Στη δεύτερη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας και χωρίς… απώλειες μνηστήρων πέρασε το μεγάλο ΣΔΙΤ του Flyover της Θεσσαλονίκης.
Οι πέντε συμμετέχοντες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον τον περασμένο Δεκέμβριο θα βρεθούν στο τραπέζι του ανταγωνιστικού διαλόγου για το έργο «Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης με ΣΔΙΤ», προϋπολογισμού 462 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).
Οι πέντε διεκδικητές του έργου είναι:
– ΑΒΑΞ Α.Ε.
– ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
– ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
– ΙΝΤΡΑΚΑΤ
– ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – INTERTOLL EUROPE ZRt
Το έργο της αναβάθμισης της Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει την κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (το λεγόμενο Flyover), μήκους περίπου 9,5 χιλιομέτρων, τέσσερα εκ των οποίων σε συνεχή γέφυρα, με τέσσερις λωρίδες, δύο συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση.
Συνολικά, το Flyover μετρά 13 χιλιόμετρα έργου, 9 ανισόπεδους κόμβους, 4 χιλιόμετρα συνεχόμενης γέφυρας Flyover, 8 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες.
Η Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδός Θεσσαλονίκης, θα είναι ένας σύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος, που θα δώσει λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης. Επίσης, θα κάνει τις μετακινήσεις πιο γρήγορες και ασφαλείς και ευκολότερη την πρόσβαση από τη μία άκρη της πόλης στην άλλη με σεβασμό στο περιβάλλον.
Με την ολοκλήρωσή του το έργο θα εξυπηρετεί 10.000 οχήματα την ώρα ανά κατεύθυνση.
Στο τέλος του ανταγωνιστικού διαλόγου οι συμμετέχοντες θα καταθέσουν τις προσφορές τους, τεχνικές και οικονομικές. Η δεύτερη φάση τοποθετείται στις αρχές του φθινοπώρου. Η διάρκεια της σύμβασης ανέρχεται σε 360 μήνες (30 χρόνια) εκ των οποίων τα πρώτα 4 έτη αφορούν την κατασκευή.
Η αποπληρωμή του έργου θα γίνει με μηνιαίες πληρωμές διαθεσιμότητας καθ’ όλο το διάστημα της σύμβασης, πράγμα που σημαίνει ότι δεν προβλέπονται διόδια.
Latest News
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ
ΤΑΙΠΕΔ-ΟΑΚΑ: Υπογραφή σύμβασης 5,5 εκατ. ευρώ
Αφορά την αποκατάσταση των δύο εισόδων του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) - Τι είπε ο Γιάννης Βρούτσης
Προχωρούν οι επεκτάσεις του Μετρό - Οι μελέτες και οι τροποποιήσεις
Έχουν μελετηθεί επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα
Πότε ξεκινά η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων
Αναρτώνται και βεβαιώνονται ψηφιακά στην ΑΑΔΕ τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων άνω των 6.000 ευρώ από εργολάβο ή υπεργολάβο
Αρδευτικό Ταυρωπού: Προσωρινός ανάδοχος το σχήμα «Άκτωρ Παραχωρήσεις - ΑΒΑΞ» - Στα 139,6 εκατ το ύψος του έργου
Το Αρδευτικό Ταυρωπού, ένα έργο ΣΔΙΤ, καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 115.000 στρεμμάτων
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
Οι εργασίες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έγιναν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής καμπάνιας επιθεωρήσεων από τους Αλπινιστές (Αέρα)
Νέος πόλεμος για την εκτροπή του Αχελώου – Οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι στο ΣτΕ
Ο Αχελώος και η εκτροπή του ποταμού για έβδομη φορά στο ΣτΕ – Το «μέτωπο» υπέρ των έργων που διαμορφώνεται στον κάμπο