Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best in Loyalty & Engagement των Loyalty Awards 2021 έλαβε το Προνόμιο™, το καινοτόμο πρόγραμμα αναγνώρισης και επιβράβευσης του καταναλωτή συσκευασμένων προϊόντων της Α.Ε. Τσιμέντων ΤΙΤΑΝ, ξεχωρίζοντας ανάμεσα στα πλέον αποτελεσματικά προγράμματα loyalty στη χώρα μας.
Το Προνόμιο™ αποτελεί το πρώτο δομημένο loyalty πρόγραμμα στην αγορά δομικών υλικών και απευθύνεται στο δίκτυο διανομής και τον τελικό καταναλωτή συσκευασμένων τσιμέντων ΤΙΤΑΝ και έτοιμων ξηρών κονιαμάτων INTERMIX. Το πρόγραμμα, το οποίο έχουν σχεδιάσει και υλοποιούν οι ομάδες marketing και πωλήσεων του Τιτάνα, έχει κερδίσει μεγάλη αναγνωρισιμότητα στην αγορά, αριθμώντας ήδη περισσότερα από 5.000 μέλη.
Μέσα από το δυναμικά εξελισσόμενο βιωματικό περιβάλλον που δημιουργεί, το πρόγραμμα αναγνωρίζει και επιβραβεύει την πιστότητα του τελικού καταναλωτή με πλούσια δώρα και υλοποιεί ευρύ πλέγμα δράσεων που αποτελούν καινοτομία για τον κλάδο της κατασκευής.
Ταυτόχρονα, το πρόγραμμα συμβάλλει στην ανάπτυξη δυνατής και αμφίδρομης σχέσης μεταξύ του δικτύου εμπόρων δομικών υλικών και του Τιτάνα, ενισχύοντας τη διαφοροποίηση του brand ΤΙΤΑΝ και, παράλληλα, την ανταγωνιστικότητα των εμπόρων δομικών υλικών που διανέμουν τα προϊόντα.
Το Προνόμιο™ υπόσχεται στα μέλη του ότι θα συνεχίσει να τα στηρίζει και να στέκεται αντάξιο στις απαιτήσεις τους, προσφέροντας πάντα μοναδικές πρακτικές, πλούσια δώρα και καινοτομίες. Στον Τιτάνα προτεραιότητα και δέσμευσή μας είναι η δημιουργία αξίας για τον πελάτη, διατηρώντας το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και επικοινωνίας που έχει ήδη αναπτυχθεί με τους συνεργάτες μας.
Ο θεσμός των Loyalty Awards πραγματοποιείται για 4η χρονιά από την Boussias. Τα βραβεία αναδεικνύονται μετά από μια αυστηρή διαδικασία αξιολόγησης και διοργανώνονται με την Τιμητική Υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και την επιστημονική συνεργασία του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών.
Latest News
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς