![Αεροπορικός κλάδος: Έκκληση να ανοίξουν τα ταξίδια μεταξύ ΗΠΑ και Βρετανίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/delta-air-lines-scaled.jpg)
Νέα συντονισμένη παρέμβαση έκαναν CEOs κορυφαίων αεροπορικών εταιρειών σε ΗΠΑ και Βρετανία, που προσπαθούν να πείσουν τους Τζο Μπάιντεν και Μπορίς Τζόνσον να ανοίξουν τα διατλαντικά ταξίδια. Μάλιστα, η έκκληση τους ήρθε μόλις λίγες ημέρες πριν το «τετ-α-τετ» των δύο ηγετών, στο πλαίσιο της Συνόδου Κορυφής του G7 στη Βρετανία.
Η κίνηση αυτή ήρθε σε ένα διάστημα που η διατήρηση των περιορισμών στα ταξίδια εξακολουθεί να αποτελεί τροχοπέδη για την ανάκαμψη του τουριστικού και αεροπορικού κλάδου, που ήλπιζε μέσα στο καλοκαίρι να μειώσει την περσινή τεράστια ζημιά λόγω πανδημίας.
«Εκατομμύρια θέσεις εργασίας στον ταξιδιωτικό κλάδο των ΗΠΑ χάθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και δεν μπορούν να αναπληρωθούν δίχως την επιστροφή των διεθνών ταξιδιωτών. Και το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η νούμερο ένα διεθνής αγορά μας» σχολίασε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του αμερικανικού συνδέσμου, U.S. Travel Assocatio, Ρότζερ Ντάου.
«Η υπερβολικά προσεκτική προσέγγιση τελικά αποτυγχάνει να εκμεταλλευτεί τα πλεονεκτήματα των επιτυχημένων εμβολιαστικών προγραμμάτων, τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες» επεσήμανε ο CEO της Virgin Atlantic, Σάι Γουάις, με τον ομόλογο του, Σκοτ Κίρμπι της United Airlines να συμφωνεί πως, αφού όλο αυτό το διάστημα οι εταιρείες ακολούθησαν τις περιοριστικές οδηγίες των ειδικών, τώρα είναι ώρα να επωφεληθούν από τις νέες συνθήκες που δημιουργούν οι εμβολιασμοί.
Πριν την πανδημία, μόνο μεταξύ Λονδίνου και αμερικανικών προορισμών υπήρχαν πάνω από 30 πτήσεις ημερησίως. Όσο λοιπόν οι περιορισμοί παρατείνονται, το κόστος για την αμερικανική οικονομία υπολογίζεται στα 325 δισ. δολάρια και για την αμερικανική αγορά εργασίας τουλάχιστον στο ένα εκατ. θέσεις.
Θυμίζουμε πως οι Ηνωμένες Πολιτείες απαιτούν καραντίνα 14 ημερών για σχεδόν όλους τους μη Αμερικανούς ταξιδιώτες, ενώ αντιστοίχως και οι Βρετανοί απαιτούν καραντίνα 10 ημερών από τους επισκέπτες από Ηνωμένες Πολιτείες.
Την ίδια ώρα, ενώ άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία, έχουν «ανοίξει» τις πύλες τους στους Αμερικανούς, οι ΗΠΑ δεν έχουν «ανοίξει» τις δικές τους. Το παράδοξο αυτό επισημαίνει η Delta Air Lines, που ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει εννέα πτήσεις προς το Παρίσι, από τον Ιούλιο, ώστε να διευκολύνει και να εκμεταλλευτεί το τουριστικό κύμα Αμερικανών προς τη Γαλλία, αν και την ίδια ώρα οι Γάλλοι πολίτες εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν περιορισμούς στην είσοδο τους στις ΗΠΑ.
Για το λόγο αυτό, εξάλλου, οι Αμερικανοί CEOs ξεκαθάρισαν ότι θα συνεχίσουν να ασκούν ασφυκτικές πιέσεις προς τον Λευκό Οίκο να αναθεωρήσει τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς, ενώ ειδικά σε σχέση με τις σχέσεις ΗΠΑ-Βρετανίας ελπίζουν σε πρόοδο μέσα από την επικείμενη συνάντηση Μπάιντεν-Τζόνσον, το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, στο Κάρντιφ.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Σπάνιες γαίες: Ποιες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/spanies-gaies6-600x390.jpg)
Ποιες σπάνιες γαίες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ
Η Κίνα πρωτοστατεί στις σπάνιες γαίες και σχεδόν μονοπωλεί την επεξεργασία τους και οι ΗΠΑ θέλουν να απεξαρτηθούν από αυτή την επίπονη δέσμευση
![Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία: Τι ζητούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/RENAULT-600x600.jpg)
Στο «ρελαντί» η πράσινη μετάβαση - Τι ζητούν οι ευρωπαίοι αυτοκινητοβιομήχανοι
«Καλός ο στρατηγικός διάλογος, αλλα χρειαζόμαστε λύσεις γρήγορα», λένε οι εκπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας - Oι καθυστερήσεις απειλούν επενδύσεις 250 δισ. ευρώ
![Μεξικό: Αδικαιολόγητοι οι δασμοί ΗΠΑ σε χάλυβα και αλουμίνιο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/xalyvas-600x370.jpg)
Αδικαιολόγητοι οι δασμοί ΗΠΑ σε χάλυβα και αλουμίνιο λέει το Μεξικό
Το Μεξικό εισάγει περισσότερο χάλυβα από τις Ηνωμένες Πολιτείες απ' ό,τι εξάγει
![Κομισιόν: Συνάντηση φον ντερ Λάιεν με τον Αμερικανό αντιπρόεδρο Τζέι Ντι Βανς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/von-der-leyen-vance-600x400.jpg)
Συνάντηση φον ντερ Λάιεν με τον Αμερικανό αντιπρόεδρο Τζέι Ντι Βανς
Η Πρόεδρος της Κομισιόν υπογράμμισε τη δέσμευση της ΕΕ για δίκαιες και ισορροπημένες εμπορικές σχέσεις
![Πάουελ: Σε μη βιώσιμη πορεία το έλλειμμα – Δεν βιαζόμαστε να μειώσουμε τα επιτόκια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/πγ1-1-600x366.jpg)
Καμπανάκι Πάουελ για το έλλειμμα στις ΗΠΑ - Καμία βιασύνη για τα επιτόκια
Τι είπε ο Πάουελ, για έλλειμμα, χρέος, δασμούς και επιτόκια στην καθιερωμένη κατάθεση του στη Γερουσία
![Πορτογαλία: Εξετάζει την πώληση του 49% του εθνικού αερομεταφορέα TAP](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/01/tap-portugal-600x400.jpg)
Η Πορτογαλία εξετάζει την πώληση του 49% του εθνικού αερομεταφορέα TAP
Υπάρχουν περίπου 12 εταιρείες που ενδιαφέρονται για τον εθνικό αερομεταφορέα της Πορτογαλίας
![Σόλομον: Η Goldman είναι ανοικτή σε εξαγορές στους τομείς της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και πλούτου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/06/solomon-600x400.jpg)
Σόλομον: Η Goldman είναι ανοικτή σε εξαγορές στους τομείς της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και πλούτου
Ο πήχης για την πραγματοποίηση μιας συμφωνίας είναι πολύ υψηλός
![Cucci: Η πτώση πωλήσεων στο τέταρτο τρίμηνο προβληματίζει τους αναλυτές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/gucci-store-600x410.jpg)
Νέο πλήγμα για την Gucci - Συνεχίζεται η πτώση πωλήσεων
Τα έσοδα της Kering, στην οποία ανήκει η Gucci, ολόκληρου του έτους από δραστηριότητες του ομίλου ανήλθαν σε 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ
![Βρετανία: Άντλησε 13 δισ. στερλίνες – Οι αγορές της πρόσφεραν 140 δισ.](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/07/ot_bonds_london11-768x450-1-600x352.png)
Το Λονδίνο ζήτησε 13 δισ. στερλίνες και οι αγορές του πρόσφεραν 140 δισ.
Η έκδοση καταρρίπτει το προηγούμενο ρεκόρ ζήτησης βρετανικών ομολόγων
![Φυσικό αέριο: Γιατί η Ευρώπη ανησυχεί όλο και περισσότερο για την αποθήκευση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/illustration-600x405.jpg)
Γιατί η Ευρώπη ανησυχεί για την αποθήκευση φυσικού αερίου;
Καθώς η Μόσχα πίεζε τη ροή του φυσικού αερίου μέσω των ρωσικών αγωγών, η ΕΕ είχε καταφέρει να αποφύγει μια χειμερινή κρίση εφοδιασμού περιορίζοντας τη συνολική ζήτηση φυσικού αερίου