσμού.
Οι χορηγοί ενημερώθηκαν από την Ολυμπιακή Επιτροπή της Ιαπωνίας τον Απρίλιο ότι η βασική απόφαση σχετικά με το αν θα επιτρέψουν στους θεατές να παρακολουθήσουν ζωντανές εκδηλώσεις ίσως να ληφθεί την τελευταία ημέρα πριν την έναρξη των Αγώνων, πιθανώς στις 24 Ιουνίου.
Πολλές από τις εταιρείες είχαν βασίσει σημαντικές εκστρατείες μάρκετινγκ στην προσφορά εισιτηρίων ως δώρων αλλά και με διάφορες προσφορές στους χώρους τέλεσης των αγώνων. Τράπεζες, χρηματιστηριακές εταιρείες, ασφαλιστικές εταιρείες και άλλοι μεγάλοι βιομηχανικοί όμιλοι που είναι χορηγοί είχαν προγραμματίσει να χρησιμοποιήσουν τις εκδηλώσεις και ως εταιρική ψυχαγωγία.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Financial Times αυξάνονται οι εταιρείες που πλέον εκτιμούν ότι τα χρήματα που δαπανήθηκαν ως χορηγία στους Ολυμπιακούς Αγώνες ήταν ουσιαστικά «άχρηστα», αλλά ελπίζουν ότι μια αναβολή θα τους επέτρεπε να έχουν κάποια οφέλη, ειδικά εάν επιτραπεί στους θεατές να πλαισιώσουν τους αγώνες και να υπάρξει μια κίνηση μέσα και έξω από τους χώρους και τα στάδια που θα φιλοξενήσουν τα διάφορα αθλήματα.
Latest News
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου