Στη δεύτερη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας και χωρίς… απώλειες μνηστήρων πέρασε το μεγάλο ΣΔΙΤ του Flyover της Θεσσαλονίκης.
Οι πέντε συμμετέχοντες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον τον περασμένο Δεκέμβριο θα βρεθούν στο τραπέζι του ανταγωνιστικού διαλόγου για το έργο «Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης με ΣΔΙΤ», προϋπολογισμού 462 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).
Οι πέντε διεκδικητές του έργου είναι:
– ΑΒΑΞ Α.Ε.
– ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
– ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
– ΙΝΤΡΑΚΑΤ
– ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – INTERTOLL EUROPE ZRt
Το έργο της αναβάθμισης της Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει την κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (το λεγόμενο Flyover), μήκους περίπου 9,5 χιλιομέτρων, τέσσερα εκ των οποίων σε συνεχή γέφυρα, με τέσσερις λωρίδες, δύο συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση.
Συνολικά, το Flyover μετρά 13 χιλιόμετρα έργου, 9 ανισόπεδους κόμβους, 4 χιλιόμετρα συνεχόμενης γέφυρας Flyover, 8 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες.
Η Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδός Θεσσαλονίκης, θα είναι ένας σύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος, που θα δώσει λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης. Επίσης, θα κάνει τις μετακινήσεις πιο γρήγορες και ασφαλείς και ευκολότερη την πρόσβαση από τη μία άκρη της πόλης στην άλλη με σεβασμό στο περιβάλλον.
Με την ολοκλήρωσή του το έργο θα εξυπηρετεί 10.000 οχήματα την ώρα ανά κατεύθυνση.
Στο τέλος του ανταγωνιστικού διαλόγου οι συμμετέχοντες θα καταθέσουν τις προσφορές τους, τεχνικές και οικονομικές. Η δεύτερη φάση τοποθετείται στις αρχές του φθινοπώρου. Η διάρκεια της σύμβασης ανέρχεται σε 360 μήνες (30 χρόνια) εκ των οποίων τα πρώτα 4 έτη αφορούν την κατασκευή.
Η αποπληρωμή του έργου θα γίνει με μηνιαίες πληρωμές διαθεσιμότητας καθ’ όλο το διάστημα της σύμβασης, πράγμα που σημαίνει ότι δεν προβλέπονται διόδια.
Latest News
Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
AVAX: Έπεσαν οι υπογραφές για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά – Το μήνυμα Μιτζάλη
Ο CEO της AVAX Κ. Μιτζάλης, παρουσία Μητσοτάκη, υπέγραψε με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τη σύμβαση για την εκτέλεση του έργου 310 εκατ. ευρώ
Νέα «κίτρινη κάρτα» από την Κομισιόν για τους σιδηρόδρομους - Δίμηνη προθεσμία στην Αθήνα
Η Επιτροπή καλεί την Ελλάδα να συμμορφωθεί με τη νομοθεσία της ΕΕ για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων
Μετρό Θεσσαλονίκης: Με ολοκληρωμένο σχέδιο η απομάκρυνση των επιβατών
Με βάση το πρωτόκολλο η απομάκρυνση των επιβατών στο μετρό Θεσσαλονίκης – Η ανακοίνωση της THEMA
Έπεσαν οι υπογραφές για την υδροδότηση του Ρεθύμνου από το φράγμα Αμαρίου
Το έργο έχει ζωτική σημασία για το Ρέθυμνο και τον Μυλοπόταλο καθώς προβλέπεται να καλύψει τις ανάγκες της 20ετίας σε πόσιμο νερό
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής