
H Vodafone Ελλάδας, εφαρμόζοντας την ολοκληρωμένη στρατηγική της για μία «πράσινη» μετάβαση και τον στόχο της για μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, δημιούργησε έναν μεγάλο «πράσινο» εταιρικό στόλο οχημάτων και το μεγαλύτερο ίσως δίκτυο ηλεκτρικής φόρτισης στο εταιρικό περιβάλλον της Ελλάδας.
Συγκεκριμένα, η Vodafone προχώρησε σε εξ ολοκλήρου αντικατάσταση του συμβατικού στόλου οχημάτων, δύναμης σχεδόν 500 οχημάτων που διέθετε και τον αντικατέστησε με αυτοκίνητα υβριδικής – plugin τεχνολογίας με δυνατότητα χρήσης ηλεκτροκινητήρα ή αμιγώς ηλεκτρικά, αξιοποιώντας τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας για την κίνησή τους.
Το περιβαλλοντικό όφελος από την αλλαγή αυτή είναι σημαντικό, καθώς εξασφαλίζει μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως και 40% σε σχέση με τη χρήση του προηγούμενου στόλου αυτοκινήτων και αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσης της Vodafoneγια την πράσινη μετάβαση.
Επιπλέον, η Vodafoneσχεδίασε, κατασκεύασε και έθεσε σε λειτουργία το μεγαλύτερο εταιρικό δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα, με 75 φορτιστές να έχουν τοποθετηθεί στις κτιριακές εγκαταστάσεις της εταιρείας, παρέχοντας την δυνατότητα φόρτισης όλου του στόλου των ηλεκτρικών εταιρικών οχημάτων και τους οποίους διαχειρίζεται αποτελεσματικά και ευέλικτα μέσα από ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Η διευθύντρια ανθρώπινου δυναμικού της VodafoneΕλλάδας, Ηρώ Μέλλιουδήλωσε: «Η ανάγκη να συνταχθούμε απέναντι στην κλιματική αλλαγή ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο επιτακτική και για εμάς στη Vodafone η προστασία του πλανήτη αποτελεί βασικό πυλώνα του εταιρικού σκοπού μας. Στόχος μας είναι να επιτύχουμε μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, και ξεκινάμε από την ίδια την καθημερινή μας λειτουργία. Προχωρήσαμε στην αντικατάσταση του στόλου μας, δημιουργώντας τον μεγαλύτερο “πράσινο” στόλο εταιρικών οχημάτων και θα συνεχίσουμε, γιατί πιστεύουμε ότι μπορεί κάνεις να επιχειρεί επιτυχημένα, χωρίς αυτό να είναι εις βάρος του περιβάλλοντος».


Latest News

Ο καταιγισμός έργων ΑΠΕ «φρακάρει» τα ηλεκτρικά δίκτυα έως το 2033
Έρχεται νέο θεσμικό πλαίσιο για τη χορήγηση όρων σύνδεσης σε νέα έργα ΑΠΕ

Γερμανικές μπαταρίες «made in Greece» για αποθήκευση ενέργειας από ΑΠΕ – Το εργοστάσιο της CMBLu Energy
Ποια είναι η CMBLu Energy, ο ρόλος του Γ. Πατεράκη και η πιθανή συνεργασία με ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και VIOHALCO

O Mασκ πέτυχε την... καταβαράθρωση της Tesla στη Γερμανία - Βουτιά 76% στις πωλήσεις
Ο Ιλον Μασκ υποστήριξε την ακροδεξιά Εναλλακτική για τη Γερμανία και αυτό είχε επιπτώσεις στις πωλήσεις της Tesla στη χώρα

Ποιοι πληγέντες προστίθενται στους δικαιούχους του «Εξοικονομώ 2025»
Με απόφαση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας νέοι δικαιούχοι προστίθενται στους ωφελούμενους του «Εξοικονομώ 2025»

Από ΑΠΕ το 26% της θέρμανσης και ψύξης στην ΕΕ - Η θέση της Ελλάδας
Η Ελλάδα βρίσκεται στην 15η της συνολικής κατάταξης, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, και πίσω από χώρες όπως Βουλγαρία και Ρουμανία

Πώς μπορούν να εξοικονομήσουν μέχρι 2.900 ευρώ τον χρόνο οι οδηγοί EV
Τι δείχνει μελέτη της Eurelectric-EY για την ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη

Βαριά πρόστιμα στους «απείθαρχους» παραγωγούς ΑΠΕ – Ο κίνδυνος για μπλακ αουτ στο ρεύμα
Έρχεται μεγάλο «ψαλίδι» στην παραγωγή ρεύματος από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας εν όψει Πάσχα.

Νέο χαστούκι σε Tesla - Πόσο μειώθηκαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Πιέσεις δέχεται η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία από τους Κινέζους

Κομισιόν: Περιθώριο 3 ετών στην αυτοκινητοβιομηχανία για τους στόχους εκπομπών CO2
Στις 5 Μαρτίου η Κομισιόν να παρουσιάσει το πλήρες σχέδιο δράσης για την ευρωπαϊκή αυτοκινητονβιομηχανία - Οι προτεραιότητες που ανακοίνωσε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν

Η Ελλάδα «hot spot για επενδύσεις στην αποθήκευση ενέργειας – Πόσα έργα έλαβαν άδεια
Τι δείχνει η νέα έρευνα της Aurora Energy Research για τις προθέσεις των επενδυτών στην αποθήκευση ενέργειας και τη θέση της Ελλάδας