
Δεμένα αναμένεται να παραμείνουν τα πλοία την Πέμπτη 10 Ιουνίου, καθώς τα 13 ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας θα πραγματοποιήσουν 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση για το εργασιακό νομοσχέδιο.
Η απεργία θα ξεκινήσει στις 00:01 έως 24:00 τα μεσάνυχτα της ίδιας ημέρας.
«Οι νομοθετικές πρωτοβουλίες που εξήγγειλε η κυβέρνηση για την κατάργηση του οκταώρου και την παραπέρα συρρίκνωση των δικαιωμάτων των εργαζομένων επιβάλλουν τη δυναμική και συντονισμένη αντίδραση όλων των συνδικαλιστικών οργάνων. Τα σωματεία μας συντονίζουν τη δράση τους από κοινού και μεταφέρουν μαζί με όλο το εργατικό κίνημα την εικοσιτετράωρη πανελλαδική μας απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων στις 10 Ιουνίου 2021» τονίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού.
«Το αντεργατικό νομοσχέδιο αποτελεί συνέχεια προηγούμενων αντεργατικών νόμων, σε μια περίοδο καπιταλιστικής κρίσης και με πρόσχημα την πανδημία, να διευρύνουν τις ευέλικτες μορφές εργασίας, για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας του κεφαλαίου», αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, της Πανελλήνιας Ένωσης Κατατέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων, της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών Ναυαγοσωστικών και της Πανελλήνιας Ένωσης Συνταξιούχων ΝΑΤ.
Τα συγκεκριμένα σωματεία θα πραγματοποιήσουν απεργιακή προσυγκέντρωση στις 5.30 το πρωί στην πλατεία Καραϊσκάκη.
Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού που έχει προαναγγείλει απεργιακή προσυγκέντρωση στις 10:30 το πρωί στα Χαυτεία ζητεί την απόσυρση του νομοσχεδίου την υπογραφή και ανανέωση των ΣΣΕ σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, αλλά και κατάργηση των νόμων 4150/2013, 4714/2020, 2687/1953.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά

Στυλιανίδης: Ένα δισ. ευρώ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή

Ναυτιλία: «Θαλασσοταραχή» απο τις προτάσεις Τραμπ για φόρο στα κινεζικής κατασκευής πλοία
Θέση πήρε και ο Κινέζος πρέσβης στην Αθήνα

Παύλος Ξηραδάκης: Τα ρυμουλκά ζητούν ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο
«Δεν γίνεται κατανοητός ο λόγος του αποκλεισμού του κλάδου μας από την πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία, όταν άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν ενταχθεί σε αυτά» είπε ο κ. Ξηραδάκης

ΕΤΑΔ: Στρατηγικό deal με την D-Marin για την Μαρίνα Ζέας
Τι περιλαμβάνει η συμφωνία της ΕΤΑΔ για την πώληση της συμμετοχής της στην μαρίνα Ζέας - Τι αλλάζει στο μίσθωμα