Οι μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες-χορηγοί των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο ζητούν ιδιωτικώς να αναβληθούν οι Αγώνες για αρκετούς μήνες. Αυτό ελπίζουν ότι θα έχει αποτέλεσμα περισσότεροι θεατές να μπορούν να παρευρεθούν, καθώς πλέον είναι έντονη η ανησυχία σε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ότι τα τεράστια μπάτζετ που δαπάνησαν για τη σχετική διαφημιστική εκστρατεία τους θα πάει χαμένη…

Η πρόταση για αναβολή των Αγώνων έγινε στους διοργανωτές από ορισμένους κορυφαίους χορηγούς τις τελευταίες εβδομάδες εν μέσω αυξανόμενης απογοήτευσης μεταξύ 47 ιαπωνικών εταιρειών που πλήρωσαν συλλογικά περισσότερα από 3 δισεκατομμύρια δολάρια για να υποστηρίξουν την Ολυμπιάδα του Τόκιο, σημειώνουν οι Financial Times.

Οι Αγώνες αναμένεται να είναι το πιο ακριβά χρηματοδοτούμενο αθλητικό γεγονός στην ιστορία. Ωστόσο οι δημοσκοπήσεις στην Ιαπωνία δείχνουν ότι το 80 % των Ιαπώνων θέλουν οι Ολυμπιακοί να ακυρωθούν ή έστω να αναβληθούν.

Δύσκολο να υιοθετηθεί μια αναβολή

Ένα ανώτερο στέλεχος εταιρείας-υποστηρικτή της Ολυμπιάδας εκτίμησε πάντως «αυτή η πρόταση δεν αναμένεται να επηρεάσει ιδιαίτερα τους διοργανωτές, καθώς φαίνονται απόλυτα αποφασισμένοι να ξεκινήσουν τους Αγώνες στις 24 Ιουλίου. Υπάρχουν περισσότεροι εμβολιασμένοι άνθρωποι, ο καιρός είναι πιο δροσερός και ίσως η δημόσια αντίθεση τότε να είναι χαμηλότερη».

Η διαρκής εξάπλωση της Covid-19 και η αργή διάθεση εμβολίων στην Ιαπωνία έχουν απογοητεύσει τους πολίτες της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των ατόμων που έχουν κάνει έστω μία δόση εμβολίου στην Ιαπωνία έχει ξεπεράσει τα 14 εκατομμύρια, ή το 11% του πληθυσμού.

Οι χορηγοί ενημερώθηκαν από την Ολυμπιακή Επιτροπή της Ιαπωνίας τον Απρίλιο ότι η βασική απόφαση σχετικά με το αν θα επιτρέψουν στους θεατές να παρακολουθήσουν ζωντανές εκδηλώσεις ίσως να ληφθεί την τελευταία ημέρα πριν την έναρξη των Αγώνων, πιθανώς στις 24 Ιουνίου.

Πολλές από τις εταιρείες είχαν βασίσει σημαντικές εκστρατείες μάρκετινγκ στην προσφορά εισιτηρίων ως δώρων αλλά και με διάφορες προσφορές στους χώρους τέλεσης των αγώνων. Τράπεζες, χρηματιστηριακές εταιρείες, ασφαλιστικές εταιρείες και άλλοι μεγάλοι βιομηχανικοί όμιλοι που είναι χορηγοί είχαν προγραμματίσει να χρησιμοποιήσουν τις εκδηλώσεις και ως εταιρική ψυχαγωγία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Financial Times αυξάνονται οι εταιρείες που πλέον εκτιμούν ότι τα χρήματα που δαπανήθηκαν ως χορηγία στους Ολυμπιακούς Αγώνες ήταν ουσιαστικά «άχρηστα», αλλά ελπίζουν ότι μια αναβολή θα τους επέτρεπε να έχουν κάποια οφέλη, ειδικά εάν επιτραπεί στους θεατές να πλαισιώσουν τους αγώνες και να υπάρξει μια κίνηση μέσα και έξω από τους χώρους και τα στάδια που θα φιλοξενήσουν τα διάφορα αθλήματα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης