Το Μάρτιο του 2020 τα Καφεκοπτεία Λουμίδη προχώρησαν σε μια καινοτόμα δράση για το ελληνικό επιχειρείν του καφέ, λανσάροντας το δικό τους e-shop. Με τη συμπλήρωση ενός χρόνου λειτουργίας του, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν τον ελληνικό καφέ να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των πελατών και να κρατά την ηγετική θέση του στην κατανάλωση καφέ στο σπίτι. Μέχρι σήμερα έχουν καταγραφεί περισσότερες από 380.000 επισκέψεις καταναλωτών και έχουν διεκπεραιωθεί πάνω από 13.000 παραγγελίες πανελλαδικά.
Ο καφές αλέθεται και συσκευάζεται λίγο πριν την τελική αποστολή του στον πελάτη. Αυτό, σε συνδυασμό με την γρήγορη ολοκλήρωση της παραγγελίας (αποστέλλεται την επόμενη κιόλας μέρα από τη λήψη της) οδηγεί στο να παραλαμβάνει ο πελάτης πάντα φρεσκοκομμένο καφέ με υπέροχο άρωμα και πλούσια γεύση, αναφέρεται από την εταιρεία σε σχετική ενημέρωση.
Μέσα στο ηλεκτρονικό κατάστημα ο πελάτης θα βρει όλα τα είδη καφέ (ελληνικό, φίλτρου, espresso, στιγμιαίο και κάψουλες), παρασκευασμένο και συσκευασμένο από τα Καφεκοπτεία Λουμίδη. Επίσης, μπορεί να επιλέξει από μια μεγάλη ποικιλία γλυκισμάτων και τροφίμων που ολοκληρώνουν την αυθεντική εμπειρία του καφέ. Μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και η προϊοντική σειρά «Λέξεις και Γεύσεις Ελλάδας – Συνταγές Παράδοσης»: η σειρά γλυκισμάτων ιδιωτικής ετικέτας των Καφεκοπτείων Λουμίδη , βασισμένη σε παραδοσιακές συνταγές.
Η omnichannel στρατηγική που ακολουθούν τα Καφεκοπτεία Λουμίδη, διασφαλίζει στον καταναλωτή ένα μοναδικό customer experience και μια ομοιογενή αγοραστική εμπειρία υψηλής ποιότητας, είτε αγοράζει μέσω του ηλεκτρονικού, είτε μέσω ενός φυσικού καταστήματος.
Ο Ιάσων Λουμίδης, Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας, σημείωσε «Το e-shop μας έχει αναδειχθεί, μετά από ένα χρόνο λειτουργίας του, σε αξιόπιστο και γρήγορα αναπτυσσόμενο κανάλι πώλησης για την επιχείρησή μας. Σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε με την πανδημία του COVID-19 απαιτείται να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε λύσεις που στηρίζουν τους πελάτες μας και ενισχύουν την ψηφιοποίηση της εμπορικής μας δραστηριότητας».
Latest News
Νέο πόλο στη μικρή λιανική από τη Motor Oil - Η Core Innovations και οι εξαγορές
Οι κινήσεις της Motor Oil στη λεγόμενη «μικρή λιανική» - Ο κλάδος αθροίζει πωλήσεις πάνω από 5 δισ. ευρώ
Οι τράπεζες που συνεργάζονται με την Αναπτυξιακή για το «Σπίτι μου ΙΙ»
Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται κατά 50% από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και κατά 50% από τα τραπεζικά ιδρύματα
Syndea: Αναπροσαρμόζει τα ασφάλιστρα των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας
Η Syndea ανακοίνωσε ότι προσπαθεί να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξήσεων, μειώνοντας τον αντίκτυπο στους ασφαλισμένους
Από σήμερα εισιτήριο στο... κινητό - Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αλλάζει τα δεδομένα στις αθηναϊκές συγκοινωνίες
Με το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το tap2ride μετατρέπει το κινητό τηλέφωνο σε εισιτήριο και εισάγει τις συγκοινωνίες της Αθήνας στο μέλλον
Toyota Ελλάς: Αύξηση 39% στις πωλήσεις το 2024
Η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε ότι ταξινομήθηκαν 25.626 οχήματα, σημειώνοντας 17,4% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο στην ιστορία της στην Ελλάδα
Νέα συνεργασία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με σούπερ μάρκετ Θανόπουλος
ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Από τις 9 Ιανουαρίου μέχρι και τις 7 Φεβρουαρίου 2025 το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερώνεται με κεντρικό μήνυμα το «Το ‘ψαξες;»
Eurobank για «Σπίτι μου ΙΙ»: Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης στεγαστικών δανείων
Με το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης της Eurobank, ο πελάτης υποβάλει την αίτησή του στο κατάστημα ή μέσω video κλήσης
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Ασφάλεια Hellas Direct: Περισσότερη διαφάνεια με την υπηρεσία gov.gr
Η εταιρία δημιουργεί νέο πρότυπο στην ασφάλεια αυτοκινήτου
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς