Το διάσημο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου Etsy, το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε πωλητές από όλον τον κόσμο να διαθέσουν online χειροποίητα και μη προϊόντα προχώρησε στην εξαγορά του Depop, του πιο δημοφιλούς αυτή τη στιγμή markeplace μεταχειρισμένων ρούχων.
Η εξαγορά άγγιξε μάλιστα τα 1,62 δισ. δολάρια, γεγονός που αποδεικνύει ότι το μέλλον είναι τα marketplaces και ειδικά τα second-hand.
To Depop ιδρύθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2011 και έχει σήμερα περίπου 30 εκατ. εγγεγραμμένους χρήστες σε 150 χώρες.
Το marketplace, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες του να πουλήσουν τα μεταχειρισμένα τους ρούχα και προϊόντα μόδας, έχει ιδιαίτερη απήχηση στη Generation Z, η οποία σε αντίθεση με προηγούμενες γενιές, έχει αποδειχθεί ότι ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τη βιωσιμότητα και την οικολογία και στηρίζει με πάθος δράσεις και εταιρείες που εκπροσωπούν την κυκλική οικονομία.
Etsy to buy fashion reseller Depop for $1.63 bln in push for younger consumers https://t.co/s1U8wv5x8T pic.twitter.com/MsH6C0588I
— Reuters (@Reuters) June 2, 2021
Η αγορά μεταχειρισμένων γιγαντώνεται
Η εξαγορά αυτή μπορεί να λειτουργήσει ως απόδειξη μιας ευρύτερης τάσης που παρατηρείται σε ευρωπαϊκό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα την πανδημία.
Η τάση αυτή αφορά την προτίμηση του κοινού στα μεταχειρισμένα προϊόντα και έχει δύο αιτίες-προεκτάσεις: η πρώτη είναι η οικονομική αστάθεια ή και ένδεια σε πολλές περιπτώσεις και η δεύτερη είναι η ηθική, είτε αυτή αφορά το περιβάλλον είτε τις συνθήκες εργασίας που εφαρμόζει μια εταιρεία.
Οι σύγχρονοι καταναλωτές ενδιαφέρονται ολοένα και περισσότερο για τη λεγόμενη βιωσιμότητα, το περιβαλλοντικό και κοινωνικό “πρόσωπο” μιας επιχείρησης και γι’ αυτό στρέφονται στις “ηθικές” επιλογές, μποϊκοτάροντας πολλές φορές τεράστια brands.
Την ίδια ώρα, οι νέοι κυρίως αναζητούν οικονομικά προϊόντα, που δεν ξεπερνούν το συχνά περιορισμένο budget τους και ταυτόχρονα ταιριάζουν στην αισθητική τους και σε όσα ζητούν από ένα προϊόν.
Επειδή οι περισσότερες εταιρείες ωστόσο δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα κριτήρια αυτά, η λύση είναι μία: προϊόντα από δεύτερο χέρι και upcycling.
Επιλέγοντας κανείς μεταχειρισμένα προϊόντα, και εξαντλώντας τον κύκλο ζωής τους, μειώνει τα προϊόντα που καταλήγουν στα σκουπίδια, και φροντίζει έτσι το περιβάλλον, ανακαλύπτοντας συχνά νέους τρόπους που μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί κάτι.
Επίσης, γλιτώνει ένα εύλογο ποσό που θα σπαταλούσε σε κάτι νέο! Αυτή είναι η τάση και σε αυτήν έχουν πατήσει τα τελευταία χρόνια δεκάδες marketplaces που γεννιούνται και γίνονται δημοφιλή σε όλον τον κόσμο.
Latest News
Η θεωρία του... χάους στις αμερικανικές εκλογές ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει
Τα περιθώρια νίκης είναι στενά και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι σε ιστορικό χαμηλό
Η Uniper ξεπληρώνει το Βερολίνο για τη «διάσωση»
H Uniper ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου, έχει πουλήσει σημαντικές ποσότητες της μελλοντικής της παραγωγής ενέργειας
Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα αντίποινα της Κίνας με τους δασμούς
H Κίνα θα «ζυγίσει» την απάντησή της και με δεδομένο ότι επιδιώκει στενότερες οικονομικές σχέσεις με την Ευρώπη, την ώρα που κλιμακώνονται οι εντάσεις με τις ΗΠΑ
Πώς διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Hugo Boss για το τρίτο τρίμηνο - Ο ρόλος της Κίνας
Αμετάβλητες οι πωλήσεις, καλύτερα τα λειτουργικά κέρδη για τη Hugo Boss το τρίτο τρίμηνο - Παραμένουν μειωμένες οι προβλέψεις
Καταρρέει το επιχειρηματικό μοντέλο της Γερμανίας - Τι σημαίνει για την Ευρώπη
Όλες οι μεγάλες βιομηχανίες της χώρας βρίσκονται σε κρίση, και η οικονομία στη Γερμανία ισοπεδώνεται
Πώς προετοιμάζεται ο πλανήτης για μια νίκη Τραμπ ή Χάρις
Η οικονομία της Αμερικής παραμένει η μεγαλύτερη στον κόσμο και οι πολιτικοί της είναι έτοιμοι να την εργαλειοποιήσουν
Τι θα φέρουν οι αμερικανικές εκλογές στις εταιρείες των ΗΠΑ;
Το αποτέλεσμα θα έχει μεγάλες συνέπειες για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ενέργειας, των αυτοκινήτων και των φαρμάκων
Κατώτερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα γ' τριμήνου για την DHL
Ο γερμανικός όμιλος logistics ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 751 εκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, έναντι 807 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι
Βουτιά 69% στα κέρδη της Nintendo - Μειώνεται η ζήτηση για το Switch
Το Switch είναι η δεύτερη κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις της Nintendo στην ιστορία, πίσω από το Nintendo DS
Αυτή την κάρτα ποιος θα την εξαργυρώσει; Τι φοβάται η TGI Friday's μετά την πτώχευση
Σχεδόν 50 εκατομμύρια δολάρια βρίσκονται σε αχρησιμοποίητες δωροκάρτες και δωροεπιταγές της TGI Friday's στις ΗΠΑ