Στην ομάδα των χωρών που υλοποιούν εμβολιαστικά προγράμματα για τους ναυτικούς εντάσσεται η Ελλάδα μετά την πρόσφατη απόφαση της αρμόδιας εθνικής επιτροπής για τους εμβολιασμούς. Μετά από εισήγηση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη κατόπιν προτάσεων και των εφοπλιστικών ενώσεων, η αρμόδια επιτροπή γνωμάτευσε θετικά και μπαίνει μπροστά σχέδιο εμβολιασμού των ελλήνων ναυτικών.
Υπενθυμίζεται ότι για την αναγκαιότητα του εμβολιασμού των ναυτικών μίλησε πρόσφατα στο Φόρουμ των Δελφών και ο ιδρυτής της Capital Maritime Βαγγέλης Μαρινάκης. Ειδικότερα, όπως τόνισε, «αυτό που θα πρέπει να γίνει οπωσδήποτε είναι όλοι οι ναυτικοί να εμβολιασθούν. Είτε στη χώρα τους πριν μπαρκάρουν είτε σε κάποιο λιμάνι». Και η χώρα μας, είπε, μέσα στον Μάιο θα πρέπει να προχωρήσει σε εμβολιασμούς των Ελλήνων ναυτικών στα κρουαζιερόπλοια και επιβατηγά πλοία καθώς ανοίγει και ο τουρισμός.
Όπως αναφέρουν οι σχετικές πληροφορίες στην ποντοπόρο ναυτιλία οι ναυτικοί με τη βοήθεια των διαχειριστριών εταιρειών θα εμβολιάζονται πριν αναχωρήσουν για το πλοίο ενώ στην ακτοπλοΐα θα υπάρχει σχετικό πρόγραμμα ανά πλοίο και θα εμβολιάζονται είτε σε νησί που θα βρίσκεται το πλοίο είτε στο Πειραιά και τα άλλα μεγάλα λιμάνια από τα οποία αναχωρούν τα επιβατηγά πλοία.
Επισημαίνεται ότι οι διεθνείς ναυτιλιακοί φορείς όπως η Intercargo, το Διεθνές Ναυτικό Επιμελητήριο (ICS) αλλά και εθνικές εφοπλιστικές ενώσεις, από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησαν διεθνώς οι εμβολιασμοί, έθεσαν το θέμα των ναυτικών, λόγω των ιδιαιτεροτήτων του επαγγέλματος.
Μέχρι τώρα οι ΗΠΑ , η Ολλανδία, το Βέλγιο και ορισμένες άλλες χώρες ξεκίνησαν τα εμβολιαστικά προγράμματα για ναυτικούς, ενώ και το International Chamber of Shipping (ICS) εξέδωσε πρόσφατα έναν οδικό χάρτη προκειμένου να συμβάλει στη δημιουργία κόμβων εμβολιασμού αποκλειστικά για ναυτικούς ανά τον κόσμο.
Latest News
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή